abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 juli 2019 @ 13:54:07 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188133464
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik vind normaal eten ook echt wel lastig met deze temperaturen,
Check. Halve lunch over. :')

En inspanning, het enige wat ik nog ga doen vandaag is naar huis fietsen. Verder moet er helemaal niks. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188133550
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Nog plaats voor een dikkie die maar blijft eten? :W :')
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Voor jou altijd!
:Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Is niks mis mee, standje mager, vooral niet als je doel is om meer te kunnen/mogen eten :P zo niet, dan kun je natuurlijk wat vrijer daarin zijn.

Ik zou overigens eerder aanraden om te kijken of je je kcal kan ophogen met meer eiwitrijke producten. Dat is dan wel weer belangrijk voor je lichaam qua spieren, zowel opbouw als herstel (daarmee bedoel ik niet dat je moet gaan bodybuilden, maar in het algemeen is het wel een goede stelregel om voldoende eiwitten binnen te krijgen ;))
Eiwitrijk ophogen ^O^
pi_188133810
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:45 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Let je op dat het niet te veel een obsessie wordt, ook je gewicht en je verwachting qua schommelingen/continue dalen? /2cents
Mee eens

[ Bericht 10% gewijzigd door Sarabi op 26-07-2019 14:22:48 ]
pi_188133876
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:45 schreef Tuindier het volgende:
Maar als je nu al op 6900 zit ben je toch al een heel eind? Je zegt het los te laten maar toch ook dat je het waarschijnlijk toch haalt. Let je op dat het niet te veel een obsessie wordt, ook je gewicht en je verwachting qua schommelingen/continue dalen? /2cents
Lief! O+

Nee hoor, het wordt geen obsessie. Daarvoor vind ik mijn gewicht niet belangrijk genoeg. Ik vind het wel leuk om mezelf doelen te stellen (zoals die 10K stappen per dag). Wanneer ik mezelf een doel stel probeer ik dat ook te halen, maar ik ga geen hemel en aarde verzetten om dat te doen. Dat is ook precies de reden dat ik “maar” 6900 stappen heb gelopen vandaag; het was te warm/benauwd, daardoor niet leuk om verder te lopen en dan stop ik. Ik ben ook niet iemand die zich 5 keer per week in het zweet gaat werken in de sportschool, daar haal ik geen voldoening uit (als is het natuurlijk hartstikke goed voor je conditie, spieropbouw en om af te vallen).

Ik heb ook geen échte verwachtingen van mezelf in mijn hele afvalproces. Het is leuk en geeft voldoening als ik resultaat zie op de weegschaal, als dat niet (of minder snel) gebeurt is dat jammer maar helaas. Ik ga geen calorie minder eten omdat ik minder snel afval.

Mijn klaagzang als ik een keer wat aankom of minder snel afval moet je met een korrel zout nemen. Het zijn gewoon alledaagse, triviale hersenspinsels en ik vind het leuk om die op te schrijven in dit topic (niet in de laatste plaats zodat ik het later nog een keer terug kan lezen).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188133913
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:15 schreef Sequoias het volgende:

[..]


Mijn klaagzang als ik een keer wat aankom of minder snel afval moet je met een korrel zout nemen.
Dan is het goed :D
pi_188134122
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Dan is het goed :D
Het is ook lastig soms. Ik zie ook hoe bepaalde users (ik noem maar even een CotS, zij maakte immers geen geheim van haar struggles) in eerdere topics écht met zulke gedachtes rondliepen. Zij kunnen compleet van de kaart raken omdat ze niet snel genoeg afvallen of een reep chocolade naar binnen hebben gewerkt tijdens een avondje bankhangen.

Mijn: “Ja, nu ben ik weer maar 0,1kg afgevallen” of “Misschien moet ik maar gewoon stoppen met eten” zien er op papier hetzelfde uit (al probeer ik dan wel met emoticons duidelijk te maken dat je het niet te serieus moet nemen :+ ), maar in de praktijk betekent het iets heel anders. Als ik mensen daarmee onbedoeld op een verkeerd been heb gezet vind ik dat oprecht vervelend.

Hoop dat het duidelijk is zo. En dat ik wat calorieën heb verbrand door dit te typen zodat ik eindelijk eens écht kan gaan afvallen. Dan mag ik misschien vanavond nog iets eten van mezelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188134263
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef Sequoias het volgende:

[..]

Het is ook lastig soms. Ik zie ook hoe bepaalde users (ik noem maar even een CotS, zij maakte immers geen geheim van haar struggles) in eerdere topics écht met zulke gedachtes rondliepen. Zij kunnen compleet van de kaart raken omdat ze niet snel genoeg afvallen of een reep chocolade naar binnen hebben gewerkt tijdens een avondje bankhangen.

Mijn: “Ja, nu ben ik weer maar 0,1kg afgevallen” of “Misschien moet ik maar gewoon stoppen met eten” zien er op papier hetzelfde uit (al probeer ik dan wel met emoticons duidelijk te maken dat je het niet te serieus moet nemen :+ ), maar in de praktijk betekent het iets heel anders. Als ik mensen daarmee onbedoeld op een verkeerd been heb gezet vind ik dat oprecht vervelend.

Hoop dat het duidelijk is zo. En dat ik wat calorieën heb verbrand door dit te typen zodat ik eindelijk eens écht kan gaan afvallen. Dan mag ik misschien vanavond nog iets eten van mezelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag de emoticons wel maar als je het elke dag blijft zeggen ga ik toch een beetje twijfelen.
Het zit dan toch ergens in je hoofd lijkt me.

Maar nu met uitleg klinkt het wel een stuk beter :Y
pi_188134746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik zag de emoticons wel maar als je het elke dag blijft zeggen ga ik toch een beetje twijfelen. Het zit dan toch ergens in je hoofd lijkt me.
Tuurlijk, uiteindelijk ben ik hier ook terecht gekomen omdat ik graag wat af zou willen vallen, maar zeker niet ten koste van alles. Ik houd me over het algemeen ook keurig aan mijn calorieëndoel op normale dagen, maar het is niet zo dat ik daarvoor een lekker dinertje afsla of mezelf in ga houden als ik op vakantie ben. Dan wil ik vooral lekker eten en het liefst ook veel. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188134773
Even iets heel anders, maar Picnic verkoopt chocolade popcorn van Propercorn. Die is echt heel lekker. :9 25 gram (dat is een schaaltje) is 120 kcal en dat vind ik best prima. Popcorn, beetje zout en een subtiele chocoladesmaak. O+
pi_188135005
Ik kan anders gewoon prima eten met dit weer :')
pi_188135129
Ik ook ja.. Eetlust is echt het allerlaatste dat verdwijnt bij mij, ook als ik ziek ben ofzo.

Maar vanavond lekker uit eten bij een restaurant waar ik al tijden naar toe wil! Ze hebben airco, en sterallures qua niveau van het eten maar geen ster (en de prijzen zijn ook iets normaler), en ik heb er heel veel zin in! Porties zullen waarschijnlijk beschaafd zijn, en zoniet, dan geniet ik er gewoon extra van.
pi_188135142
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef Myraela het volgende:
Even iets heel anders, maar Picnic verkoopt chocolade popcorn van Propercorn. Die is echt heel lekker. :9 25 gram (dat is een schaaltje) is 120 kcal en dat vind ik best prima. Popcorn, beetje zout en een subtiele chocoladesmaak. O+
Ik gooi het meteen in mijn mandje!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 15:22:08 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188135632
Net een Huawei band 2 pro gekregen van m'n werk. Ben benieuwd in hoeverre ik er wat mee ga doen :+
  vrijdag 26 juli 2019 @ 18:10:23 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188139894
Wat is het?
***
pi_188140555
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:45 schreef Brighteyes het volgende:

Voor jou altijd!
Hey, dat is mijn tekst! O+ Lonaa O+

Jongens, er is een fitbit voor honden _O- Vriendin heeft me vanmiddag op haar telefoon alle ins en outs laten zien _O- Wanneer rust je beest, wanneer speelt ie, wanneer rent ie, hoeveel beweegt hij op een dag etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188141320
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, dat is mijn tekst! O+ Lonaa O+

Jongens, er is een fitbit voor honden _O- Vriendin heeft me vanmiddag op haar telefoon alle ins en outs laten zien _O- Wanneer rust je beest, wanneer speelt ie, wanneer rent ie, hoeveel beweegt hij op een dag etc.
Oh help

Conclusie ik had hem bij onze hond niet nodig.

Tot 10 had ze ADHD, daarna werd ziek en hard oud en een enorme slaapkop
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:41:33 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188143280
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is het?
Een activity tracker.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:51:14 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188143465
Aha, gewoon gebruiken voor een tijdje en dan eens zien of het wat is. Het eet geen brood over het algemeen. ;)
***
pi_188143499
Ik ben benieuwd wat de vakantie met mijn gewicht heeft gedaan tot nu toe...
Even paar dagen normaal weer voordat ik op die weegschaal stap om niet compleet te flippen
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:55:10 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_188143548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 11:54 schreef Hupje het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus ook wel een dingetje, zou-ie er echt tegen kunnen? ;)
Ik heb mijn fitbit vandaag in de Noordzee gedompeld en dat ging dikke prima :P
disclaimer
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:00:37 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_188143686
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mee eens
Hey maar jij mag niks zeggen want jij loopt ook met grote regelmaat rondjes in je woonkamer om je 10k streak te handhaven :P ;)

Ik wilde nog op cue reageren maar ben te moe, dus dat doe ik morgen nog. Vandaag de hele dag aan zee geweest met de kindjes en wat was dát heerlijk! En voor het eerst in mijn leven in mijn thuisland in het openbaar in mijn witte bikini en ik scoorde helemaal zo slecht nog niet op de schaal van kijkduin!

En keurig IF gedaan met Mcdonalds, donuts en chips 8-)
disclaimer
pi_188143794
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hey maar jij mag niks zeggen want jij loopt ook met grote regelmaat rondjes in je woonkamer om je 10k streak te handhaven :P ;)

Het ging om de weegschaalschommelingen :)
pi_188144124
Het begint af te koelen. Eindelijk. *O*

Geen zin om uitgebreid te koken vandaag, dus mijn vriend stelde voor om “even een slaatje” te eten. Iets te veel zooi gekocht in de supermarkt (je weet hoe dat gaat: “Dit vindt ‘ie lekker, dat vindt ‘ie lekker”) en zo werd het een bord ramvol met bijeengeraapte zooi.

SPOILER: Voedselfoto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:41 schreef Cue_ het volgende:
Een activity tracker.
Is het wat, zo’n ding? Ik twijfel een beetje tussen een Fit Bit-achtige activitytracker en een Apple Watch. Ik ga ze beide waarschijnlijk te weinig gebruiken, maar het lijkt me wel leuk voor de heb. Vraag me alleen af of het kopen van een Apple Watch dan écht zo veel voordelen heeft ten opzichte van een Fitbit.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hey maar jij mag niks zeggen want jij loopt ook met grote regelmaat rondjes in je woonkamer om je 10k streak te handhaven :P ;)
_O-

[ Bericht 18% gewijzigd door Sequoias op 26-07-2019 22:36:34 ]
pi_188144326
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:21 schreef Sequoias het volgende:

[..]

Is het wat, zo’n ding? Ik twijfel een beetje tussen een Fit Bit-achtige activitytracker en een Apple Watch. Ik ga ze beide waarschijnlijk te weinig gebruiken, maar het lijkt me wel leuk voor de heb. Vraag me alleen af of het kopen van een Apple Watch dan écht zo veel voordelen heeft ten opzichte van een Fitbit.

Ligt eraan van wat voor gadgets je houdt.
Een fitbit kan niet zo superveel, vergeleken met andere trackers.
pi_188144495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:32 schreef Sarabi het volgende:
Ligt eraan van wat voor gadgets je houdt.
Een fitbit kan niet zo superveel, vergeleken met andere trackers.
Ik begreep ook dat een Fitbit wat lastiger synct met een iPhone (iets met een extra app die je dan nodig hebt), dus ik neig een beetje naar een Apple Watch. Maar ik vind het wel veel geld voor een horloge met wat extra’s. Mijn vriend is heel content met zijn Apple Watch, ik vraag me vooral af in hoeverre ik gebruik ga maken van al die opties. Misschien toch nog maar even wachten dus.
pi_188144620
Ik heb een fitbit versa en die kan qua apps precies genoeg voor mij ^O^ meer smartwatch functies ga ik niet gebruiken of nodig hebben :)
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:53:31 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_188144764
Vriendin maakte nog een foto van mij en mijn kind:



Ik heb me inmiddels redelijk neergelegd bij mijn buik. Pregnancy molested me :') Los daarvan vind ik het niet slecht 8-)
disclaimer
pi_188144803
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_188144841
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:41 schreef Sequoias het volgende:

[..]

Ik begreep ook dat een Fitbit wat lastiger synct met een iPhone (iets met een extra app die je dan nodig hebt), dus ik neig een beetje naar een Apple Watch. Maar ik vind het wel veel geld voor een horloge met wat extra’s. Mijn vriend is heel content met zijn Apple Watch, ik vraag me vooral af in hoeverre ik gebruik ga maken van al die opties. Misschien toch nog maar even wachten dus.
Hmmm ik weet dat fitbit wel met enkele merken moeilijk doet. Geen idee of Apple daar een van is.

Er zijn ook nog andere merken trackers/watches. Dus misschien slim om uit te zoeken wat je precies wilt :)
pi_188144920
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:21 schreef Sequoias het volgende:
Het begint af te koelen. Eindelijk. *O*

Geen zin om uitgebreid te koken vandaag, dus mijn vriend stelde voor om “even een slaatje” te eten. Iets te veel zooi gekocht in de supermarkt (je weet hoe dat gaat: “Dit vindt ‘ie lekker, dat vindt ‘ie lekker”) en zo werd het een bord ramvol met bijeengeraapte zooi.

SPOILER: Voedselfoto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Is het wat, zo’n ding? Ik twijfel een beetje tussen een Fit Bit-achtige activitytracker en een Apple Watch. Ik ga ze beide waarschijnlijk te weinig gebruiken, maar het lijkt me wel leuk voor de heb. Vraag me alleen af of het kopen van een Apple Watch dan écht zo veel voordelen heeft ten opzichte van een Fitbit.
[..]

_O-
Ik heb een Garmin vivoactive 3. En die gaat prima met mijn iPhone. Fitbit weet ik niet want toen had ik nog een Android telefoon :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188145572
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendin maakte nog een foto van mij en mijn kind:

FOTO

Ik heb me inmiddels redelijk neergelegd bij mijn buik. Pregnancy molested me :') Los daarvan vind ik het niet slecht 8-)
Ik vind oprecht dat je:
1. Er fantastisch uit ziet.
2. Dat je enorme ballen hebt om zo’n foto te plaatsen hier.

Diepe buiging voor jou. En wat mag je trots zijn op jezelf. _O_
pi_188145728
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendin maakte nog een foto van mij en mijn kind:

[ afbeelding ]

Ik heb me inmiddels redelijk neergelegd bij mijn buik. Pregnancy molested me :') Los daarvan vind ik het niet slecht 8-)
Hemel wat ben jij veel afgevallen _O_
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188145987
Superleuke foto ook Stormqueen, weet natuurlijk niet hoeveel je afgevallen bent, maar sowieso BIKINI :o _O_
  zaterdag 27 juli 2019 @ 00:12:34 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188146465
Ziet er goed uit SQ! O+ :Y

Hier fitbit en iPhone en nooit een centje pijn.
***
  zaterdag 27 juli 2019 @ 02:37:44 #235
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188148017
Skjoe. O+

Was het een strand in mijn richting?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188148210
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:32 schreef Sarabi het volgende:

Ligt eraan van wat voor gadgets je houdt.
Een fitbit kan niet zo superveel, vergeleken met andere trackers.
Wat kan mijn fitbit niet wat anderen wel kunnen dan?

Super foto, SQ _O_ Mooie bikini ook, staat je goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188148213
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 05:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat kan mijn fitbit niet wat anderen wel kunnen dan?

Super foto, SQ _O_ Mooie bikini ook, staat je goed.
Ook vroeg wakker.

Hier is het al bijna anderhalf uur keihard aan het onweren.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188148214
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 05:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ook vroeg wakker.

Hier is het al bijna anderhalf uur keihard aan het onweren.
Ik ben nog laat wakker :7 Ik moet nog naar bed.

Lekker, onweer O+ Krijgen we hier (drenthe) geloof ik nog even niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188148300
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 05:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben nog laat wakker :7 Ik moet nog naar bed.

Lekker, onweer O+ Krijgen we hier (drenthe) geloof ik nog even niet.
Haha feestje gehad?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188148396
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:41 schreef Sequoias het volgende:
Ik begreep ook dat een Fitbit wat lastiger synct met een iPhone (iets met een extra app die je dan nodig hebt), dus ik neig een beetje naar een Apple Watch. Maar ik vind het wel veel geld voor een horloge met wat extra’s. Mijn vriend is heel content met zijn Apple Watch, ik vraag me vooral af in hoeverre ik gebruik ga maken van al die opties. Misschien toch nog maar even wachten dus.
Ik heb helemaal geen probleem met mijn iPhone en de fitbit en mis in de Fitbit eigenlijk ook niets. Maakt toch niets uit dat je een fitbit appje hebt om de gegevens in te zien? Of je nou een app van Apple zelf of een Fitbit app moet openen, dat blijft hetzelfde.

Maar ik heb de fitbit vooral genomen omdat veel mensen in mijn omgeving die hadden en dan was het extra leuk om onderling wedstrijdjes te houden. En omdat ik het gewoon een subtiel mooi ding vind.

Oh en de combinatie met de weegschaal vind ik heel fijn. Maar dat is vooral omdat ik gewoon heel slecht ben in structureel mijn gewicht bijhouden.
pi_188148675
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 07:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Haha feestje gehad?
Werk :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188148687
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Werk :P
Ah sorry :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188148694
SQ, godverdomme man _O_
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 08:29:44 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_188148703
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 02:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Skjoe. O+

Was het een strand in mijn richting?
Vanuit mijn huis zijn bijna alle stranden in jouw richting :P maar dit was rond kijkduin ;)
disclaimer
pi_188148710
Je benen ook O+ Fack.

Mijn benen worden nooit meer wat. Ze waren altijd al uh...flink, maar 40 kg afvallen heeft wel voor wat schade gezorgd. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188148724
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Je benen ook O+ Fack.

Mijn benen worden nooit meer wat. Ze waren altijd al uh...flink, maar 40 kg afvallen heeft wel voor wat schade gezorgd. ;(
Van dat oma-vel tussen je dijen O+ Herkenbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188148732
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 08:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van dat oma-vel tussen je dijen O+ Herkenbaar.
En de achterkant/binnenkant van mn knieen. ;( Knee-boobs-galore.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188148756
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 08:34 schreef Lonaa het volgende:

En de achterkant/binnenkant van mn knieen. ;( Knee-boobs-galore.
Zou daar ook cosmetische chirurgie voor bestaan? Een knee-job?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188148760
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 08:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zou daar ook cosmetische chirurgie voor bestaan? Een knee-job?
Ja. I did a google. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188148764
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 08:40 schreef Lonaa het volgende:

Ja. I did a google. :')
Urban dictionary? :') :') :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188148767
Wow SQ! Geweldige foto en wat zie jij er goed uit!
pi_188148770
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Urban dictionary? :') :') :')
Haaaaaaahahahahaha nee. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188148930
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 05:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat kan mijn fitbit niet wat anderen wel kunnen dan?

Ik weet niet wat jouw fitbit allemaal kan.
Ik weet wel dat de echte lopers klagen dat ze geen kaarten/navigatie live op hun scherm zien, maar misschien zijn er ondertussen modellen die dat wel doen.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 09:40:36 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_188149189
En thanks voor de lieve reacties :) ja, mijn benen zijn nooit zo heel groot geweest, mijn buik is altijd mijn pijnpunt geweest en dat kun je nu ook wel goed zien. Daarom is bikini nogal een ding voor me, maar ik vond het best geruststellend op het strand om al die andere moederlijven te zien. En iedereen heeft dus onzekerheden - ook die, in mijn ogen, perfecte vriendin met platte buik na 2 kinderen ;)
Perfectie bestaat niet. Waar ik misschien zuchtend kijk naar de platte buik van een ander kijkt die ander wellicht zuchtend naar de vulling van mijn bikinicup. We zijn allemaal veel te veel gefocust op onze eigen imperfecties, en zien bij andere mensen juist vooral de dingen waar we jaloers op zijn :') gek gedrag, eigenlijk.
disclaimer
pi_188149197
SQ, wat mooi! O+

Ik ben heel hypocriet wat dat betreft. Ik vind het prachtig dat jij (en ook bijv mijn moeder) een bikini aan doet, want het kan príma. Maar ondertussen heb ik zelf een badpak gekocht terwijl ik niks te klagen heb. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 09:46:05 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_188149228
Nja, ik weet niet of dat hypocriet is, kijk, als jij je daar gelukkiger in voelt is dat uiteindelijk de beste keuze.

Ik vind dat een bikini gewoon voor iedereen een optie moet kunnen zijn, als in, als jij graag een bikini wil dragen zou je je niet geremd moeten voelen door de potentiële mening van andere mensen. Maar als je sowieso liever een badpak draagt is dat net zo oké. Of monokini, of boerkini, of nokini for that matter :P
disclaimer
pi_188149271
Ik struikel nog wel eens over 'de mening van anderen', dat WIL ik helemaal niet, maar ik merk dat het me soms toch meer doet dan ik zou willen.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 09:57:48 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_188149316
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 09:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik struikel nog wel eens over 'de mening van anderen', dat WIL ik helemaal niet, maar ik merk dat het me soms toch meer doet dan ik zou willen.
Ja, maar dat gaat denk ik nooit helemaal weg. Het is toch een soort intrinsieke menselijke behoefte om goedkeuring van "de groep" te krijgen. Ik denk dat de truc vooral zit in het realiseren van het feit dat de meeste mensen stukken minder dingen over jou denken dan dat je vreest of zelf doet :P
disclaimer
pi_188149357
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
En thanks voor de lieve reacties :) ja, mijn benen zijn nooit zo heel groot geweest, mijn buik is altijd mijn pijnpunt geweest en dat kun je nu ook wel goed zien. Daarom is bikini nogal een ding voor me, maar ik vond het best geruststellend op het strand om al die andere moederlijven te zien. En iedereen heeft dus onzekerheden - ook die, in mijn ogen, perfecte vriendin met platte buik na 2 kinderen ;)
Perfectie bestaat niet. Waar ik misschien zuchtend kijk naar de platte buik van een ander kijkt die ander wellicht zuchtend naar de vulling van mijn bikinicup. We zijn allemaal veel te veel gefocust op onze eigen imperfecties, en zien bij andere mensen juist vooral de dingen waar we jaloers op zijn :') gek gedrag, eigenlijk.
Ik heb een vriendin in mijn ogen perfect lijf. Is al 16 jaar ofzo niet in een badpak/bikini geweest omdat ze een te kleine cupmaat heeft. Maatje 34/36 en dat was voor mij het punt dat ik dacht dan maar te dik maar ik ga wel zwemmen.

Ik las laatst de opmerking dikke mensen hebben het ook warm dus willen ook zwemmen en een korte broek aan!
  zaterdag 27 juli 2019 @ 10:04:03 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_188149395
Sterker nog, dikke mensen hebben het doorgaans veel warmer dan dunne 8-)
disclaimer
pi_188149452
Ik vecht nog een beetje met het beeld voor zwangerschap en het beeld na zwangerschap. Objectief weet ik dat het nog steeds prima is, maar het voelt (nog) niet zo. Met kleren aan heb ik er (bijna) geen last van, maar zwemmen/bikini is altijd al zo'n ding geweest. Maar daar waar ik altijd heel rigide dacht: ik doe een bikini aan of ik ga niet, heb ik nu ruimte gemaakt voor een badpak zodat ik met dreumes in het water kan omdat hij het heel leuk vindt. Het duurde een half jaar, maar ik ben er.

Hypocriet is inderdaad misschien niet het goede woord. Ik deel je mening mbt bikini/tankini/boerkini/etc, ik vind het jammer dat ik me er dus blijkbaar voor mezelf wel wat van aan trek.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 10:19:45 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_188149546
1 troost: die mensen in het zwembad weten echt niet hoe jij er voor je zwangerschap uit zag ;)
disclaimer
pi_188149618
True. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 10:40:13 #264
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_188149711
Zo veel gebeurd in dit topic!

Mooie foto SQ!
Vind ook dat je moet dragen wat je zelf prettig vind, bikini, badpak of wat je kan bedenken.

Zelf zwem ik niet meer vanwege 'n chronische ziekte waardoor 't water wel erg warm moet zijn wil ik het prettig vinden.

Vanmorgen dook m'n weegschaal eindelijk onder de 75. Ik denk dat ik tijdens de extreme hitte veel vocht vasthield, 't was vanmorgen ineens 74,5. Dus inmiddels 6 kilo afgevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 27-07-2019 12:26:26 ]
pi_188150545
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
En thanks voor de lieve reacties :) ja, mijn benen zijn nooit zo heel groot geweest, mijn buik is altijd mijn pijnpunt geweest en dat kun je nu ook wel goed zien. Daarom is bikini nogal een ding voor me, maar ik vond het best geruststellend op het strand om al die andere moederlijven te zien. En iedereen heeft dus onzekerheden - ook die, in mijn ogen, perfecte vriendin met platte buik na 2 kinderen ;)
Perfectie bestaat niet. Waar ik misschien zuchtend kijk naar de platte buik van een ander kijkt die ander wellicht zuchtend naar de vulling van mijn bikinicup. We zijn allemaal veel te veel gefocust op onze eigen imperfecties, en zien bij andere mensen juist vooral de dingen waar we jaloers op zijn :') gek gedrag, eigenlijk.
Ziet er goed uit :Y

En dat laatste is wel herkenbaar. :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 11:57:37 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188150639
SQ, ziet er idd goed uit! Gewoon lekker paraderen!
pi_188150928
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:01 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin in mijn ogen perfect lijf. Is al 16 jaar ofzo niet in een badpak/bikini geweest omdat ze een te kleine cupmaat heeft. Maatje 34/36 en dat was voor mij het punt dat ik dacht dan maar te dik maar ik ga wel zwemmen.

Ik las laatst de opmerking dikke mensen hebben het ook warm dus willen ook zwemmen en een korte broek aan!
Herkenbaar. Ik ben altijd wel slank geweest (geen platte buik ofzo, gewoon een kussentje) maar van 1999 tot 2008 niet gezwommen omdat ik mijn benen zo lelijk vindt.
En vanwege die lelijke benen onlangs na zo’n 20 jaar (!) weer een korte broek gekocht! :o
Dus inderdaad: veel mensen lopen tegen de lulligste dingen aan mbt hun uiterlijk en beperken zichzelf ook.
Was laatst in het zwembad en genoeg niet perfecte lijven volgens het ideaal beeld. Dan kijkt niemand naar mijn knieën hoor. :D

@stormqueen. Je ziet er prima uit! En je straalt zoveel plezier uit. Dat is nog veel belangrijker! O+
  Moderator zaterdag 27 juli 2019 @ 12:24:48 #268
5428 crew  miss_sly
pi_188151053
Wat een fijne foto, SQ, vol plezier O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188151257
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
En thanks voor de lieve reacties :) ja, mijn benen zijn nooit zo heel groot geweest, mijn buik is altijd mijn pijnpunt geweest en dat kun je nu ook wel goed zien. Daarom is bikini nogal een ding voor me, maar ik vond het best geruststellend op het strand om al die andere moederlijven te zien. En iedereen heeft dus onzekerheden - ook die, in mijn ogen, perfecte vriendin met platte buik na 2 kinderen ;)
Perfectie bestaat niet. Waar ik misschien zuchtend kijk naar de platte buik van een ander kijkt die ander wellicht zuchtend naar de vulling van mijn bikinicup. We zijn allemaal veel te veel gefocust op onze eigen imperfecties, en zien bij andere mensen juist vooral de dingen waar we jaloers op zijn :') gek gedrag, eigenlijk.
Iedereen heeft t. Dat scheelt ook ;)
Als je eenmaal door die ondergang heen bent zoals ik (ben net 60) wordt dat iig allemaal een stuk minder 'een ding' merk ik (ook om me heen).
Gisteren ging ik zelfs in een blote jurk (ook te groot, maat 48 :D ) blote benen en 1 zwarte steunkous tot de knie met slippers gewoon op de fiets boodschappen doen.
En het interesseert met niet meer gewoon wat mensen denken. Ik weet dat ik mezelf goed verzorg en er best prima uitzie en ik ga mijn been niet meer verstoppen of mijn armen die best wat kipfilets hebben. Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn en dat lukt echt steeds beter!

OT: ik ga vandaag aan de mc Donalds onderweg! Maanden geleden :) eens kijken of de app dat kent met invoeren. Overigens weeg ik nu meer dingen na tips van hier en dat geeft ook een beter beeld.
pi_188151571
In het thema grafiekjes:

Ik schrok me dood in juni toen ik naar huishoudboekje keek en zag wat ik uitgaf aan boodschappen. :')

In juli dus wat bewuster gedaan.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_188153300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, uitgezoomd is het toch wel weer een leuk gezicht. :+

[ afbeelding ]
^O^
Ik heb deze app net op mijn tel gezet om het gewicht bij te kunnen houden en hoop over een jaartje ook wat gegrafiekel naar beneden te zien O+
pi_188158705
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, ik weet niet of dat hypocriet is, kijk, als jij je daar gelukkiger in voelt is dat uiteindelijk de beste keuze.

Ik vind dat een bikini gewoon voor iedereen een optie moet kunnen zijn, als in, als jij graag een bikini wil dragen zou je je niet geremd moeten voelen door de potentiële mening van andere mensen. Maar als je sowieso liever een badpak draagt is dat net zo oké. Of monokini, of boerkini, of nokini for that matter :P
Ik geef sterk de voorkeur aan nokini, maar ja, dat kan vrijwel nergens -O- Moet ik weer meer dan 20 euro neertellen omdat er dan ook direct een heel saunacomplex aan het zwemmen vast zit :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188158812
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:58 schreef V1z0R het volgende:
In het thema grafiekjes:
[ afbeelding ]
Ik schrok me dood in juni toen ik naar huishoudboekje keek en zag wat ik uitgaf aan boodschappen. :')

In juli dus wat bewuster gedaan.
Boodschappen zijn verschrikkelijk als je niet op let. Net even wat extra gehaald ivm voetbal wielrennen en f1 ik was zo 20 euro kwijt keek in mn karretje en dacht ook dit is klaar.
Bestel nu via picnic ben wel bewuster geworden. Nu eerste boodschappen van de maand 112 euro maar dan is volgende week weer lager. Aantal voorraad dingen die ik 1x per maand bestel
pi_188158886
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik ben altijd wel slank geweest (geen platte buik ofzo, gewoon een kussentje) maar van 1999 tot 2008 niet gezwommen omdat ik mijn benen zo lelijk vindt.
En vanwege die lelijke benen onlangs na zo’n 20 jaar (!) weer een korte broek gekocht! :o
Dus inderdaad: veel mensen lopen tegen de lulligste dingen aan mbt hun uiterlijk en beperken zichzelf ook.
Was laatst in het zwembad en genoeg niet perfecte lijven volgens het ideaal beeld. Dan kijkt niemand naar mijn knieën hoor. :D

@:Stormqueen. Je ziet er prima uit! En je straalt zoveel plezier uit. Dat is nog veel belangrijker! O+
Ja als ik nu foto's terug zie van 20 jaar geleden wtf wat was ik slank! Vond mezelf dik nou ik wil graag dat lichaam terug. 75-80 kg bij 181 lang is prima!

Nu denk ik schijt ben te dik maar heb wel plezier met mijn kinderen. Ga lekker naar het strand en zwemmen met ze. wat is nou erger dat mensen denken zo die heeft een reet of dat mijn kinderen later zeggen mam je wilde nooit met ons zwemmen.
Mijn conclusie mijn kinderen moeten een moeder hebben die alles doet ongeacht gewicht of wat een ander er van denkt. Wil dat ze later terug kijken op een fijne jeugd en ook dat ze zich niet tegen laten houden door uiterlijk om leuke dingen te doen.
pi_188158958
Ohja ik draag trouwens wel een badpak of een tankini maar om de simpele reden dat ik er achter ben dat ik een plek op mijn buik heb die niet tegen zonlicht kan. Heb dan een allergische reactie.
pi_188159446
Ik ben van kinds af aan een (wedstrijd)zwemmer, dus heb me altijd in badpak vertoond zonder daar over na te denken. Een bikini vond ik dan als tiener wél weer buiten mijn comfort zone, en eigenlijk nog steeds. Die draag ik echt alleen bij zomers buiten zwemmen en liefst als er geen kans is op bekenden :')

Boodschappen is ook een dingetje, ja. Vroeger (als in: pre-kind) hield ik dat allemaal bij. Nu versloft dat vaak.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 19:27:20 #277
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188159601
Toevallig afgelopen week oid een badpak gekocht, maar vooral omdat 'ie awesome was. O+

En hij staat me ook awesome, al zeg ik het zelf. 8-)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188159697
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Toevallig afgelopen week oid een badpak gekocht, maar vooral omdat 'ie awesome was. O+

En hij staat me ook awesome, al zeg ik het zelf. 8-)
Oh nu ben ik wel nieuwsgierig
pi_188159708
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:21 schreef Hupje het volgende:
Ik ben van kinds af aan een (wedstrijd)zwemmer, dus heb me altijd in badpak vertoond zonder daar over na te denken. Een bikini vond ik dan als tiener wél weer buiten mijn comfort zone, en eigenlijk nog steeds. Die draag ik echt alleen bij zomers buiten zwemmen en liefst als er geen kans is op bekenden :')

Boodschappen is ook een dingetje, ja. Vroeger (als in: pre-kind) hield ik dat allemaal bij. Nu versloft dat vaak.
Herkenbaar vroeger ook altijd in een badpak omdat ik door wedstrijdzwemmen niet anders gewend was
  zaterdag 27 juli 2019 @ 19:40:23 #280
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188159844
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:32 schreef Goitske het volgende:

[..]

Oh nu ben ik wel nieuwsgierig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal octopussies. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188159893
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal octopussies. O+
_O- hij is geweldig! *O*
pi_188160574
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal octopussies. O+
Gaaf! Staat goed
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 juli 2019 @ 20:20:39 #283
22592 crew  Ole
pi_188160617
Ik moet mijn badpak maar weer eens passen. Vrees dat hij te groot is..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 27 juli 2019 @ 20:21:44 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_188160635
Wat een leuk badpak, ijsdraakje! Goed lijf ook er in O+

Lekkere nerd van me :P
disclaimer
pi_188160760
Wat zijn jullie allemaal mooi O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188162244
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Toevallig afgelopen week oid een badpak gekocht, maar vooral omdat 'ie awesome was. O+

En hij staat me ook awesome, al zeg ik het zelf. 8-)
Dat is ook een awesome badpak _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 juli 2019 @ 21:47:53 #287
22592 crew  Ole
pi_188162280
Ik denk herkenbaar voor meer van jullie hier. Als ik nu foto's zie van toen ik 16 was. Demn niks mis mee. Maar had tengere vriendinnetjes en was altijd 5 kg 'te zwaar"
Hoe dan???

63 kg,, waar ging het over???
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188162470
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Ole het volgende:
Ik denk herkenbaar voor meer van jullie hier. Als ik nu foto's zie van toen ik 16 was. Demn niks mis mee. Maar had tengere vriendinnetjes en was altijd 5 kg 'te zwaar"
Hoe dan???

63 kg,, waar ging het over???

Ja, hoi :W Dikkertje van de klas. Vond mijn lijf afschuwelijk. 63 kg #metoo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 juli 2019 @ 21:58:24 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188162476
Qik was als 12 al met overgewicht en zag er niet uit. Met 16 en uitwisseling nog steeds.
Heb mezelf nooit oké gevonden. Ook niet achteraf
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 juli 2019 @ 22:05:18 #290
22592 crew  Ole
pi_188162599
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Cue_ het volgende:
Qik was als 12 al met overgewicht en zag er niet uit. Met 16 en uitwisseling nog steeds.
Heb mezelf nooit oké gevonden. Ook niet achteraf
Wat zijn we toch streng voor onszelf.
Mede door het lijnen heb ik extreem overgewicht ontwikkeld ;(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 juli 2019 @ 22:06:36 #291
22592 crew  Ole
pi_188162621
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, hoi :W Dikkertje van de klas. Vond mijn lijf afschuwelijk. 63 kg #metoo
Dikste en de witste (nabij veel water) en ook nog slecht in sport..
Enige waar ik goed in was was school, rekenen en taal. Maar lekker belangrijk als je 10 jaar bent.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 juli 2019 @ 22:07:27 #292
22592 crew  Ole
pi_188162637
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Cue_ het volgende:
Qik was als 12 al met overgewicht en zag er niet uit. Met 16 en uitwisseling nog steeds.
Heb mezelf nooit oké gevonden. Ook niet achteraf
En natuurlijk ben je dat wel! Weet je hopelijk nu toch :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 juli 2019 @ 22:10:21 #293
22592 crew  Ole
pi_188162689
Mij was trouwens wel aangepraat dat ik overgewicht had. 20 km per dag fietsen en dan gek vinden dat je honger hebt met 2 bruine boterhammen per dag.
In die dagen werd je nog op 1000 kcal gezet ongeacht leeftijd en activiteit. Vreetbuien waren niet eens psychisch maar omdat lijf schreeuwde om voeding
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188162784
Ik was op de mbo (15-18jaar) tussen de 75 en 80kg vond mezelf heel zwaar want iedereen was ongeveer 65-70 kg. Ja dat ik 181 ben en de anderen 170 ja.... Nu leg je die link pas -O-
Maja had een goed figuur en een zwemmers figuur aangezien ik tot in m'n puberteit aan wedstrijdzwemmen heb gedaan.

Ik zou best dat figuur weer willen maar hey! Ben bijna 38 en heb 2 kinderen dat gaat het niet meer worden :@
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 juli 2019 @ 22:20:01 #295
22592 crew  Ole
pi_188162860
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:15 schreef Goitske het volgende:
Ik was op de mbo (15-18jaar) tussen de 75 en 80kg vond mezelf heel zwaar want iedereen was ongeveer 65-70 kg. Ja dat ik 181 ben en de anderen 170 ja.... Nu leg je die link pas -O-
Maja had een goed figuur en een zwemmers figuur aangezien ik tot in m'n puberteit aan wedstrijdzwemmen heb gedaan.

Ik zou best dat figuur weer willen maar hey! Ben bijna 38 en heb 2 kinderen dat gaat het niet meer worden :@
Gelukkig wordt tegenwoordig verder gekeken dan BMI en kilo's
volgens de officiele norm zit ik net boven gezond. Maar heb altijd al op het randje gezeten en heb stevige bouw (inclusief nog steeds een behoorlijke cupmaat :@ )

Maar idd vriendinnetjes die nog geen 50 kg wogen.. kwam ik met 63
vond ik enorm toen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 27 juli 2019 @ 23:13:19 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188163869
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:07 schreef Ole het volgende:

[..]

En natuurlijk ben je dat wel! Weet je hopelijk nu toch :*
Nog steeds niet.. Heel soms een keer.


Maar m'n dronken vriend, waar ik net half ruzie mee had. Zei dat ie geen imperfecties kon noemen als ie dronken is.. Want dan ben ik perfect.
Dat was wel heel lief O+

En daarna fikse ruzie..

[ Bericht 1% gewijzigd door Cue_ op 28-07-2019 01:17:37 ]
pi_188164465
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal octopussies. O+
Wat leuk! Staat je goed dat model (mooi beetje 'vintage' model trouwens)
pi_188164523
@jezelf te dik vinden, als kind werd mij verteld dat ik een 'dik kind' was. Paar keer door familie.
Dat heeft zich geplakt in mijn brein maar als ik terugkijk slaat dat werkelijk nergens op. Dus toen ik met andere pubervriendinnen op vakantie ging naar Texel (we waren 16) me al schamen omdat ik 'veeeel dikker' was dan die anderen. Ook dat klopte voor geen meter.
Was gewoon een gemiddeld normaal kind, maar rond mijn 18e zei mijn toenmalige vriendje ook vaak dat ik een 'dikke' buik had en vaak dat de kleding die ik droeg me héél dik maakte... (het was gewoon een l*l in meerdere opzichten maar dat is meer iets voor R&P :P )
Toen een paar crashdieëten en alleen maar dikker geworden.
Geschommeld als puber van een nette 72 kilo (echt jaaaaren gewogen met mijn 175 dus hoezo te dik verdomme }:| ) na die crashes tot 105k of zo en weer terug en weer meer blablajojojojo.
pi_188164864
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:10 schreef Ole het volgende:
Mij was trouwens wel aangepraat dat ik overgewicht had. 20 km per dag fietsen en dan gek vinden dat je honger hebt met 2 bruine boterhammen per dag.
In die dagen werd je nog op 1000 kcal gezet ongeacht leeftijd en activiteit. Vreetbuien waren niet eens psychisch maar omdat lijf schreeuwde om voeding
Ja, ik ging naar de Slank Klub (alles werd in mijn tijd zo popi-jopi geschreven) en dat was idd max 1000 kcal op een dag. Nadat een meneer er van langs kreeg dat hij niet af viel omdat hij elke dag 1 banaan at had ik al door dat het dikke nonsens was en ben niet terug gekomen.

Moest ook elke dag 20 km fietsen. En ik zat op zwemmen, 2x trainen per week en wedstrijden op zaterdag. Bewoog me rot :D Kregen nooit frisdrank thuis en eten was heel normaal avondeten. Snoep was er ook zelden. In het weekend zo'n koffiefilterzakje chips. Wel altijd enorm gefocust geweest op eten. Altijd trek. En altijd het mollige kind op foto's :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188164893
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:15 schreef Goitske het volgende:

Maja had een goed figuur en een zwemmers figuur aangezien ik tot in m'n puberteit aan wedstrijdzwemmen heb gedaan.

Hier ook zwemmersfiguur. Ken je nog mensen van de zwemclub? Iedereen die ik nog ken van toen is absoluut te dik :X Stuk voor stuk. Zit geen slanke den tussen.

Ik riep altijd dat als ik ooit een dochter kreeg ze niet op wedstrijdzwemmen mocht, krijg je een breed figuur van. Brede schouders en heupen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')