Gelukkig niet maar je mist wel een aantal hersencellen als je een bosbrand begint.quote:
Insecten zijn de basis van het leven. Geen insecten en het leven op aarde is met een paar jaar verdwenen.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief zijn tegen de insecten we hebben ze harder nodig dan we denken.
Je mist het hele punt,maar laat maar.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geeft niet dat het aangestoken lijkt te zijn?
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Die mistte ik niet maar ik had geen zin in een discussie hierover.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je mist het hele punt,maar laat maar.
In Europa las ik wel uit, zo'n boek is wel in stukken te lezen als je accepteert dat je misschien sommige dingen niet meer weet..wie weet kom het tijdens het lezen weer opquote:Op zondag 21 juli 2019 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds In Europa een keer uitlezen, maar ik heb geen idee meer waar ik ben gebleven.Ik vind het wel lastig om de concentratie op te brengen voor zo'n dik boek. Het is veel makkelijker op internet rond te dolen en daarmee de tijd te verdoen.
Over dat boek van Zwagerman heb ik een stukje op TV gezien, kan ik me vaag herinneren. Zwagerman kwam vaak bij DWDD. Naar dat hij er niet meer is.
Er stond bosbranden, niet dat er woongebied gevaar liep.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal het mijn zus vertellen als de quinta weer afbrandt, sukkel
In het bos wonen ook mensen en dieren.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er stond bosbranden, niet dat er woongebied gevaar liep.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dat vergeten mensen wel eensquote:Op zondag 21 juli 2019 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed voor het milieu ook, die CO2.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat scheelt toch maar mooi zo'n 2 uur met je normale tijd.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef tonja het volgende:
Môgge
Wat een kutdag. Kon pas tegen 6 uur slapen vanochtend, de buren hadden een feestje
Daar mag je de politie voor bellen.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef tonja het volgende:
Môgge
Wat een kutdag. Kon pas tegen 6 uur slapen vanochtend, de buren hadden een feestje
Mjah, ik wilde er een keer wat vroeger in.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat scheelt toch maar mooi zo'n 2 uur met je normale tijd.![]()
HÚFTERBURÙH!!
Kut dat je niet uitgenodigd wasquote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef tonja het volgende:
Môgge
Welnee ze woont in Amsterdam.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar mag je de politie voor bellen.
Ja maar het probleem is dat ik niet goed weet welke buren het waren. Ergens in de binnentuinen. Als je niet precies weet wie het zijn dan komen ze niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar mag je de politie voor bellen.
Die buren hadden wraak omdat je laptop tot 5 uur 's morgens nog aan stondquote:Op zondag 21 juli 2019 19:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Mjah, ik wilde er een keer wat vroeger in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |