Maar het was ook wel een toepasselijke liedje.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom durfde ik het ook niet zonder spoiler te plaatsen nu...
dat doen er meer na spacecakequote:
GADVERDAMME.quote:
dat is waarquote:Op zondag 21 juli 2019 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het was ook wel een toepasselijke liedje.
Gatverdammequote:Op zondag 21 juli 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post Traumatische Menstruatie Stoornis?
D8 ik ook aanquote:Op zondag 21 juli 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna goedquote:Op zondag 21 juli 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
[..]
Bijna goedVoor de oudere jongere dames alhierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Bijna goedNiet lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
[..]
Bijna goedOok een vloedgolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:52 schreef Nizno het volgende:
Posttranslationele modificatie syndroom
kwam er uit met google... die vond ik ook wel toepasselijk.
[..]
Bijna goedWat scheelt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
13 ccquote:
Toen mijn tieten net begonnen te groeien had ik een t-shirt van ze. Ik werd uitgelachen en ik snapte niet waaromquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen mijn tieten net begonnen te groeien had ik een t-shirt van ze. Ik werd uitgelachen en ik snapte niet waarom
Met dat liedje heb ik mijn lief veroverd.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen mijn tieten net begonnen te groeien had ik een t-shirt van ze. Ik werd uitgelachen en ik snapte niet waarom
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met dat liedje heb ik mijn lief veroverd.
Jouw spacecakeverhaal?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Als de tijd daar is, vertel ik mijn verhaal wel.
[..]
Ik heb nooit spacecake gegeten.quote:
We wachten afquote:Op zondag 21 juli 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Als de tijd daar is, vertel ik mijn verhaal wel.
Met I'm not in love?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met dat liedje heb ik mijn lief veroverd.
Ik ook !quote:
Yep, was zo overdonderend hard en mooi.quote:
Ik ook niet. Eigenlijk veel niet gedaan. Ben de schade aan het inhalen zeg maarquote:
*knufffquote:Op zondag 21 juli 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ach het is zo simpel, ben 62 en zal nooit 65 worden, dus geniet !
Ik ook wel een beetje, zeg maar.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eigenlijk veel niet gedaan. Ben de schade aan het inhalen zeg maar
hou op ik wil niet huilenquote:Op zondag 21 juli 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Da's sowieso een goede tipquote:Op zondag 21 juli 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Dit verhaal gaat over een vrouw die er nooit in slaagt klaar te komen wanneer ze met haar man de liefde bedrijft.
Op een dag zegt ze hem: "Schat, deze nacht heb ik een ongelooflijke droom gehad. We waren in volle actie en ondertussen zat er bovenop de kleerkast een neger die met een grote waaier voor afkoeling zorgde. Ik heb toen een ongelooflijk orgasme gehad!"
Dus besluit het koppel om haar droom te concretiseren. In stad bij een verkeerslicht zien ze een kast van een neger; ze stellen hem - tegen betaling - hun plan voor en hij aanvaardt om te "ventileren" terwijl zij de liefde bedrijven.
Thuis gekomen gaan ze direct naar de slaapkamer. Het paar begint te paren, terwijl de neger de waaier bedient. Spijtig genoeg zonder resultaat. De vrouw komt nog steeds niet klaar. Vervolgens stelt zij aan haar man voor om te ruilen met de neger. Iets wat verbaasd van dit voorstel, stemt haar man uiteindelijk toch toe. Aldus gebeurt en de man neemt de waaier ter hand om te ventileren. Korte tijd later begint de vrouw te huilen van genot en krijgt een dijk van een orgasme, terwijl haar man nog steeds verrukt met die waaier tekeer gaat.
Als ze beide klaar zijn komt de man terug van zijn kleerkast, gaat naar de neger toe en zegt: "Heb je nu gezien hoe je moet ventileren? Stomme lul!!
Ja, In Europa is inderdaad wel in stukken te lezen inderdaad.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
In Europa las ik wel uit, zo'n boek is wel in stukken te lezen als je accepteert dat je misschien sommige dingen niet meer weet..wie weet kom het tijdens het lezen weer opHet is wel een flink boek idd. Je kan ook de serie kijken, als het nog te vinden is.
Bedenk mij net dat ik misschien die niet las, en ' De eeuw van mijn vader' wel. Ze staan hier beiden in de kast.
Ja, hij vertelde over schilderijen. Het is zijn laatste boek, en zeker niet lekker wegleesachtig. Ik vind het bijzonder dat hij het licht onderzocht in zo'n zware periode. Als een soort bezwering misschien/of noodzaak. In dat licht (!) gezien misschien ook een logische keuze, dat thema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |