"Dan groeien de takken uit je oren" zeiden ze vroeger tegen mij. Ik dacht dan: "handig, heb ik altijd appels bij de hand!"quote:Op maandag 22 juli 2019 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijg ik een appelboom in mijn buik.
De reden maakt mij niet uit.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
"Dan groeien de takken uit je oren" zeiden ze vroeger tegen mij. Ik dacht dan: "handig, heb ik altijd appels bij de hand!"
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
"Dan groeien de takken uit je oren" zeiden ze vroeger tegen mij. Ik dacht dan: "handig, heb ik altijd appels bij de hand!"
Produceer je op het toilet dan appelmoes?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
De poster en de quoter, zijn beidehandjes.quote:
Mij vertelden ze dat van duimzuigen je duim zou verdwijen, en mijn ouders hadden een kennis zonder duim, door het duimzuigen.quote:
Zangzaad voor De Dees.quote:
Ik houd het graag netjesquote:Op maandag 22 juli 2019 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we het netjes houden
[ afbeelding ]
Wanneer heb je de hoop opgegeven?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Zover had ik nog niet nagedacht.
Maar dat van die takken bleek ook niet te kloppen
Da's alles.quote:
Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo lang geleden dat ik niet meer weet wanneer precies
Hoe jong is ze?quote:
Ja, ze wisselen soms.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
vorige topic was dat andersom meen ik me te herinneren
Garpjas.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens met een Mexicaanse gedaan, maar das vast niet waar het over gaat
Samen een Mexicano delenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens met een Mexicaanse gedaan, maar das vast niet waar het over gaat
Niet helemaal neequote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik liever een frietje zoervleisch gehad.quote:
Behoorde niet tot de optiesquote:Op maandag 22 juli 2019 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik liever een frietje zoervleisch gehad.
Ik haal dingen door elkaar, iemand ging naar de kapper, ik niet, ik voel mij goed.quote:
Oh goed dat je het zegt, ik ga het opzoeken en ook bookmarken!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, In Europa is inderdaad wel in stukken te lezen inderdaad.Ik vond net dat de serie ook nog terug te kijken is en dat er een nieuwe serie gaat komen dit jaar. Maar even bookmarken, misschien kom ik er ooit aan toe.
Dat boek van Zwagerman lijkt me ook interessant. Ik kom alleen niet toe aan dat soort boeken omdat m'n hoofd vaak moeilijk doet.Ik moet ook een bezwering vinden. Ik vind het wel een beetje eng dat iemand als Zwagerman, die zo goed kan nadenken, geen afdoende bezwering kon vinden uiteindelijk.
Gooddeal moet donderdag naar de kapperquote:Op maandag 22 juli 2019 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haal dingen door elkaar, iemand ging naar de kapper, ik niet, ik voel mij goed.
Oh ja, thx.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gooddeal moet donderdag naar de kapper
Dank je, het is bij een bedrijf wat veel doet in opslagsilo's en piping. Gelukkig is de reisafstand goed te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |