quote:
quote:
Ik had een nietszeggende post.quote:
Ik had meer zin in mijn koffie.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had meer zin in mijn koffie.
Koffie komt er zo aan, met echte worstenbroodjes, elk twee.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zin in koffie, maar niet om het te zetten.
Zit ik dan op mijn appeltje te knagenquote:Op maandag 22 juli 2019 10:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Koffie komt er zo aan, met echte worstenbroodjes, elk twee.
Ik ben lui, en ja, dat mag.quote:
Dat is nog eens iets anders dan een Mariabiscuitje.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Koffie komt er zo aan, met echte worstenbroodjes, elk twee.
Misschien wel gezonder, wij zijn wat laat eigenlijk.quote:
quote:
Da's meer Haags.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is nog eens iets anders dan een Mariabiscuitje.![]()
Smul ze daar!
Welnee joh, daar breken je kiezen van.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misschien wel gezonder, wij zijn wat laat eigenlijk.
Bijna lunchtijdquote:Op maandag 22 juli 2019 10:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misschien wel gezonder, wij zijn wat laat eigenlijk.
Waarom denk je dat *wij* bejaarden, straks worstenboodjes eten...quote:Op maandag 22 juli 2019 10:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee joh, daar breken je kiezen van.
Zelfs in de vla. Niet te verwarren met Limburgse vla(ai)quote:Op maandag 22 juli 2019 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat die overal hopjes bij aten. Als ontbijt, lunch en diner.
Had je wel even wat eerder mogen zeggenquote:Op maandag 22 juli 2019 10:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee joh, daar breken je kiezen van.
Even dopen in de koffie en opslurpen?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat *wij* bejaarden, straks worstenboodjes eten...![]()
Oh, even de oven voorverwarmen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 10:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat *wij* bejaarden, straks worstenboodjes eten...![]()
Oh, even de oven voorverwarmen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 10:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Zelfs in de vla. Niet te verwarren met Limburgse vla(ai)
Bedankt voor de reminder, ik moet nog even bestellen.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik eet vaak harde dingen. Noten vooral.
quote:
Jullie jong grut, kan datquote:Op maandag 22 juli 2019 10:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik eet vaak harde dingen. Noten vooral.
Wist ik veel dat je het hele klokhuis inclusief pitten mee zou knagen.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je wel even wat eerder mogen zeggen
quote:Op maandag 22 juli 2019 10:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Uitsmijter om 13.00 dan weer lekker plat, leuk om 60+ te zijn.
Waar bestel je dat?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, ik moet nog even bestellen.
Appie, Jumbo.quote:
Nee joh, dan krijg ik een appelboom in mijn buik.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je het hele klokhuis inclusief pitten mee zou knagen.
Gaat lekker !quote:
GATVERDAMME!quote:Op maandag 22 juli 2019 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even de pizza opnieuw bezorgen, brb.
"Dan groeien de takken uit je oren" zeiden ze vroeger tegen mij. Ik dacht dan: "handig, heb ik altijd appels bij de hand!"quote:Op maandag 22 juli 2019 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijg ik een appelboom in mijn buik.
De reden maakt mij niet uit.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
"Dan groeien de takken uit je oren" zeiden ze vroeger tegen mij. Ik dacht dan: "handig, heb ik altijd appels bij de hand!"
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
"Dan groeien de takken uit je oren" zeiden ze vroeger tegen mij. Ik dacht dan: "handig, heb ik altijd appels bij de hand!"
Produceer je op het toilet dan appelmoes?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
De poster en de quoter, zijn beidehandjes.quote:
Mij vertelden ze dat van duimzuigen je duim zou verdwijen, en mijn ouders hadden een kennis zonder duim, door het duimzuigen.quote:
Zangzaad voor De Dees.quote:
Ik houd het graag netjesquote:Op maandag 22 juli 2019 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we het netjes houden
[ afbeelding ]
Wanneer heb je de hoop opgegeven?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Zover had ik nog niet nagedacht.
Maar dat van die takken bleek ook niet te kloppen
Da's alles.quote:
Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo lang geleden dat ik niet meer weet wanneer precies
Hoe jong is ze?quote:
Ja, ze wisselen soms.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
vorige topic was dat andersom meen ik me te herinneren
Garpjas.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens met een Mexicaanse gedaan, maar das vast niet waar het over gaat
Samen een Mexicano delenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens met een Mexicaanse gedaan, maar das vast niet waar het over gaat
Niet helemaal neequote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik liever een frietje zoervleisch gehad.quote:
Behoorde niet tot de optiesquote:Op maandag 22 juli 2019 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik liever een frietje zoervleisch gehad.
Ik haal dingen door elkaar, iemand ging naar de kapper, ik niet, ik voel mij goed.quote:
Oh goed dat je het zegt, ik ga het opzoeken en ook bookmarken!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, In Europa is inderdaad wel in stukken te lezen inderdaad.Ik vond net dat de serie ook nog terug te kijken is en dat er een nieuwe serie gaat komen dit jaar. Maar even bookmarken, misschien kom ik er ooit aan toe.
Dat boek van Zwagerman lijkt me ook interessant. Ik kom alleen niet toe aan dat soort boeken omdat m'n hoofd vaak moeilijk doet.Ik moet ook een bezwering vinden. Ik vind het wel een beetje eng dat iemand als Zwagerman, die zo goed kan nadenken, geen afdoende bezwering kon vinden uiteindelijk.
Gooddeal moet donderdag naar de kapperquote:Op maandag 22 juli 2019 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haal dingen door elkaar, iemand ging naar de kapper, ik niet, ik voel mij goed.
Oh ja, thx.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gooddeal moet donderdag naar de kapper
Dank je, het is bij een bedrijf wat veel doet in opslagsilo's en piping. Gelukkig is de reisafstand goed te doen.quote:
Wat is piping? Dat is dan ook wel fijnquote:Op maandag 22 juli 2019 12:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, het is bij een bedrijf wat veel doet in opslagsilo's en piping. Gelukkig is de reisafstand goed te doen.
Succes alvastquote:Op maandag 22 juli 2019 12:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Woensdag op gesprek bij een bedrijf.
Buizensysteem voor transport van vloeistof of gas.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat is piping? Dat is dan ook wel fijn
Dank je, vooruitzicht is goed.quote:
Dan wordt het niet zo warm in je kamer.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:45 schreef mario390 het volgende:
goede middag![]()
nam man buiten schijnt de sonne en in mijn kamer is het komlett donker
de werkers hebben de fenster met karton toegemakt
das hip in deze SCquote:Op maandag 22 juli 2019 12:45 schreef mario390 het volgende:
de werkers hebben de fenster met karton toegemakt
Succes alvast.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, vooruitzicht is goed.
nee hoor zo kann je niet levenquote:Op maandag 22 juli 2019 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het niet zo warm in je kamer.![]()
Dank je, ik hoop dat deze doorgaat. Ik heb nog een aanbieding maar die ligt net aan de andere kant vd haven in Rotterdam. Dat is een klotereis om te doen, ik moet dan tientallen keren overstappen.quote:
Waarom hebben ze dat gedaan?quote:
Had je al niet eerder eens bij zoiets gesolliciteerd?quote:Op maandag 22 juli 2019 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, vooruitzicht is goed.
Goedkoper dan screens?quote:
Succes!quote:Op maandag 22 juli 2019 12:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Woensdag op gesprek bij een bedrijf.
Bij het bedrijf waar ik ging werken toen ik mijn ongeluk kreeg.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je al niet eerder eens bij zoiets gesolliciteerd?
Truste!quote:Op maandag 22 juli 2019 12:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier de screens naar beneden, heerlijk donker, de warmte buiten houden en even lekker plat.
quote:Op maandag 22 juli 2019 12:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Buizensysteem voor transport van vloeistof of gas.
[ afbeelding ]
en dan krijg je dit en soortgelijke reactiestwitter:nytimesworld twitterde op zondag 21-07-2019 om 19:51:04The Dutch do childhood differently. Children are taught not to depend too much on adults; adults are taught to allow children to solve their own problems. And so there is the custom of "droppings" -- leaving kids in the forest to find their way home alone. https://t.co/WHkBnMREMg reageer retweet
twitter:eetschrijver twitterde op zondag 21-07-2019 om 23:06:59@nytimesworld That's in summer. Winter is different. On New Year's Day, my dad would take me, aged seven, out to sea in a boat. He would row five miles out, then put me overboard to swim back by myself. Which, I must say, was relatively easy once I'd made my way out of that cloth bag. reageer retweet
trustequote:Op maandag 22 juli 2019 12:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier de screens naar beneden, heerlijk donker, de warmte buiten houden en even lekker plat.
Platzequote:Op maandag 22 juli 2019 12:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Over 2 maanden gaat de Hoekse lijn (Rotterdam - Hoek van Holland) weer in gebruik en dan wordt de reis nog gunstiger.quote:
Amerikanen zijn gek.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:54 schreef Nizno het volgende:
Aan een Amerikaan is de dropping moeilijk uit te leggen...en dan krijg je dit en soortgelijke reactiestwitter:nytimesworld twitterde op zondag 21-07-2019 om 19:51:04The Dutch do childhood differently. Children are taught not to depend too much on adults; adults are taught to allow children to solve their own problems. And so there is the custom of "droppings" -- leaving kids in the forest to find their way home alone. https://t.co/WHkBnMREMg reageer retweet
twitter:eetschrijver twitterde op zondag 21-07-2019 om 23:06:59@:nytimesworld That's in summer. Winter is different. On New Year's Day, my dad would take me, aged seven, out to sea in a boat. He would row five miles out, then put me overboard to swim back by myself. Which, I must say, was relatively easy once I'd made my way out of that cloth bag. reageer retweet
Goed plan en de ramen dichtquote:Op maandag 22 juli 2019 12:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat sowieso. Hun kinderen kunnen op hun 5e al met de pistolen schieten. Maar een Nederlander die een kind in een parkje (in vergelijking met hun bossen) achterlaat is gekquote:
Zolang het buiten nog koeler is welquote:Op maandag 22 juli 2019 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier waait het heel hard dus een deur naar de tuin open is wel lekker.
De zon staat grotendeel op de achterkant van het huis. Pas in de middag schuin op de voorkant.quote:
Dan wordt het dus heet. Ik kan niet zeggen dat ik naar de komende dagen uitkijk, jullie wel?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De zon staat grotendeel op de achterkant van het huis. Pas in de middag schuin op de voorkant.
Nederlanders zijn eigenlijk allemaal stiekem een beetje Chuck Norrisquote:Op maandag 22 juli 2019 12:54 schreef Nizno het volgende:
Aan een Amerikaan is de dropping moeilijk uit te leggen...en dan krijg je dit en soortgelijke reactiestwitter:nytimesworld twitterde op zondag 21-07-2019 om 19:51:04The Dutch do childhood differently. Children are taught not to depend too much on adults; adults are taught to allow children to solve their own problems. And so there is the custom of "droppings" -- leaving kids in the forest to find their way home alone. https://t.co/WHkBnMREMg reageer retweet
twitter:eetschrijver twitterde op zondag 21-07-2019 om 23:06:59@:nytimesworld That's in summer. Winter is different. On New Year's Day, my dad would take me, aged seven, out to sea in a boat. He would row five miles out, then put me overboard to swim back by myself. Which, I must say, was relatively easy once I'd made my way out of that cloth bag. reageer retweet
Valt wel mee. ik heb voor en achter open met een koelwindje. Het is 26 graden.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wordt het dus heet. Ik kan niet zeggen dat ik naar de komende dagen uitkijk, jullie wel?
Dat is nog net te doen. Het is hier 22 graden binnen, dat is ook plezierig.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee. ik heb voor en achter open met een koelwindje. Het is 26 graden.
Ik woon op 7 km van de kust af, dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog net te doen. Het is hier 22 graden binnen, dat is ook plezierig.
Heerlijk lijkt me dat.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woon op 7 km van de kust af, dat scheelt ook natuurlijk.
Idd, ik stap hier op de tram en stap er bij het strand er weer uit.quote:
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik stap hier op de tram en stap er bij het strand er weer uit.
das wel koolquote:Op maandag 22 juli 2019 13:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik stap hier op de tram en stap er bij het strand er weer uit.
quote:
Ga je vaak naar het strand? Lekker uitwaaien bij het ruisen van de zee?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb het zo slecht nog niet in de grote boze stad.
Regelmatig maar nu is het met het weer en de drukte niet te doen.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je vaak naar het strand? Lekker uitwaaien bij het ruisen van de zee?
Oh ja, dat is waar. Het is nu veel te druk.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Regelmatig mar nu is het met het weer en de drukte niet te doen.
Randstad, hè? Daar is het soberso altijd te drukquote:Op maandag 22 juli 2019 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Het is nu veel te druk.
Inderdaad. Maar daar hebben ze wel een mooie kust.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Randstad, hè? Daar is het soberso altijd te druk
En ook nog schoolvakantie. Het Oostduinpark is ook een mooi gebied om naar toe te gaan om te wandelen.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Randstad, hè? Daar is het soberso altijd te druk
Wat een mooi gebied.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ook nog schoolvakantie. Het Oostduinpark is ook een mooi gebied om naar toe te gaan om te wandelen.
[ afbeelding ]
Mooi...quote:Op maandag 22 juli 2019 14:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ook nog schoolvakantie. Het Oostduinpark is ook een mooi gebied om naar toe te gaan om te wandelen.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, het staat niet bekend als onveilig.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi...
maar niet 's avonds denk ik.....
Zeker mooi jaquote:Op maandag 22 juli 2019 14:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rijswijkse Bos, dat ligt bij mij om de hoek.
[ afbeelding ]
Fann.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi...
maar niet 's avonds denk ik.....
nee maar een beetje donker........ dan trap je straks op en egeltje ofzo.....quote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, het staat niet bekend als onveilig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door FANN op 22-07-2019 14:45:51 ]
ook mooiquote:Op maandag 22 juli 2019 14:35 schreef cafca het volgende:
Wij hebben dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:35 schreef cafca het volgende:
Wij hebben dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar een beetje donker........ dan trap je straks op en egeltje ofzo.....![]()
maar hier is het ook moois'avonds......
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. En ik ben vaak in het donker in het bos geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Net als de Soesterduinen.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:38 schreef cafca het volgende:
Ook in de buurt:
[ afbeelding ]
Wel duinen, alleen geen zee
Zij jou ook.quote:
quote:
Nice ......quote:Op maandag 22 juli 2019 14:38 schreef cafca het volgende:
Ook in de buurt:
[ afbeelding ]
Wel duinen, alleen geen zee
oh....quote:Op maandag 22 juli 2019 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. En ik ben vaak in het donker in het bos geweest.
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En ik heb al hallo teruggezwaaidKijk maar terug.
Omdat ik dat standaard boodschappenlijstje niets vind.quote:
boodschappenlijstje?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat ik dat standaard boodschappenlijstje niets vind.
Zeker wel.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:51 schreef FANN het volgende:
Anyway's Nederland heeft gelukkig nog veel mooie plekjes
Ik woonde in en dorpje daar was gelukkig ook van alles wat... water... véél water vooralquote:Op maandag 22 juli 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker wel.Ik ben opgegroeid met bossen en duinen aan de ene kant en weilanden aan de andere kant.
Ik deed nooit dingen die ik niet mocht.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik woonde in en dorpje daar was gelukkig ook van alles wat... water... véél water vooral
en een heel eng groot moeras waar we nooit naar toe mochten en wat we dus áltijd
wel dedenen veel weilanden...enzo.......
eg wel, nou dawastquote:Op maandag 22 juli 2019 14:51 schreef FANN het volgende:
Anyway's Nederland heeft gelukkig nog veel mooie plekjes
Hoi Dees!quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je ziet maar weer, die kutstad is ook gewoon werkelijk helemaal nergens goed voor!
succes!quote:Op maandag 22 juli 2019 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Dees!![]()
ik zit net dit topic te lezen...![]()
NWS / 'Problemen in Amsterdam brengen afvalverwerking in heel Nederland in g
[..]
26 graden hier in het stalen kantoor, de airco begaf het vorige week en vrijdag bleek dat hij niet te maken is, dus er wordt volgende week een nieuwe geïnstalleerd.quote:
Iddquote:Op maandag 22 juli 2019 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
26 graden hier in het stalen kantoor, de airco begaf het vorige week en vrijdag bleek dat hij niet te maken is, dus er wordt volgende week een nieuwe geïnstalleerd.
Vanavond wordt er gelukkig een mobiele leenairco gebracht, anders is het hier niet te doen de komende dagen.
Vastquote:
Dat is wel een goede oplossing, maar of je werkgever dat ook vindt....quote:Op maandag 22 juli 2019 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Vast
Ik denk dat ik donderdag de hele dag bij 1 klant blijf hangen, supermarkten zijn meestal lekker koel
Hm, nou, 2 danquote:Op maandag 22 juli 2019 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een goede oplossing, maar of je werkgever dat ook vindt....
Moet ik mee dansen?quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:43 schreef mario390 het volgende:
in danmark hebben ze vandaag en kerst- seminar
Dan pak ik maar wat te drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Zelfverdediging.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hun kinderen kunnen op hun 5e al met de pistolen schieten. Maar een Nederlander die een kind in een parkje (in vergelijking met hun bossen) achterlaat is gek
ja maar die verdwaalde kinderen komen hier dagelijks voor, das geen nieuws meer.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfverdediging.
Je leest regelmatig dat in Amerika peuters hun broertje of zusje 'per ongeluk' doodschieten met het vuurwapen van vader, maar nooit over al die verdwaalde kinderen in de bossen in Nederland.
Wij geven ook alle ouderen een spuitje en noemen dat dan euthanasie.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die verdwaalde kinderen komen hier dagelijks voor, das geen nieuws meer.
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:05 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt erg
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
sowiesoquote:Op maandag 22 juli 2019 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij geven ook alle ouderen een spuitje en noemen dat dan euthanasie.
dat duurt al erg lang iddquote:Op maandag 22 juli 2019 16:08 schreef pullup het volgende:
Ik heb na het kwijtraken van mijn stdsfietssleutel meteen vorige week een nieuwe besteld bij AXA
Hij schijnt allang verzonden te zijn maar ik heb hem nog niet in mijn bus gevonden. Ik vrees dat als ik uiteindelijk weer terugkom bij mijn fiets, die ik bij het Beukenplein heb staan nu het niet meer nodig zal zijn
Die Nederlanders, barbaren zijn het!quote:
Het heeft wel een hoop lollige reacties opgeleverd.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die verdwaalde kinderen komen hier dagelijks voor, das geen nieuws meer.
Dit is makkelijk de ergstequote:
Die Amerikanen zijn volkomen gestoord en hebben het zelf niet door, da's pas knap.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoop lollige reacties opgeleverd.
Twitteraars reageren sarcastisch op Amerikaanse krantenkop
ja die had ik allemaal gelezen al onder de tweet van NYTquote:Op maandag 22 juli 2019 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoop lollige reacties opgeleverd.
Twitteraars reageren sarcastisch op Amerikaanse krantenkop
quote:It's true. My parents dropped me in a forest when I was 7, I lived of berries and marihuana for 3 years. Eventually I found my way back to civilisation, but I ended up with a family I didn't know. But we've made it work and I think that is beautiful.
Ze vonden het mooi, stuurden het naar dochter, wachten dochters reactie nog af en zouden snel wat weer laten horen. Dat was vrijdag... Dus geen idee welke kant het op gaat.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al respons op je tekeningen/schilderijvoorstellen?
quote:
twitter:EllenNGNG twitterde op zondag 21-07-2019 om 22:11:28@nytimesworld True. It’s part of our beautiful Dutch culture.That’s why I gave birth 8 times in the forest.3 of them eventually made it home, the strong and independent ones. reageer retweet
Problemen met het licht in die tent.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]twitter:EllenNGNG twitterde op zondag 21-07-2019 om 22:11:28@:nytimesworld True. It’s part of our beautiful Dutch culture.That’s why I gave birth 8 times in the forest.3 of them eventually made it home, the strong and independent ones. reageer retweet
Even wachten nog dus.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze vonden het mooi, stuurden het naar dochter, wachten dochters reactie nog af en zouden snel wat weer laten horen. Dat was vrijdag... Dus geen idee welke kant het op gaat.
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]twitter:EllenNGNG twitterde op zondag 21-07-2019 om 22:11:28@:nytimesworld True. It’s part of our beautiful Dutch culture.That’s why I gave birth 8 times in the forest.3 of them eventually made it home, the strong and independent ones. reageer retweet
Survival of the fittest....quote:Op maandag 22 juli 2019 16:14 schreef Nizno het volgende:
Ja en heb nog genoeg andere schilderijen te doen. Overigens vandaag geheel niets gedaan, behalve nadenken.quote:
Nadenken is niet niets.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en heb nog genoeg andere schilderijen te doen. Overigens vandaag geheel niets gedaan, behalve nadenken.
Geniaal filmpje was dat, heeft me door mijn tiener jaren geholpenquote:
Oh vast, wie niet?quote:
Mario zou zich geen raad weten als ie er een keer daadwerkelijk voor zou staan.quote:
dan moet je wel een UV paraplu meenemen... anders heeft het geen zinquote:Op maandag 22 juli 2019 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
"Neem water en paraplu mee!
https://www.telegraaf.nl/(...)gens-verwachte-hitte
quote:
We kennen mario niet, misschien heeft hij welke elke week een lief.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mario zou zich geen raad weten als ie er een keer daadwerkelijk voor zou staan.
Zak druiven aan je broekriem en gaan met die banaan.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mario zou zich geen raad weten als ie er een keer daadwerkelijk voor zou staan.
Meerdere waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
We kennen mario niet, misschien heeft hij welke elke week een lief.
Die hele youtube is geweldigquote:
..........quote:Op maandag 22 juli 2019 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Er hoorde nog wat voor zie ik nu![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 22 juli 2019 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Er hoorde nog wat voor zie ik nu![]()
[ afbeelding ]
Dank je ik ga zo eens kijkenquote:
Dat red ik welquote:Op maandag 22 juli 2019 16:29 schreef Voxs het volgende:
Oke warming up jongens!
[ afbeelding ]
En Ik stel voor dat Mo en Fann dit stukje doen:
[ afbeelding ]
Zou je denken.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat red ik welalleen gaat Mo dat niet trekken
Jawel, jullie zouden in een deuk liggen.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat red ik welalleen gaat Mo dat niet trekken
Wij ook als we het filmpje zien.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel, jullie zouden in een deuk liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |