quote:
Op zondag 21 juli 2019 23:09 schreef Recce het volgende:[..]
Ja,
In Europa is inderdaad wel in stukken te lezen inderdaad.

Ik vond net dat de serie ook nog terug te kijken is en dat er een nieuwe serie gaat komen dit jaar. Maar even bookmarken, misschien kom ik er ooit aan toe.

Dat boek van Zwagerman lijkt me ook interessant. Ik kom alleen niet toe aan dat soort boeken omdat m'n hoofd vaak moeilijk doet.

Ik moet ook een bezwering vinden. Ik vind het wel een beetje eng dat iemand als Zwagerman, die zo goed kan nadenken, geen afdoende bezwering kon vinden uiteindelijk.
Oh goed dat je het zegt, ik ga het opzoeken en ook bookmarken!
Dat boek van Zwagerman is taai/mijn hoofd doet soms ook moeilijk
Misschien was dat zijn makke wel, het teveel nadenken. En was hij in dat diepe dal, niet in staat dat denken om te zetten in zichzelf in beweging zetten/weer een doel te stellen.
Of niet in staat zijn zwaarte / donkerte niet steeds te meten aan ' licht' .
Van ervaring die ik heb ( fam, omgeving etc) blijkt ' doen' toch te beste bezwering is. Analyse is enkel goed om iets te identificeren, een naam te geven.
En soms is het ook goed je niet te vergelijken met anderen. En als je het doet, doe het dan met Stephen Fry bijvoorbeeld . Zwaar bi polair en toch doorgaan. Acceptatie van je grenzen, je angsten, je daarbinnen begeven, herkennen van triggers etc. Jezelf toestaan mindere dagen te hebben, etc etc.
naja vrijdag kunnen we zeggen dat we de heetste dagen ooit hebben overleefd

( mooie foto's had je gemaakt gister!)
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing