SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat knap van je.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef LuNaTiC het volgende:
afbeelding
alleen synct ie ergens sinds juni m'n gewicht niet meer omdat er iets mis is gegaan tussen mijn weegschaal en deze app die eigenlijk al obsolete is. Krijg ook geen ondersteuning meer. Wat jammer is, want ik vond het een fijne en duidelijke app met een mooi grafiekje. Nog wel steeds stabiel overigens, schommelend tussen de 82 en 83 dus de grafiek zou daar nog steeds zo enigszins horizontaal gebleven zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat in ieder geval de goede kant op.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
alleen synct ie ergens sinds juni m'n gewicht niet meer omdat er iets mis is gegaan tussen mijn weegschaal en deze app die eigenlijk al obsolete is. Krijg ook geen ondersteuning meer. Wat jammer is, want ik vond het een fijne en duidelijke app met een mooi grafiekje.
Nog wel steeds stabiel overigens, schommelend tussen de 82 en 83 dus de grafiek zou daar nog steeds zo enigszins horizontaal gebleven zijn
Och, wanhoop niet! ik heb de mijne ook weleens gepost van de afgelopen 10 jaar (nouja, vanaf wanneer ik ben begonnen met meten en gaan jojo-en, af en toe niet woog en toen maar weer wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die gaat in ieder geval de goede kant op.![]()
Ik deel mijn gewicht liever niet, maar de mijne gaat dus de verkeerde kant op.Verschil tussen hoogste en laagste punt is zo'n 20 kilo. Maarja, ik ben nu weer goed bezig. Dus maar niet teveel terugkijken op eerdere pogingen.
[ afbeelding ]
Ik krijg van die van cue trek in bananen.quote:
Deze is voor mij herkenbaar tussen laagste en hoogste gewicht zit 30 kgquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik deel mijn gewicht liever niet, maar de mijne gaat dus de verkeerde kant op.Verschil tussen hoogste en laagste punt is zo'n 20 kilo. Maarja, ik ben nu weer goed bezig. Dus maar niet teveel terugkijken op eerdere pogingen.
[ afbeelding ]
Ja, nu heb ik zin in een banaan!quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg van die van cue trek in bananen.
Ja toch... naar beneden is naar beneden!quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is in ieder geval weer een mooi vormende afgrond daar in 2019 BE.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vreselijk knap hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:50 schreef LuNaTiC het volgende:
ach de mijne bijna 45 kg wel denk ik. Het kan verkeren
Zeker! Je bent structureel bijna 30 kilo afgevallen in een prachtige lijn! Mag je echt trots op zijn!quote:
Ik vind het smerig. Ik eet liever wat minder écht ijs. Maar als je vooral véél wil eten voor weinig kcal is het ideaal ja. En duur.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:48 schreef Sequoias het volgende:
Iemand ervaring met het ijs van Oppo? Zag het liggen in de supermarkt met heel groot “slechts 190 calorieën voor een halve bak” er op. Ik ken het verder niet, maar klonk wel lekker.
[ afbeelding ]
25 .. and stil going upquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zeker! Je bent structureel bijna 30 kilo afgevallen in een prachtige lijn! Mag je echt trots op zijn!
Ja, het is zo jammer dat jij alleen maar je tekortkomingen ziet en wat er allemaal nog niét naar wens isquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
25 .. and stil going up![]()
Eerst maar even kijken hoe augustus gaat
#teamsmerigquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het smerig. Ik eet liever wat minder écht ijs. Maar als je vooral véél wil eten voor weinig kcal is het ideaal ja. En duur.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het smerig. Ik eet liever wat minder écht ijs. Maar als je vooral véél wil eten voor weinig kcal is het ideaal ja. En duur.
Ow.quote:
Kreeg het een keer gratis bij een bestelling, maar ik vind de smaak niet lekker. Dan vind ik de bevroren bananen in een blender een veel beter alternatief voor een slanker ijsje.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:48 schreef Sequoias het volgende:
Iemand ervaring met het ijs van Oppo? Zag het liggen in de supermarkt met heel groot “slechts 190 calorieën voor een halve bak” er op. Ik ken het verder niet, maar klonk wel lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Waarbij tussen het laatste punt en het hoogste zo'n 25kg verschil zit.
Nee nooit onder bmr gaan zitten! Bmr is je absolute minimumquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wow!
Ik was ooit jaren 90 met crashen afgevallen van 85 (dat zou ik heel graag nu weer willen wegen) naar 72 kg en toen in stijgende lijn in een paar jaar naar de 106 (hoogste gewicht ooit). Toen weer schommelen naar 89 met een dr Frank dieet, 2010.
Daarna weer naar de 97 gegaan en nu dus weer 89-90. Laten we het op 90 houden.
Moet ik nu trouwens net ķnder die BMR grens komen met m'n kcal.?
Ok.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
Nee nooit onder bmr gaan zitten! Bmr is je absolute minimum
Het beste is om je verbruik te berekenen en daar maximaal 500 onder te gaan zitten
Met wat je eerder noemde (met actief werk erbij, iig actiever dan alleen op je gat zitten), denk ik dat beginnen met 1900-2000 helemaal zo'n gek uitgangspunt niet is. Mooi de ruimte om te wennen en lager kan altijd nog.quote:
Ja en toch kan ik het niet laten om te zeggen dat de spelregels voor een vrouw van 60 wel anders zijn dan voor een man van 30. Meer eten dan je denkt gaat voor de laatste categorie zéker op, maar voor die eerste vaak niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Je bmr betekent dat als je de hele dag niets doet, gewoon op bed zou liggen, niet eten, bewegen, etc, dat us het aantal kcal wat je verbruikt om je lichaam draaiende te houden. Dus niet handig om daar onder te gaan zittenbeter begin je idd niet te laag, bijstellen kan altijd later nog als je op een plateau blijft stilstaan.
Meestgemaakte fout bij het afvallen. Veels te weinig eten. Je kunt vaak meer eten dan je denkt! (En zeker als je er veel bij beweegt/sport)
Elke situatie is anders en het is uiteraard relatief. Maar daar heb je ook die rekenmodelletjes voor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en toch kan ik het niet laten om te zeggen dat de spelregels voor een vrouw van 60 wel anders zijn dan voor een man van 30. Meer eten dan je denkt gaat voor de laatste categorie zéker op, maar voor die eerste vaak niet.
Halo Top is lekkerder.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:48 schreef Sequoias het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh nee, dat denk ik ook niet, maar ik weet ook van mezelf dat ik soms te snel vanuit mijn eigen situatie beredeneer. Ik ben ook altijd stikjaloers als er hier weer nieuwe jonge mannen komen posten die voor mijn idee dan echt bunkeren en dan nog een kilo per week afvallenquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Het was overigens niet de bedoeling om mezelf (of vergelijkbare gevallen) als de maat te nemen en dat op iedereen te projecteren
Dus nog minder bunkeren? Oef. Mijn bmr ligt rond de 1400 geloof ik en icm mijn weinig actieve werk/leven vind ik al dat ik nu bar weinig mag/kan eten zonder dat het aanzet. Gelukkig duurt die overgang nog een tijdje.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Maar voor vrouwen verandert er hormonaal best wel wat na de overgang, wat helaas vaak inhoudt dat je nog maar weinig kan eten zonder dat het aan gaat zetten.
Als je de eetlust van m'n schoonmoeder dan krijgt is het geen probleem. Dat is sinds de overgang zo'n slechte eterquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:14 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dus nog minder bunkeren? Oef. Mijn bmr ligt rond de 1400 geloof ik en icm mijn weinig actieve werk/leven vind ik al dat ik nu bar weinig mag/kan eten zonder dat het aanzet. Gelukkig duurt die overgang nog een tijdje.
Die heb je niet eens meegemaakt als je 60 bent toch?quote:
Ja, kloptquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:10 schreef Tuindier het volgende:
O, en nog zo’n factor die best wel invloed heeft is lengte. Ik merk dat ik met mijn 1m60 echt aanzienlijk minder kan eten dan iemand van 1.75m, en dat dat ook nog wel eens onderschat wordt.
Ik droomde dat ik een frappucino had gedronken als ontbijt omdat mijn man me die aanbood, en pas halverwege besefte dat dat niet binnen IF paste, en toen heel boos was op mijn man.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
Dat je droomt dat je een zak chips opvreet en daar nog steeds van baalt als je wakker wordt. :’)
Jup, wat dat betreft moeten we onszelf haast evolutionair herprogrammeren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat dat betreft zijn kleinere mensen in het westen gewoon 'slachtoffer' van zowel hun eigen biologie als de rijkdom van waarin we leven.
Je hebt evolutionair gezien nu eenmaal stukken minder nodig om alles op gang te houden, maar ondertussen hebben we een overweldigend overvloed aan eten en drinken. En dan ook nog eens heel veel lekkere, slechte dingen
Dat vind ik echt onwijs veel voor een hele dag thuis hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hopelijk ook puf voor een flinke wandeling, is er gisteren niet van gekomen, heel de dag binnenshuis geweest en dus maar 8000 stappen gehaald
Nou ja, ik zit dan niet de hele dag voor de tv he, ik heb twee kleine kinderen die de hele dag vermaakt moeten worden, een huishouden wat moet draaien etc. Als ik thuiswerk achter de laptop zou doen zou ik daar ook niet aan komenquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onwijs veel voor een hele dag thuis hoor.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een frappucino had gedronken als ontbijt omdat mijn man me die aanbood, en pas halverwege besefte dat dat niet binnen IF paste, en toen heel boos was op mijn man.
Gelukkig zijn we er verder helemáál niet mee bezig hoor in ons onderbewustzijn
SPOILER: Grafiekje van de afgelopen 7 dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van vandaag:
O: Een tosti met jonge kaas en tomaat.
T: Snelle Jelle Zero ().
L: 500ml kwark + een appel.
T: Passievrucht een een bakje salade.
D: Geen idee, maar calorieën zat dus een groot diner.
B: Ongeveer 15K stappen en wat spieroefeningen thuis.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:56 schreef Sequoias het volgende:
Vandaag -0.1kg. Dat is helemaal prima, maar het motiveert me voor geen meter. Weet iemand hoe ik met mijn weegschaal kan onderhandelen zodat ik gewoon weer eens een drop van 1kg in een dag heb?
Niet met de weegschaal, maar doe eens een kiwi en gedroogde pruimen en roosvicee laxo voor het ontbijt.SPOILER: Grafiekje van de afgelopen 7 dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van vandaag:
O: Een tosti met jonge kaas en tomaat.
T: Snelle Jelle Zero ().
L: 500ml kwark + een appel.
T: Passievrucht een een bakje salade.
D: Geen idee, maar calorieën zat dus een groot diner.
B: Ongeveer 15K stappen en wat spieroefeningen thuis.
Hahaha! Dan loop ik leeg denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Niet met de weegschaal, maar doe eens een kiwi en gedroogde pruimen en roosvicee laxo voor het ontbijt.
Na 4 jaar voeding en diëtetiek gestudeerd te hebben had ik wel een vermoeden, ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou sequoias, je weet ook wel dat het niet zo werkt toch?![]()
Ik kan me natuurlijk ook gewoon helemaal volvreten aan chips, kaashapjes, M&M’s, stokbrood met kruidenboter en Tony’s vandaag. Denk dat ik maar even naar de supermarkt ga!quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:04 schreef Stormqueen het volgende:GEMIDDELD anderhalve kilo per week is echt bizar veel, en een kilo in een dag "afvallen" lukt meestal alleen in de eerste week, of na een dag waarop je extreem veel vocht vasthoudt.
Dus sja, als je die kick nodig hebt zou ik heel zout gaan eten zodat je morgen 2 kilo zwaarder bent, kun je daarna weer supersnel afvallen, maar dat lijkt me ook niet de way forward![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog eens een lief compliment.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet overigens zeker dat er vanzelf weer een drop komt, maar niet dagelijks. Daar ben je niet vet genoeg voor vrees ik
Ik moet nog 10,9kg voor ik een “gezond” gewicht heb bereikt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Het heeft zo zijn nadelen, op een redelijk gewicht zijn. Extra moeite en geen megadrops.
Je marges zijn natuurlijk een stuk kleiner geworden. Skinny people problems.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik nog vet was ging mijn lijn veel stabieler. Lagere drops maar ook nauwelijks pieken. Sinds ik lichter ben is dat veel extremer geworden
Ik meen dat je ooit bij PP in het ziekenhuis langs bent geweest, vandaar dat ik me afvroeg of je misschien wist hoe of wat.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik ben ook alleen maar mod. Heb geen privé gegevens van ze ofzo.
Echt wel.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Skinny ben ik ook nog niet met mijn bmi van 26
quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:56 schreef Sequoias het volgende:
Prima toch, ik maak geen grafieken maar als ik ze zou maken dan zou er nooit een strakke lijn omlaag in staan. Als ik over een aantal weken kijk is het meestal meestal 1kg+ en daarna -2kg.SPOILER: Grafiekje van de afgelopen 7 dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen was ik 1.4kg zwaarder dan 2 dagen geleden, prima gegeten, 2x getraind en nog bonus-gewandeld. Als ik daar m'n motivatie uit moest gaan halen dan kan ik het beter gewoon laten gaan."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Pp hangt wel op andere plekken op Fok rondquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:47 schreef Sequoias het volgende:
[..]
Je marges zijn natuurlijk een stuk kleiner geworden. Skinny people problems.![]()
![]()
Heb jij overigens nog wel eens iets gehoord van PP en CotS?
Ben jij best klein dan?quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:28 schreef Sequoias het volgende:
Ik moet nog 10,9kg voor ik een “gezond” gewicht heb bereikt.
Dramatisch stijl is juist #goals.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:37 schreef DrSauvignon het volgende:
als ik hem vanaf het startpunt - 95 kg. - deed werd het grafiekje zo dramatisch stijl. Deze laat mijn ups en downs beter zien.
Dat begrijp ik en dat is ook precies de reden dat je mijn opmerkingen soms met een korretje zout moet nemen. Klagen mag altijd toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:53 schreef Rauw. het volgende:
Vanmorgen was ik 1.4kg zwaarder dan 2 dagen geleden, prima gegeten, 2x getraind en nog bonus-gewandeld. Als ik daar m'n motivatie uit moest gaan halen dan kan ik het beter gewoon laten gaan.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
De 77kg gisteravond was minder leuk dan de 75.5kg van vanmorgen in ieder geval.Sponzen.
Voor een man zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ventrikelflutter alles.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Allemaal ernstige hartritmestoornissen![]()
Onze cardiologen (ik werk in een zkh) zijn fan van de bmi van 26. Als er (ooit) iets met je gezondheid is, heb je reserves om daar goed van te herstellenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik ben ook alleen maar mod. Heb geen privé gegevens van ze ofzo.
Skinny ben ik ook nog niet met mijn bmi van 26
Ja, ik doe vaak dit:quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Iemand enig idee
Ik wil een simpele (!!) kipcurry maken. Iemand daar een recept voor? Of is beetje kip en curry en.. kokosmelk?? voldoende?
En dan evt met wat rijst/brocollirijst of iets
Ik doe dan het volgende:quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Iemand enig idee
Ik wil een simpele (!!) kipcurry maken. Iemand daar een recept voor? Of is beetje kip en curry en.. kokosmelk?? voldoende?
En dan evt met wat rijst/brocollirijst of iets
Ik las kipfilet aanbrandenquote:
Is ook een idee jaquote:Flinke lepel Patak's curry pasta
(Magere) creme fraiche/(magere)kookroom
Ik gebruik altijd patak tikka masala en anders uit zo'n potje tandoori of garam masala kruiden van de jumboquote:
Precies dit. Ik vind het lekker om de kip even aan te bakken met champignons erbij. Stukjes broccoli er rauw doorheen en dan de currypasta en kokosmelk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Oh echt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Light kokosmelk is gewoon verdund met water he. Nothing fancy.
90k boks!quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:52 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb geen hartritme stoornis..
Wel stalagmieten en tieten![]()
[ afbeelding ]
Nu sta ik een beetje stil
Envoor de reclame.. zo passend
![]()
Wat een goed idee! Dat ga ik straks eens maken!quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Tippie mijnerzijds voor deze hitte: Gazpacho!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit zowaar in een zwembadje in de tuin. Best saai in je eentje. Maar officieel schijnt het minder zielig te zijn dan binnen voor de buis
Ik voer geen klap uit neequote:Op donderdag 25 juli 2019 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet je leven dan ook even aanpassen op deze temperaturen en niet koste wat kost hetzelfde willen doen als altijdhang in there, het duurt maar een paar dagen!
superprestatiequote:Op donderdag 25 juli 2019 17:45 schreef Studiotje het volgende:
Doel wat ik voor 31 december wou bereiken, onder de 100kg wegen, gehaald
41,5 kilo er af in 6 maand en 25 dagen
Op naar het streefgewicht.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:49 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
superprestatieen dat is wel echt heel veel in hoog tempo!
Netjes hoor, hoeveel wil je er nog vanaf? En wat is je methode? Houd er evt rekening mee dat het steeds moeilijker gaat naarmate er nog meer af gaat en je richting je streefgewicht gaat. Vooral niet ontmoedigd raken maar doorzetten. En accepteren dat het wat langzamer gaat. Kan wel goed zijn om heel even stil te staan bij wat je tot nu toe hebt gedaan, en of er nog iets getweakt kan worden aan ofwel je voeding ofwel beweging/sport (of een combinatie daarvan).quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel, nooit verwacht dat ik dat zou halen dit jaar, maar helemaal niet zo snel
Wauw! Dat is snel! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:45 schreef Studiotje het volgende:
Het volgende 'plan' is nog 15 kilo af te vallen. Dan ben ik volgens de boekjes gezond. Maar ik ga me daar niet op vastpinnen. Grote kans is dat het niet lukt en dat ik het opgeef. Dus ik doe alles hoe ik het de hele tijd doe. Stapje voor stapje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:11 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Netjes hoor, hoeveel wil je er nog vanaf? En wat is je methode? Houd er evt rekening mee dat het steeds moeilijker gaat naarmate er nog meer af gaat en je richting je streefgewicht gaat. Vooral niet ontmoedigd raken maar doorzetten. En accepteren dat het wat langzamer gaat. Kan wel goed zijn om heel even stil te staan bij wat je tot nu toe hebt gedaan, en of er nog iets getweakt kan worden aan ofwel je voeding ofwel beweging/sport (of een combinatie daarvan).
Ik ben ook redelijk veel afgevallen in korte tijd toen, zo'n 30 kg, maar over de laatste 10 kg heb ik net iets langer gedaan dan die voorgaande 30. Maar uiteindelijk wel op een veel betere en verantwoordere manier, met aangepaste voeding en met krachttraining (waardoor ik er ook een stuk beter uit ben gaan zien, veel lager vetpercentage en meer behoud/groei aan spiermassa.
succes !
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:45 schreef Studiotje het volgende:
Wauw, wat een resultaat in zo'n tijd! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:45 schreef Studiotje het volgende:
Wij zijn op een camping in Frankrijk, en hier zie ik het ook zo veel. Ik val zeker niet op.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging zwemmen,
9 op de 10 volwassenen is echt veel te dikVeel kinderen ook schrikbarend dik trouwens. Ik was vrij gemiddeld daar
![]()
Goed bezig, studiotjeDacht eerst dat je een mevrouw was
Kleuterjuf.
Ja, als je er op gaat letten zie je ineens hoe ongelooflijk veel mensen eigenlijk te dik zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging zwemmen,
9 op de 10 volwassenen is echt veel te dikVeel kinderen ook schrikbarend dik trouwens. Ik was vrij gemiddeld daar
![]()
Kan je dit ook?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:06 schreef Goitske het volgende:
Ik heb op een zandbank aangespoelde orka gespeeld
quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb net toch nog even gezorgd dat ik mijn 10000 stappen heber stond iets van wat op een windje leek... Al was het eigenlijk meer een soort föhn die in je bakkes staat.
Nee zo vies he. Heb onze Loebes even lekker laten zwemmen. Die ligt nu met zijn snufferd bij de ventilator.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging net buiten nog even wat was ophangen en de hitte overviel me gewoon toen ik naar buiten stapte. Daar hou je geen rekening mee als het al donker is.
Bedankt voor de inspiratie! Dat ga ik morgen zelf maken als voorafje met een lekkere salade voor daarna.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Tippie mijnerzijds voor deze hitte: Gazpacho!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis met 16-1700 hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedankt voor de inspiratie! Dat ga ik morgen zelf maken als voorafje met een lekkere salade voor daarna.
Morgen ook eens een andere app proberen om mn eten in bij te houden. Ik kom gewoon niet eens aan de 1800 gemiddeld per dag. Meestal volgens de app maar 16 a 1700. Eet dus steeds maar minder dan goed zou zijn.
Ik durf het bijna niet te zeggen....quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:56 schreef Sequoias het volgende:
Vandaag -0.1kg. Dat is helemaal prima, maar het motiveert me voor geen meter. Weet iemand hoe ik met mijn weegschaal kan onderhandelen zodat ik gewoon weer eens een drop van 1kg in een dag heb?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Even iets in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het chocolademuseum vond ik erg leuk om te bezoeken. Om de calorieën van het chocolademuseum er weer af te sporten kun je de trappen van de Belfort toren beklimmen. Vanuit daar heb je een prachtig uitzicht over de stad waar je ook mooie foto’s kunt schieten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Mocht iemand nog leuke city tips hebben, kom maar door
In België of mag elders ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Lang weekendje weg naar Brugge met vriendin. Wordt een lastige beproeving dus, met Belgisch chocola, speciaalbiertjes en Vlaamse friet
Mocht iemand nog leuke city tips hebben, kom maar door
Ah ja daar weet ik dan weer niks. Met een mooie dag dagje Oostende doenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:20 schreef LuNaTiC het volgende:
haha sorry, voor nu ging het me alleen om Brugge. Maar ik vraag het daar wat brakjes dus kan me voorstellen dat je het zo interpreteert
Ik denk steeds dat het te weinig is. My badquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom is 1600 minder dan goed voor je is bluez? 1600-1700 is precies waar ik op mik als ik wil afvallen. Waar ben je bang voor?
Die standaard op mijn telefoon zit, Samsung Health.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:01 schreef Sunnythesun het volgende:
@:Bluezz: volgens mij is de richtlijn voor 'gemiddelde vrouwen' (wat dat ook mag zijn) 2000kcal per dag wat als gezonde hoeveelheid wordt aangemerkt. Dus wanneer je af wilt vallen zou dat met 1600-1700 moeten lukken even kort door de bocht. En dus niet veel te weinig of zo.
Lukt dat niet dat is het misschien een idee de boel op een of andere manier wakker te schudden. Er zijn legio theorieën over hoe je dat kunt doen en zo..
En de logica dat het aan de app ligt vat ik niet helemaalWelke gebruik je nu btw?
Maar vind je het echt heel lastig om 100-200 kcal aanvullen, als je zou willen? de meeste tussendoortjes zoals een snelle jelle ofzo en dan zit je er al aan. Of een extra boterham met wat boter en hagelslag ofzo. (niet meteen het 'gezondst' misschien, maar soit).quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat het te weinig is. My bad
Ja doe ik nu ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:26 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Maar vind je het echt heel lastig om 100-200 kcal aanvullen, als je zou willen? de meeste tussendoortjes zoals een snelle jelle ofzo en dan zit je er al aan. Of een extra boterham met wat boter en hagelslag ofzo. (niet meteen het 'gezondst' misschien, maar soit).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ah die gebruik ik zelf niet, geen idee hoe 'goed' die is..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die standaard op mijn telefoon zit, Samsung Health.
Oh en ik heb eigenlijk nooit een 'honger' gevoel meer (na die crashdiëten overgehouden denk ik)
Ik eet gewoon 3x per dag normaal, en 2x een gezond iets tussendoor. Fruit of iets. Maar heb daar eigenlijk geen trek in.. mss die paar x dat ik eet iets meer en die tussendoortjes laten schieten.
Het is voor iedereen ook anders idd.
IK WIL WAKKER GESCHUD
Vanaf zondag.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe lang ben je nu bezig met je eten invoeren Bluezz? Ik ben nu bijvoorbeeld ook aan het worstelen om niet onder m'n ondergrens te komen. (En als dat een dagje voorkomt, vind ik dat ook niet erg. Weektotalen trekken dat wel weer recht.) Allemaal dankzij het weer.
zou dan in dit soort gevallen toch eigenlijk altijd wel kiezen voor de upgradequote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:38 schreef Hupje het volgende:
Leuke stad, Brugge! Ik vond de zonsondergang op de Rozenhoedkade mooi. En verder is alles wat ik heb gezien daar al genoemd. Het chocolademuseum is een stuk serieuzer dan het frietmuseum.
Mijn Fitbit valt nog onder de garantie, nu wil ik kiezen of ik weer een Charge2 wil of toch met bijbetaling een Charge3 neem. Iemand ervaring met beide? Ik ben een zwemmer, maar niet heel fanatiek.
Minder koolhydraten denk ik, maar nooit bijgehouden. Ik eet wat meer brood en nu dus 's ochtends havermout, dat laat ik een nacht staan in de koelkast met combi hv melk/0% yoghurt en 40 gr. blauwe bessen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:35 schreef Sarabi het volgende:
B eet je nu anders/minder dan de afgelopen jaren?
Want dit klinkt zeker niet als te veel kcal
Ik vind het ideaal dat ik hem onder de douche om kan houden en niet over waterdichtheid hoef na te denken. Maar ik heb een inspire, zie ik net.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:38 schreef Hupje het volgende:
Leuke stad, Brugge! Ik vond de zonsondergang op de Rozenhoedkade mooi. En verder is alles wat ik heb gezien daar al genoemd. Het chocolademuseum is een stuk serieuzer dan het frietmuseum.
Mijn Fitbit valt nog onder de garantie, nu wil ik kiezen of ik weer een Charge2 wil of toch met bijbetaling een Charge3 neem. Iemand ervaring met beide? Ik ben een zwemmer, maar niet heel fanatiek.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:12 schreef Cue_ het volgende:
Tnx iedereen voor de feedbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Met die van mij kan ik ook zwemmen, maar dat durf ik niet, bang dat ie stuk gaatquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:43 schreef Tuindier het volgende:
Ik vind het ideaal dat ik hem onder de douche om kan houden en niet over waterdichtheid hoef na te denken. Maar ik heb een inspire, zie ik net.
Dan zou ik voorlopig gewoon even zo door gaan, kijken wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanaf zondag.
Ik heb het al eerder een maand of 2 gedaan (vorig jaar april zie ik, maar viel niks af, toen dronk ik nog meer alcohol, nu bijna niks meer) woog toen
Zie mijn aanvulling, moest de deur open doenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik voorlopig gewoon even zo door gaan, kijken wat er gebeurt.Helemaal met wat andere aanpassingen in het eten zo te lezen, laat eerst alles zich maar weer settelen.
Let je ook op de verhoudingen kh-vet en eiwit? Wellicht dat je daar nog wat aan kan tweaken? En verder de tijd geven iddquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie mijn aanvulling, moest de deur open doen
Ja ik ga gewoon zo door en als ik op die 90 blijf schommelen dan is het zo, maar ja je weet hoe het voelt
Ja dat geeft die app ook mooi aan (heb een update gedaan) en ik heb nu een schemaatje van mijn oude opleiding gevonden en combi dat met online en app check.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Let je ook op de verhoudingen kh-vet en eiwit? Wellicht dat je daar nog wat aan kan tweaken? En verder de tijd geven idd
Ja, voor je gevoel gaat het altijd te langzaam.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie mijn aanvulling, moest de deur open doen
Ja ik ga gewoon zo door en als ik op die 90 blijf schommelen dan is het zo, maar ja je weet hoe het voelt
Ja, dat vind ik dus ook wel een dingetje, zou-ie er echt tegen kunnen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met die van mij kan ik ook zwemmen, maar dat durf ik niet, bang dat ie stuk gaatMaar hem vergeten af te doen als ik ga douchen is in ieder geval ook geen punt meer
Hele slimme eerste stap van je zo, om gewoon lekker alles te loggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat geeft die app ook mooi aan (heb een update gedaan) en ik heb nu een schemaatje van mijn oude opleiding gevonden en combi dat met online en app check.
Ik wil het natuurlijk ook niet mijn leven gaan beheersen, maar eens kijken wat ik nu binnenkrijg en waarom ik daar eventueel niet op afval.
Beweging kan ook nog omhoog hoor... ook als ik weer helemaal terug ben op de werkvloer over een week of 2. Ga vlg week weer opbouwen.
Ik heb geen Fitbit maar een Garmin die waterdicht is, en dat is hij ook echt. In zwem ermee en hou hem zelfs in de sauna de hele tijd om. Ik doe hem.juist onder de douche niet aan, omdat ik hem dan altijd oplaadtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:54 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook wel een dingetje, zou-ie er echt tegen kunnen?
Ik heb er één die tegen zwemmen moet kunnen, maar ivm zeep doe ik 'm tijdens douchen toch maar af.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:54 schreef Hupje het volgende:
[..]
Even iets in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:55 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Hele slimme eerste stap van je zo, om gewoon lekker alles te loggen.
Want daar ligt het denk ik echt bij de meeste mensen aan; bijna iedereen (en dan ook echt bijna iedereen) onderschat wat diegene werkelijk allemaal eet qua kcal.
Wat olijfolie in de pan lijkt weinig, maar ga maar eens na hoeveel kcal er in zo'n eetlepel zit. Klein kuipje (room)boter op je brood idem.
Wil niet zeggen dat het slecht is of helemaal niet mag, maar wel voor het totaalplaatje bij elkaar opgeteld.
Meten is weten, en inzicht is de eerste stap, dan weet je ook meteen aan welke knoppen je bij moet draaien.
Gelukkig geldt blijkbaar voor jou dat je met moeite je drempel haalt. In de meeste gevallen hier in dit topic is het wel andersom. Wij tweaken zelf ook thuis constant om de kcal laag te houden en dus meer te kunnen besteden aan andere zaken.
Zo koken/bakken we eigenlijk alleen nog maar met PAM spray.
Scheelt elke keer op dat punt al een slok op een borrel.
Is niks mis mee, standje mager, vooral niet als je doel is om meer te kunnen/mogen etenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankje
Ik vul idd ook al die olies/boters/vetten in.. die mogen trouwens wel omhoog zie ik (sun) dus ik ga dat w.s. aanvullen met gewone volle yoghurt en wat meer olijfolie/extra vierge. Alles doe ik nog steeds in standje zo mager mogelijk
Zeker de 3!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:38 schreef Hupje het volgende:
Ik heb er nu meermaals mee gezwommen, pas de problčme!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:54 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja he!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Oh en tx voor jullie tips en geduld voor support hoor
Wat een fijne andere sfeer hangt hier dan een jaartje of wat geleden.
Mag ook wel gezegd
Tuurlijk! Welkom!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Nog plaats voor een dikkie die maar blijft eten?![]()
Voor jou altijd!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Maar als je nu al op 6900 zit ben je toch al een heel eind? Je zegt het los te laten maar toch ook dat je het waarschijnlijk toch haalt. Let je op dat het niet te veel een obsessie wordt, ook je gewicht en je verwachting qua schommelingen/continue dalen? /2centsquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:35 schreef Sequoias het volgende:
Die 10K stappen kunnen wat mij betreft de boom in vandaag. Gisteren en eergisteren zonder problemen gehaald, maar voor mijn gevoel is het nog benauwder weer vandaag. 6900 stappen gezet, ik vind het goed zo. Met een beetje geluk tik ik de 10K straks nog aan als ik boodschappen ga doen.
[..]
Tuurlijk! Welkom!![]()
Toch fijn al die dikkies. Halloquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Check. Halve lunch over.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik vind normaal eten ook echt wel lastig met deze temperaturen,
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:35 schreef Lonaa het volgende:
quote:
Eiwitrijk ophogenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:23 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Is niks mis mee, standje mager, vooral niet als je doel is om meer te kunnen/mogen etenzo niet, dan kun je natuurlijk wat vrijer daarin zijn.
Ik zou overigens eerder aanraden om te kijken of je je kcal kan ophogen met meer eiwitrijke producten. Dat is dan wel weer belangrijk voor je lichaam qua spieren, zowel opbouw als herstel (daarmee bedoel ik niet dat je moet gaan bodybuilden, maar in het algemeen is het wel een goede stelregel om voldoende eiwitten binnen te krijgen)
Mee eensquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:45 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Let je op dat het niet te veel een obsessie wordt, ook je gewicht en je verwachting qua schommelingen/continue dalen? /2cents
Lief!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:45 schreef Tuindier het volgende:
Maar als je nu al op 6900 zit ben je toch al een heel eind? Je zegt het los te laten maar toch ook dat je het waarschijnlijk toch haalt. Let je op dat het niet te veel een obsessie wordt, ook je gewicht en je verwachting qua schommelingen/continue dalen? /2cents
Dan is het goedquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:15 schreef Sequoias het volgende:
[..]
Mijn klaagzang als ik een keer wat aankom of minder snel afval moet je met een korrel zout nemen.
Het is ook lastig soms. Ik zie ook hoe bepaalde users (ik noem maar even een CotS, zij maakte immers geen geheim van haar struggles) in eerdere topics écht met zulke gedachtes rondliepen. Zij kunnen compleet van de kaart raken omdat ze niet snel genoeg afvallen of een reep chocolade naar binnen hebben gewerkt tijdens een avondje bankhangen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef Sequoias het volgende:
[..]
Het is ook lastig soms. Ik zie ook hoe bepaalde users (ik noem maar even een CotS, zij maakte immers geen geheim van haar struggles) in eerdere topics écht met zulke gedachtes rondliepen. Zij kunnen compleet van de kaart raken omdat ze niet snel genoeg afvallen of een reep chocolade naar binnen hebben gewerkt tijdens een avondje bankhangen.
Mijn: “Ja, nu ben ik weer maar 0,1kg afgevallen” of “Misschien moet ik maar gewoon stoppen met eten” zien er op papier hetzelfde uit (al probeer ik dan wel met emoticons duidelijk te maken dat je het niet te serieus moet nemen), maar in de praktijk betekent het iets heel anders. Als ik mensen daarmee onbedoeld op een verkeerd been heb gezet vind ik dat oprecht vervelend.
Hoop dat het duidelijk is zo. En dat ik wat calorieën heb verbrand door dit te typen zodat ik eindelijk eens écht kan gaan afvallen. Dan mag ik misschien vanavond nog iets eten van mezelf.Ik zag de emoticons wel maar als je het elke dag blijft zeggen ga ik toch een beetje twijfelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit dan toch ergens in je hoofd lijkt me.
Maar nu met uitleg klinkt het wel een stuk beter![]()
Tuurlijk, uiteindelijk ben ik hier ook terecht gekomen omdat ik graag wat af zou willen vallen, maar zeker niet ten koste van alles. Ik houd me over het algemeen ook keurig aan mijn calorieëndoel op normale dagen, maar het is niet zo dat ik daarvoor een lekker dinertje afsla of mezelf in ga houden als ik op vakantie ben. Dan wil ik vooral lekker eten en het liefst ook veel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik zag de emoticons wel maar als je het elke dag blijft zeggen ga ik toch een beetje twijfelen. Het zit dan toch ergens in je hoofd lijkt me.
Ik gooi het meteen in mijn mandje!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef Myraela het volgende:
Even iets heel anders, maar Picnic verkoopt chocolade popcorn van Propercorn. Die is echt heel lekker.25 gram (dat is een schaaltje) is 120 kcal en dat vind ik best prima. Popcorn, beetje zout en een subtiele chocoladesmaak.
Hey, dat is mijn tekst!quote:
Oh helpquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat is mijn tekst!Lonaa
![]()
Jongens, er is een fitbit voor hondenVriendin heeft me vanmiddag op haar telefoon alle ins en outs laten zien
Wanneer rust je beest, wanneer speelt ie, wanneer rent ie, hoeveel beweegt hij op een dag etc.
Ik heb mijn fitbit vandaag in de Noordzee gedompeld en dat ging dikke primaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:54 schreef Hupje het volgende:
[..]
Hey maar jij mag niks zeggen want jij loopt ook met grote regelmaat rondjes in je woonkamer om je 10k streak te handhavenquote:
Het ging om de weegschaalschommelingenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey maar jij mag niks zeggen want jij loopt ook met grote regelmaat rondjes in je woonkamer om je 10k streak te handhaven![]()
SPOILER: VoedselfotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het wat, zo’n ding? Ik twijfel een beetje tussen een Fit Bit-achtige activitytracker en een Apple Watch. Ik ga ze beide waarschijnlijk te weinig gebruiken, maar het lijkt me wel leuk voor de heb. Vraag me alleen af of het kopen van een Apple Watch dan écht zo veel voordelen heeft ten opzichte van een Fitbit.quote:quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hey maar jij mag niks zeggen want jij loopt ook met grote regelmaat rondjes in je woonkamer om je 10k streak te handhaven![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door Sequoias op 26-07-2019 22:36:34 ]
Ligt eraan van wat voor gadgets je houdt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:21 schreef Sequoias het volgende:
[..]
Is het wat, zo’n ding? Ik twijfel een beetje tussen een Fit Bit-achtige activitytracker en een Apple Watch. Ik ga ze beide waarschijnlijk te weinig gebruiken, maar het lijkt me wel leuk voor de heb. Vraag me alleen af of het kopen van een Apple Watch dan écht zo veel voordelen heeft ten opzichte van een Fitbit.
Ik begreep ook dat een Fitbit wat lastiger synct met een iPhone (iets met een extra app die je dan nodig hebt), dus ik neig een beetje naar een Apple Watch. Maar ik vind het wel veel geld voor een horloge met wat extra’s. Mijn vriend is heel content met zijn Apple Watch, ik vraag me vooral af in hoeverre ik gebruik ga maken van al die opties. Misschien toch nog maar even wachten dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:32 schreef Sarabi het volgende:
Ligt eraan van wat voor gadgets je houdt.
Een fitbit kan niet zo superveel, vergeleken met andere trackers.
Hmmm ik weet dat fitbit wel met enkele merken moeilijk doet. Geen idee of Apple daar een van is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:41 schreef Sequoias het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat een Fitbit wat lastiger synct met een iPhone (iets met een extra app die je dan nodig hebt), dus ik neig een beetje naar een Apple Watch. Maar ik vind het wel veel geld voor een horloge met wat extra’s. Mijn vriend is heel content met zijn Apple Watch, ik vraag me vooral af in hoeverre ik gebruik ga maken van al die opties. Misschien toch nog maar even wachten dus.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:21 schreef Sequoias het volgende:
Het begint af te koelen. Eindelijk.![]()
Geen zin om uitgebreid te koken vandaag, dus mijn vriend stelde voor om “even een slaatje” te eten. Iets te veel zooi gekocht in de supermarkt (je weet hoe dat gaat: “Dit vindt ‘ie lekker, dat vindt ‘ie lekker”) en zo werd het een bord ramvol met bijeengeraapte zooi.Ik heb een Garmin vivoactive 3. En die gaat prima met mijn iPhone. Fitbit weet ik niet want toen had ik nog een Android telefoonSPOILER: VoedselfotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is het wat, zo’n ding? Ik twijfel een beetje tussen een Fit Bit-achtige activitytracker en een Apple Watch. Ik ga ze beide waarschijnlijk te weinig gebruiken, maar het lijkt me wel leuk voor de heb. Vraag me alleen af of het kopen van een Apple Watch dan écht zo veel voordelen heeft ten opzichte van een Fitbit.
[..]![]()
I solemnly swear i'm up to no good
Ik vind oprecht dat je:quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendin maakte nog een foto van mij en mijn kind:
FOTO
Ik heb me inmiddels redelijk neergelegd bij mijn buik. Pregnancy molested meLos daarvan vind ik het niet slecht
Hemel wat ben jij veel afgevallenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendin maakte nog een foto van mij en mijn kind:
[ afbeelding ]
Ik heb me inmiddels redelijk neergelegd bij mijn buik. Pregnancy molested meLos daarvan vind ik het niet slecht
Wat kan mijn fitbit niet wat anderen wel kunnen dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:32 schreef Sarabi het volgende:
Ligt eraan van wat voor gadgets je houdt.
Een fitbit kan niet zo superveel, vergeleken met andere trackers.
Ook vroeg wakker.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 05:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kan mijn fitbit niet wat anderen wel kunnen dan?
Super foto, SQMooie bikini ook, staat je goed.
Ik ben nog laat wakkerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 05:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ook vroeg wakker.
Hier is het al bijna anderhalf uur keihard aan het onweren.
Haha feestje gehad?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 05:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nog laat wakkerIk moet nog naar bed.
Lekker, onweerKrijgen we hier (drenthe) geloof ik nog even niet.
Ik heb helemaal geen probleem met mijn iPhone en de fitbit en mis in de Fitbit eigenlijk ook niets. Maakt toch niets uit dat je een fitbit appje hebt om de gegevens in te zien? Of je nou een app van Apple zelf of een Fitbit app moet openen, dat blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:41 schreef Sequoias het volgende:
Ik begreep ook dat een Fitbit wat lastiger synct met een iPhone (iets met een extra app die je dan nodig hebt), dus ik neig een beetje naar een Apple Watch. Maar ik vind het wel veel geld voor een horloge met wat extra’s. Mijn vriend is heel content met zijn Apple Watch, ik vraag me vooral af in hoeverre ik gebruik ga maken van al die opties. Misschien toch nog maar even wachten dus.
Werkquote:
Vanuit mijn huis zijn bijna alle stranden in jouw richtingquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Skjoe.
Was het een strand in mijn richting?
Van dat oma-vel tussen je dijenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Je benen ookFack.
Mijn benen worden nooit meer wat. Ze waren altijd al uh...flink, maar 40 kg afvallen heeft wel voor wat schade gezorgd.
En de achterkant/binnenkant van mn knieen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van dat oma-vel tussen je dijenHerkenbaar.
Zou daar ook cosmetische chirurgie voor bestaan? Een knee-job?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:34 schreef Lonaa het volgende:
En de achterkant/binnenkant van mn knieen.Knee-boobs-galore.
Ja. I did a google.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou daar ook cosmetische chirurgie voor bestaan? Een knee-job?
Urban dictionary?quote:
Ik weet niet wat jouw fitbit allemaal kan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 05:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kan mijn fitbit niet wat anderen wel kunnen dan?
Ja, maar dat gaat denk ik nooit helemaal weg. Het is toch een soort intrinsieke menselijke behoefte om goedkeuring van "de groep" te krijgen. Ik denk dat de truc vooral zit in het realiseren van het feit dat de meeste mensen stukken minder dingen over jou denken dan dat je vreest of zelf doetquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik struikel nog wel eens over 'de mening van anderen', dat WIL ik helemaal niet, maar ik merk dat het me soms toch meer doet dan ik zou willen.
Ik heb een vriendin in mijn ogen perfect lijf. Is al 16 jaar ofzo niet in een badpak/bikini geweest omdat ze een te kleine cupmaat heeft. Maatje 34/36 en dat was voor mij het punt dat ik dacht dan maar te dik maar ik ga wel zwemmen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
En thanks voor de lieve reactiesja, mijn benen zijn nooit zo heel groot geweest, mijn buik is altijd mijn pijnpunt geweest en dat kun je nu ook wel goed zien. Daarom is bikini nogal een ding voor me, maar ik vond het best geruststellend op het strand om al die andere moederlijven te zien. En iedereen heeft dus onzekerheden - ook die, in mijn ogen, perfecte vriendin met platte buik na 2 kinderen
Perfectie bestaat niet. Waar ik misschien zuchtend kijk naar de platte buik van een ander kijkt die ander wellicht zuchtend naar de vulling van mijn bikinicup. We zijn allemaal veel te veel gefocust op onze eigen imperfecties, en zien bij andere mensen juist vooral de dingen waar we jaloers op zijngek gedrag, eigenlijk.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
En thanks voor de lieve reactiesja, mijn benen zijn nooit zo heel groot geweest, mijn buik is altijd mijn pijnpunt geweest en dat kun je nu ook wel goed zien. Daarom is bikini nogal een ding voor me, maar ik vond het best geruststellend op het strand om al die andere moederlijven te zien. En iedereen heeft dus onzekerheden - ook die, in mijn ogen, perfecte vriendin met platte buik na 2 kinderen
Perfectie bestaat niet. Waar ik misschien zuchtend kijk naar de platte buik van een ander kijkt die ander wellicht zuchtend naar de vulling van mijn bikinicup. We zijn allemaal veel te veel gefocust op onze eigen imperfecties, en zien bij andere mensen juist vooral de dingen waar we jaloers op zijngek gedrag, eigenlijk.
Herkenbaar. Ik ben altijd wel slank geweest (geen platte buik ofzo, gewoon een kussentje) maar van 1999 tot 2008 niet gezwommen omdat ik mijn benen zo lelijk vindt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:01 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin in mijn ogen perfect lijf. Is al 16 jaar ofzo niet in een badpak/bikini geweest omdat ze een te kleine cupmaat heeft. Maatje 34/36 en dat was voor mij het punt dat ik dacht dan maar te dik maar ik ga wel zwemmen.
Ik las laatst de opmerking dikke mensen hebben het ook warm dus willen ook zwemmen en een korte broek aan!
Iedereen heeft t. Dat scheelt ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, uitgezoomd is het toch wel weer een leuk gezicht.
[ afbeelding ]
Ik geef sterk de voorkeur aan nokini, maar ja, dat kan vrijwel nergensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, ik weet niet of dat hypocriet is, kijk, als jij je daar gelukkiger in voelt is dat uiteindelijk de beste keuze.
Ik vind dat een bikini gewoon voor iedereen een optie moet kunnen zijn, als in, als jij graag een bikini wil dragen zou je je niet geremd moeten voelen door de potentiële mening van andere mensen. Maar als je sowieso liever een badpak draagt is dat net zo oké. Of monokini, of boerkini, of nokini for that matter
Boodschappen zijn verschrikkelijk als je niet op let. Net even wat extra gehaald ivm voetbal wielrennen en f1 ik was zo 20 euro kwijt keek in mn karretje en dacht ook dit is klaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:58 schreef V1z0R het volgende:
In het thema grafiekjes:
[ afbeelding ]
Ik schrok me dood in juni toen ik naar huishoudboekje keek en zag wat ik uitgaf aan boodschappen.
In juli dus wat bewuster gedaan.
Ja als ik nu foto's terug zie van 20 jaar geleden wtf wat was ik slank! Vond mezelf dik nou ik wil graag dat lichaam terug. 75-80 kg bij 181 lang is prima!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben altijd wel slank geweest (geen platte buik ofzo, gewoon een kussentje) maar van 1999 tot 2008 niet gezwommen omdat ik mijn benen zo lelijk vindt.
En vanwege die lelijke benen onlangs na zo’n 20 jaar (!) weer een korte broek gekocht!![]()
Dus inderdaad: veel mensen lopen tegen de lulligste dingen aan mbt hun uiterlijk en beperken zichzelf ook.
Was laatst in het zwembad en genoeg niet perfecte lijven volgens het ideaal beeld. Dan kijkt niemand naar mijn knieën hoor.![]()
@:Stormqueen. Je ziet er prima uit! En je straalt zoveel plezier uit. Dat is nog veel belangrijker!
Oh nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Toevallig afgelopen week oid een badpak gekocht, maar vooral omdat 'ie awesome was.![]()
En hij staat me ook awesome, al zeg ik het zelf.![]()
Herkenbaar vroeger ook altijd in een badpak omdat ik door wedstrijdzwemmen niet anders gewend wasquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:21 schreef Hupje het volgende:
Ik ben van kinds af aan een (wedstrijd)zwemmer, dus heb me altijd in badpak vertoond zonder daar over na te denken. Een bikini vond ik dan als tiener wél weer buiten mijn comfort zone, en eigenlijk nog steeds. Die draag ik echt alleen bij zomers buiten zwemmen en liefst als er geen kans is op bekenden![]()
Boodschappen is ook een dingetje, ja. Vroeger (als in: pre-kind) hield ik dat allemaal bij. Nu versloft dat vaak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal octopussies.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal octopussies.hij is geweldig!
![]()
[..]Gaaf! Staat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal octopussies.
Dat is ook een awesome badpakquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Toevallig afgelopen week oid een badpak gekocht, maar vooral omdat 'ie awesome was.![]()
En hij staat me ook awesome, al zeg ik het zelf.![]()
Ja, hoiquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Ole het volgende:
Ik denk herkenbaar voor meer van jullie hier. Als ik nu foto's zie van toen ik 16 was. Demn niks mis mee. Maar had tengere vriendinnetjes en was altijd 5 kg 'te zwaar"
Hoe dan???
63 kg,, waar ging het over???
Wat zijn we toch streng voor onszelf.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Cue_ het volgende:
Qik was als 12 al met overgewicht en zag er niet uit. Met 16 en uitwisseling nog steeds.
Heb mezelf nooit oké gevonden. Ook niet achteraf
Dikste en de witste (nabij veel water) en ook nog slecht in sport..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hoiDikkertje van de klas. Vond mijn lijf afschuwelijk. 63 kg #metoo
En natuurlijk ben je dat wel! Weet je hopelijk nu tochquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Cue_ het volgende:
Qik was als 12 al met overgewicht en zag er niet uit. Met 16 en uitwisseling nog steeds.
Heb mezelf nooit oké gevonden. Ook niet achteraf
Gelukkig wordt tegenwoordig verder gekeken dan BMI en kilo'squote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:15 schreef Goitske het volgende:
Ik was op de mbo (15-18jaar) tussen de 75 en 80kg vond mezelf heel zwaar want iedereen was ongeveer 65-70 kg. Ja dat ik 181 ben en de anderen 170 ja.... Nu leg je die link pas![]()
Maja had een goed figuur en een zwemmers figuur aangezien ik tot in m'n puberteit aan wedstrijdzwemmen heb gedaan.
Ik zou best dat figuur weer willen maar hey! Ben bijna 38 en heb 2 kinderen dat gaat het niet meer worden
Nog steeds niet.. Heel soms een keer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:07 schreef Ole het volgende:
[..]
En natuurlijk ben je dat wel! Weet je hopelijk nu toch
Wat leuk! Staat je goed dat model (mooi beetje 'vintage' model trouwens)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal octopussies.
Ja, ik ging naar de Slank Klub (alles werd in mijn tijd zo popi-jopi geschreven) en dat was idd max 1000 kcal op een dag. Nadat een meneer er van langs kreeg dat hij niet af viel omdat hij elke dag 1 banaan at had ik al door dat het dikke nonsens was en ben niet terug gekomen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:10 schreef Ole het volgende:
Mij was trouwens wel aangepraat dat ik overgewicht had. 20 km per dag fietsen en dan gek vinden dat je honger hebt met 2 bruine boterhammen per dag.
In die dagen werd je nog op 1000 kcal gezet ongeacht leeftijd en activiteit. Vreetbuien waren niet eens psychisch maar omdat lijf schreeuwde om voeding
Hier ook zwemmersfiguur. Ken je nog mensen van de zwemclub? Iedereen die ik nog ken van toen is absoluut te dikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:15 schreef Goitske het volgende:
Maja had een goed figuur en een zwemmers figuur aangezien ik tot in m'n puberteit aan wedstrijdzwemmen heb gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |