Zonder alcohol kom jij al bizar over.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon wat teveel alcohol gehad. Geen reden om het erger te maken dan het is.
Ja prima, dank je, lief en leukquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zonder alcohol kom jij al bizar over.
Als je ouders niet de nodige J's hadden was jij niet geboren. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja als je die paar j's niet op had gehad zou je nu waarschijnlijk ook niet zo intensief erop reageren. Bedoel de discussie maakt me niet uit maar dit voelt aan als iets wat van kwaad tot erger kan gaan vrij vlot. Laten we het gewoon leuk houden![]()
ook voor jou doubleUU
Dat hij niet ook hoeft te vervallen in negatief denken/gedrag omdat iemand anders hem uitlokt. We willen hier toch allemaal een leuke vrijdagavond hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:22 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je ouders niet de nodige J's hadden was jij niet geboren. Wat is je punt?
Jij lokt irritatie uit door domme dingen te roepen. En achteraf ga je klagen dat je weerwoord kreeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat hij niet ook hoeft te vervallen in negatief denken/gedrag omdat iemand anders hem uitlokt. We willen hier toch allemaal een leuke vrijdagavond hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oke nou sorry daarvoor, dat was niet mijn bedoeling, ik wist gewoon niet dat de mens als enige bewust was en ook niet dat bewustzijn de enige factor is om wel of geen pijn te ervaren als diersoort. Dat begrijp ik nog steeds niet maar dat maakt ook niet uit, je kan domme mensen het niet kwalijk nemen als ze domme dingen roepen tochquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:25 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij lokt irritatie uit door domme dingen te roepen. En achteraf ga je klagen dat je weerwoord kreeg.
Maar kom op, verlicht ons. Wat is belangrijker?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingen
Je begrijpt wel meer nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke nou sorry daarvoor, dat was niet mijn bedoeling, ik wist gewoon niet dat de mens als enige bewust was en ook niet dat bewustzijn de enige factor is om wel of geen pijn te ervaren als diersoort. Dat begrijp ik nog steeds niet maar dat maakt ook niet uit, je kan domme mensen het niet kwalijk nemen als ze domme dingen roepen toch
Ja joh zo is het wel genoeg ondertussen toch? Heb je een slechte trip ofzo? Bedoel normaal gesproken mag ik je al niet maar nu met alcohol op is er blijkbaar geen enkele mogelijkheid om je wat normaal te laten reagerenquote:
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja joh zo is het wel genoeg ondertussen toch? Heb je een slechte trip ofzo? Bedoel normaal gesproken mag ik je al niet maar nu met alcohol op is er blijkbaar geen enkele mogelijkheid om je wat normaal te laten reageren
Nee zo anders ben je eigenlijk inderdaad niet, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:31 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.
Oke normaal drink ik niet, maar zo anders ben ik ook weer niet.
Maar waar had ik trouwens volgens jou op moeten stemmen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:31 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan mij, jij bent ook wel een behoorlijke kuthet.
Oke normaal drink ik niet, maar zo anders ben ik ook weer niet.
Ohja ik mocht je geen het meer noemen. Fine.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee zo anders ben je eigenlijk inderdaad niet, daar heb je gelijk in
Ik heb echt sterk het idee dat je gaat supporten wat ik zeg. Bazinga.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waar had ik trouwens volgens jou op moeten stemmen?
Nou vertelquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik heb echt sterk het idee dat je gaat supporten wat ik zeg. Bazinga.
Dat jullie goed zijn in sociale druk, zo zijn vroeger veel mensen vermoord, dus props.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:35 schreef phoenyx het volgende:
Zijn er ingevingen die je nu hebt die je met ons wil delen?
Jij hebt duidelijk geen kinderen (ik ook niet, daar niet van)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Waarom je ergens druk over maken waar je ten 1e nauwelijks invloed op hebt en ten 2e zodra je dood bent toch geen last meer van hebt. No thanks ik maak me liever druk om belangrijke dingen
Na mij de zondvloed-types. Heb je er meer van hier.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen kinderen (ik ook niet, daar niet van)
Nee niet, maar jij doet nu heel nederig alsof ik de badguy ben, terwijl jij zovaak domme shit roept.quote:
Je verneukt het topicquote:
Ik wil nog steeds weten welke politieke partijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee niet, maar jij doet nu heel nederig alsof ik de badguy ben, terwijl jij zovaak domme shit roept.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |