Heeft toch geen zin om met dit soort figuren discussie aan te knopen joh. Je bent al een klimaatgekkie als je 2 keer per week vegetarisch eetquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik geniet net zoveel van het leven als jij hoor, rook lekker een jointje en chill elke dag.
Wat is het probleem met geven om het millieu? Het is niet alsof ik met geitenwollen sokken lekker vegan ga eten hoor?
Maar wat is er serieus nou mis met je enigszins bekoren met de gezondheid van de aarde? Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim door er schijnbaar maar niks om te geven?
ALs je dit al niet weet. kan ik het je niet uitleggen. Weetje niemand accepteert iets at first sight, dus er gaat altijd een periode overheen. Om dat later uit te leggen is lastig.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja maar ik heb je allang gezegd dat ik tegen ontbossing ben.
En xD? Hoe oud ben je eigenlijk? Dit vraag ik me echt oprecht af. Ik leef inmiddels 32 jaar op deze planeet.
En welke mensen doel je nou eigenlijk specifiek op dan? De "Klimaatgekkies"? waar je het al eerder over had? En dan doel je op wie specifiek? Groenlinks of? Ik wil dit serieus graag weten
Ik eet helemaal niet vegetarisch, maar dit gaat ook echt helemaal nergens over. Er word met termen als klimaatgekkies gegooid en als je je ook maar enigszins bekoort om de planeet ben je schijnbaar een mongool.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin om met dit soort figuren discussie aan te knopen joh. Je bent al een klimaatgekkie als je 2 keer per week vegetarisch eet
Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik geniet net zoveel van het leven als jij hoor, rook lekker een jointje en chill elke dag.
Wat is het probleem met geven om het millieu? Het is niet alsof ik met geitenwollen sokken lekker vegan ga eten hoor?
Maar wat is er serieus nou mis met je enigszins bekoren met de gezondheid van de aarde? Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim door er schijnbaar maar niks om te geven?
Haha de islam zeker.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingen
GAST IK VRAAG HET JOU TE ZEGGEN.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ALs je dit al niet weet. kan ik het je niet uitleggen. Weetje niemand accepteert iets at first sight, dus er gaat altijd een periode overheen. Om dat later uit te leggen is lastig.
En wat zijn dan belangrijke dingen? De planeet waar we ons op bevinden is niet belangrijk? Wat voor minkukel ben je nou man. Waar ben je nou geboren?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingen
Simpel figuurquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Haha volgens mij is dit het teken dat ik dronken ben.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
GAST IK VRAAG HET JOU TE ZEGGEN.
Je staat elke x zo snel klaar met een antwoord maar nu is het weer ineens lastig uit te leggen. Klinkt mij alsof je zoveel fucking conspiracy shit op youtube en 4chan hebt zitten lezen dat je nu helemaal overtuigd bent dat de wereld volzit met KLIMAATGEKKIES
Jezus christus
Agreed. Sommige mensen lijken het ook gewoon bewust niet te willen inzien, als een soort rebellerende puber. Prima dat je sceptisch bent maar verafschuw mensen niet met idealen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik eet helemaal niet vegetarisch, maar dit gaat ook echt helemaal nergens over. Er word met termen als klimaatgekkies gegooid en als je je ook maar enigszins bekoort om de planeet ben je schijnbaar een mongool.
Nouja sorry hoor dan weet ik niet waar jij woont, maar ik woon op aarde en vind het een prachtige planeet. Laat die nog maar even bestaan beter.
Lol achterlijke idealen gebaseerd op het NOS leugenjournaal en andere indoctrinatie middelen. Gebaseerd op gedachtes in plaats van feiten. Emo tv.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Agreed. Sommige mensen lijken het ook gewoon bewust niet te willen inzien, als een soort rebellerende puber. Prima dat je sceptisch bent maar verafschuw mensen niet met idealen.
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja, al die wetenschappelijke onderzoeken zijn allemaal gedachten natuurlijk. Als je zelf al erkent dat je dronken bent lekker wieberen danquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol achterlijke idealen gebaseerd op het NOS leugenjournaal en andere indoctrinatie middelen. Gebaseerd op gedachtes in plaats van feiten. Emo tv.
Het is 1 pot nat. Dat jij dat niet inziet, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Het enige wat ik wilde weten is wie je op doelt als je spreekt over klimaatgekkies want je hebt et er steeds over
doel je op groenlinks of mensen die zo stemmen
vegans
mensen die pro ontbossing zijn?
Ik heb echt geen idee meer wat je standpunt nu is DoubleUUik snap je niet meer sorry man
Gast, ik kijk nooit NOS. Maar je doet NOS dus nu af als leugens en indoctrinatie?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol achterlijke idealen gebaseerd op het NOS leugenjournaal en andere indoctrinatie middelen. Gebaseerd op gedachtes in plaats van feiten. Emo tv.
Zoals die 97% ook waar blijkt te zijn....ohnee toch niet :pquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al die wetenschappelijke onderzoeken zijn allemaal gedachten natuurlijk. Als je zelf al erkent dat je dronken bent lekker wieberen dan
Dat laatste heb je zeker gelijk in.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast, ik kijk nooit NOS. Maar je doet NOS dus nu af als leugens en indoctrinatie?
Je bent helemaal van het padje af als je dat echt denkt. ALLE NEWS MEDIA PROBEREN ONS TE CONTROLEREN!!`11 ILLUMINATIII!!
FAKE NEWS!!
Weet je wat indoctrinatie is? Religie.
Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument. Want als ik vraag wat bedoel je dan precies kom je weer met een deflectie.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:15 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is 1 pot nat. Dat jij dat niet inziet, zegt genoeg.
Hij heeft gewoon wat teveel alcohol gehad. Geen reden om het erger te maken dan het is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument.
Als je zo dom bent, gooi jezelf dan gewoon van een brug af ofzo, en ga niet mensen die het goed voorhebben met de planeet lopen afdoen als klimaatgekkies. Ik ben gewoon een gezonde nederlandse vent van 32 die jointjes rookt, bier drinkt en vlees eet. Maar ik heb wel gewoon het gezonde verstand dat de mensheid geen positieve invloed heeft op de natuur. Als je claimt dat dat onzin is ben je gewoon een fucking retard.
En dan kan je wel weer met xD en klimaatgekkies gaan gooien, maar gast hou alsjeblieft op met die conspiracy bullshit 100% te vertrouwen. want DAT is indoctrinatie. Alles maar blind geloven. Jesus christ.
Ach klets ik heb ook al een paar j's op vandaag doet niks af aan de subject matterquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon wat teveel alcohol gehad. Geen reden om het erger te maken dan het is.
Goed voorhebben voor de planeet? Je killt de planeet met je achterlijke klimaatakkoord domme lulhannes dat je bent. De ontbossing gaat 4 x zo hard sinds het klimaatakkoord, omdat achterlijke debielen waar jullie op stemmen, denken dat dat gaat helpen tegen de CO2. Hoe dom kan je wezen..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoonweg geen idee waar je over praat. Je doet alles af onder het mom van KLIMAATGEKKIES en FAKE NEWS maar je hebt geen fatsoenlijk argument.
Als je zo dom bent, gooi jezelf dan gewoon van een brug af ofzo, en ga niet mensen die het goed voorhebben met de planeet lopen afdoen als klimaatgekkies. Ik ben gewoon een gezonde nederlandse vent van 32 die jointjes rookt, bier drinkt en vlees eet. Maar ik heb wel gewoon het gezonde verstand dat de mensheid geen positieve invloed heeft op de natuur. Als je claimt dat dat onzin is ben je gewoon een fucking retard.
En dan kan je wel weer met xD en klimaatgekkies gaan gooien, maar gast hou alsjeblieft op met die conspiracy bullshit 100% te vertrouwen. want DAT is indoctrinatie. Alles maar blind geloven. Jesus christ.
Nou ja als je die paar j's niet op had gehad zou je nu waarschijnlijk ook niet zo intensief erop reageren. Bedoel de discussie maakt me niet uit maar dit voelt aan als iets wat van kwaad tot erger kan gaan vrij vlot. Laten we het gewoon leuk houdenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach klets ik heb ook al een paar j's op vandaag doet niks af aan de subject matter
Zonder alcohol kom jij al bizar over.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon wat teveel alcohol gehad. Geen reden om het erger te maken dan het is.
Ja prima, dank je, lief en leukquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zonder alcohol kom jij al bizar over.
Als je ouders niet de nodige J's hadden was jij niet geboren. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja als je die paar j's niet op had gehad zou je nu waarschijnlijk ook niet zo intensief erop reageren. Bedoel de discussie maakt me niet uit maar dit voelt aan als iets wat van kwaad tot erger kan gaan vrij vlot. Laten we het gewoon leuk houden![]()
ook voor jou doubleUU
Dat hij niet ook hoeft te vervallen in negatief denken/gedrag omdat iemand anders hem uitlokt. We willen hier toch allemaal een leuke vrijdagavond hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:22 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je ouders niet de nodige J's hadden was jij niet geboren. Wat is je punt?
Jij lokt irritatie uit door domme dingen te roepen. En achteraf ga je klagen dat je weerwoord kreeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat hij niet ook hoeft te vervallen in negatief denken/gedrag omdat iemand anders hem uitlokt. We willen hier toch allemaal een leuke vrijdagavond hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oke nou sorry daarvoor, dat was niet mijn bedoeling, ik wist gewoon niet dat de mens als enige bewust was en ook niet dat bewustzijn de enige factor is om wel of geen pijn te ervaren als diersoort. Dat begrijp ik nog steeds niet maar dat maakt ook niet uit, je kan domme mensen het niet kwalijk nemen als ze domme dingen roepen tochquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:25 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij lokt irritatie uit door domme dingen te roepen. En achteraf ga je klagen dat je weerwoord kreeg.
Maar kom op, verlicht ons. Wat is belangrijker?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Je begrijpt wel meer nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke nou sorry daarvoor, dat was niet mijn bedoeling, ik wist gewoon niet dat de mens als enige bewust was en ook niet dat bewustzijn de enige factor is om wel of geen pijn te ervaren als diersoort. Dat begrijp ik nog steeds niet maar dat maakt ook niet uit, je kan domme mensen het niet kwalijk nemen als ze domme dingen roepen toch
Ja joh zo is het wel genoeg ondertussen toch? Heb je een slechte trip ofzo? Bedoel normaal gesproken mag ik je al niet maar nu met alcohol op is er blijkbaar geen enkele mogelijkheid om je wat normaal te laten reagerenquote:
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja joh zo is het wel genoeg ondertussen toch? Heb je een slechte trip ofzo? Bedoel normaal gesproken mag ik je al niet maar nu met alcohol op is er blijkbaar geen enkele mogelijkheid om je wat normaal te laten reageren
Nee zo anders ben je eigenlijk inderdaad niet, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:31 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.
Oke normaal drink ik niet, maar zo anders ben ik ook weer niet.
Maar waar had ik trouwens volgens jou op moeten stemmen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:31 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.
Oke normaal drink ik niet, maar zo anders ben ik ook weer niet.
Ohja ik mocht je geen het meer noemen. Fine.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee zo anders ben je eigenlijk inderdaad niet, daar heb je gelijk in
Ik heb echt sterk het idee dat je gaat supporten wat ik zeg. Bazinga.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waar had ik trouwens volgens jou op moeten stemmen?
Nou vertelquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik heb echt sterk het idee dat je gaat supporten wat ik zeg. Bazinga.
Dat jullie goed zijn in sociale druk, zo zijn vroeger veel mensen vermoord, dus props.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:35 schreef phoenyx het volgende:
Zijn er ingevingen die je nu hebt die je met ons wil delen?
Jij hebt duidelijk geen kinderen (ik ook niet, daar niet van)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Na mij de zondvloed-types. Heb je er meer van hier.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen kinderen (ik ook niet, daar niet van)
Nee niet, maar jij doet nu heel nederig alsof ik de badguy ben, terwijl jij zovaak domme shit roept.quote:
Je verneukt het topicquote:
Ik wil nog steeds weten welke politieke partijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee niet, maar jij doet nu heel nederig alsof ik de badguy ben, terwijl jij zovaak domme shit roept.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |