Ik om 15:00quote:
Gewoon je motor starten kwartier voordat je vertrek jwz a mattiequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik om 15:00
Gelukkig wel airco, maar de weg erheen is kut. Is minstens 3km en voor ik daar ben is mijn airco van de auto nog niet koud genoeg. Afzien dus
Dan moet ik naast mn auto blijven staan, want anders komen er misschien wat wollah's langs die denken gratis auto jeweettoch en dan heb ik geen auto meerquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Gewoon je motor starten kwartier voordat je vertrek jwz a mattie
Lekker thuis aan het werk met airco niffo, het leven is goed.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:43 schreef jigggy het volgende:
Hier Lekker aan het feunen in de kledingzaak met airco niffo hoe is het leven
Ga lekker in de zandbak wonen dan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:29 schreef wollah het volgende:
Ewa
Waarom kan het niet elke dag dit weer zijn? Is echt heeeeerlijk. Ik lig al sinds 9:00 vanmorgen op de balkon, voeten in emmertje water, jonko en blikkie red bull erbij en beetje muziekje luisteren. Morgen alweer 10 graden minder![]()
Nederland![]()
Dit land
aiii lekker niffoquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lekker thuis aan het werk met airco niffo, het leven is goed.
interesseert ze niks bij de appiequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:59 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je werkgever zal blij zijn met zon junk in dienst te hebben. Om 9 uur al blowen man man man.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:25 schreef YoungDriller het volgende:
Mensen die denken dit weer te stoppen met een warmtepomp een paar windmolens en zonnepanelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |