"Dan groeien de takken uit je oren" zeiden ze vroeger tegen mij. Ik dacht dan: "handig, heb ik altijd appels bij de hand!"quote:Op maandag 22 juli 2019 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijg ik een appelboom in mijn buik.
De reden maakt mij niet uit.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
"Dan groeien de takken uit je oren" zeiden ze vroeger tegen mij. Ik dacht dan: "handig, heb ik altijd appels bij de hand!"
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
"Dan groeien de takken uit je oren" zeiden ze vroeger tegen mij. Ik dacht dan: "handig, heb ik altijd appels bij de hand!"
Produceer je op het toilet dan appelmoes?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
De poster en de quoter, zijn beidehandjes.quote:
Mij vertelden ze dat van duimzuigen je duim zou verdwijen, en mijn ouders hadden een kennis zonder duim, door het duimzuigen.quote:
Zangzaad voor De Dees.quote:
Ik houd het graag netjesquote:Op maandag 22 juli 2019 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we het netjes houden
[ afbeelding ]
Wanneer heb je de hoop opgegeven?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Zover had ik nog niet nagedacht.
Maar dat van die takken bleek ook niet te kloppen
Da's alles.quote:
Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo lang geleden dat ik niet meer weet wanneer precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |