quote:
Ik drink geen theequote:Op zondag 21 juli 2019 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus beter verse thee kopen, in plaats van die doosjes uit de super
Ik ook niet.quote:
Dat weet ik niet, is geloof ik nog niet voorbij gekomen bij kvwquote:
OK, ik maal ze meestal zelf iigquote:Op zondag 21 juli 2019 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, is geloof ik nog niet voorbij gekomen bij kvw
Bijna Kampen-Zuid.quote:
https://treinenradar.nlquote:
We groeien steeds meer naar elkaar toe.quote:Op zondag 21 juli 2019 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb Opera browser gedownload zag dat Eendje die ook had
Dacht ga eens even kijken of dat wat is, gebruik ook google chrome en die bevalt mij ook wel..dus even zien hoor opera mij bevaltquote:Op zondag 21 juli 2019 16:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We groeien steeds meer naar elkaar toe.![]()
Maar dat klopt, ik gebruik die al een jaar of 12.
niet in de wang in de onderlipquote:
Daar zit niet veel verschil tussen. Ze gebruiken dezelfde basis.quote:Op zondag 21 juli 2019 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht ga eens even kijken of dat wat is, gebruik ook google chrome en die bevalt mij ook wel..dus even zien hoor opera mij bevalt
Okquote:Op zondag 21 juli 2019 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zit niet veel verschil tussen. Ze gebruiken dezelfde basis.
Ik niet.quote:
mooi meisje maar kutmuziek en kutventenquote:
Het zegt mij niets. Ze hebben hier wel in de Top40 gestaan.quote:Op zondag 21 juli 2019 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
is van Propaganda (Dr Mabuse,Duel) kenn je ook niet ?
zijn duitsequote:Op zondag 21 juli 2019 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zegt mij niets. Ze hebben hier wel in de Top40 gestaan.
Ik heb Google.quote:
Ik denk dat hij die muziek al kent.quote:Op zondag 21 juli 2019 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar Mario is daar te lui voor volgens mij
OK ja logisch misschien welquote:Op zondag 21 juli 2019 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die muziek al kent.
Niet echt mijn muziek.quote:Op zondag 21 juli 2019 16:32 schreef mario390 het volgende:
ja ik kenn ze wel ik heb de Duel Extented Version en P-Machinery Extented zijn van 1985
zij heeft wel google en youtube en waarschijnlijk al gebruikt ook.quote:Op zondag 21 juli 2019 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer je niet kennt weet je dann toch niet? dat het goed of schlect is
Ik heb net geluisterd.quote:Op zondag 21 juli 2019 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer je niet kennt weet je dann toch niet? dat het goed of schlect is
Nou die start vals en is DQFquote:Op zondag 21 juli 2019 16:48 schreef chufi het volgende:
En Hup Dafne in London .. valt weer net tegelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik heb 2 radio anquote:Op zondag 21 juli 2019 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja omdat je in het verleden leeft van de 80's
misschien had je dan gewoon 1 tv aan moeten doen met de tour en verder niets.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb 2 radio an
en reallifecam
utopia is off
Welke muziek luister je op de radio?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb 2 radio an
en reallifecam
utopia is off
Hij heeft nu 2 tv's zelfs ..quote:Op zondag 21 juli 2019 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien had je dan gewoon 1 tv aan moeten doen met de tour en verder niets.
en dan nog volgt ie nixquote:
de is an met terence hill filmquote:Op zondag 21 juli 2019 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien had je dan gewoon 1 tv aan moeten doen met de tour en verder niets.
ow de ARD kijkt met vertraging.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
de is an met terence hill film
ik weest dat in ard tot 18 : 30 tour de france is
je had gelijkquote:Op zondag 21 juli 2019 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja omdat je in het verleden leeft van de 80's
Wie niet.quote:
ik hoor het. gezellige finaleweekquote:
reaggaton .. etcquote:Op zondag 21 juli 2019 17:09 schreef mario390 het volgende:
ik moet toch niet de muziek van de laatste 10 jaren mogen op wel?
ik hat de mursis, en gangsta styles of hoe dat heet
Madness - My Girlquote:Op zondag 21 juli 2019 17:13 schreef mario390 het volgende:
de playlist van laatste uur ,het zijn somige raritäten
17:11 Alvin Stardust - Pretend
17:07 ABBA - Angeleyes
17:00 Kraftwerk - Radioaktivität
16:56 Sade - Love Is Stronger Than Pride
16:51 Stevie Nicks - Stand Back
16:47 Eighth Wonder - I'm Not Scared
16:44 The Assembly - Never Never
16:39 Holly Johnson & Paul McCartney - Ferry 'Cross The Mersey
16:34 Malcolm McLaren - Something's Jumpin' In Your Shirt
16:30 France Gall - Ella, Elle L'a
16:25 Slade - My Oh My
16:21 Al Bano & Romina Power - Liberta
16:17 Pointer Sisters - Slowhand
16:13 Stevie Wonder - Part-Time Lover
16:11 Madness - My Girl
16:07 Propaganda - P-Machinery
ja, middagquote:
maar je bent toch eenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:09 schreef mario390 het volgende:
ik moet toch niet de muziek van de laatste 10 jaren mogen op wel?
ik hat de mursis, en gangsta styles of hoe dat heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Sas, nog in de trein? Rondje gedaan?quote:
Het was niet persoonlijk hoor.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 17:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
maar je bent toch eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even deswegen,ik ben geen ghettokind luistere aardige muziek
ronde van Nederland, straks mijn kruisje halenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sas, nog in de trein? Rondje gedaan?
Ik vind Madness vooral leuk op feestjes.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:20 schreef Amphorapotje het volgende:
One step beyond....................tadaraaaaaaaaaaaa
quote:
Wat was de inleg?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ronde van Nederland, straks mijn kruisje halen
Dan is ze er zoquote:
quote:
Deinum las ik net, noooit van gehoord.quote:
Kon jij dat niet schoonmachen?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
mutti was op deze dagen boos,werkers hebben rotezooi gemakt in de kleine ruim waar ze eten en levensmiddel had,alles van boven gekomen van de mmuur stücke,heeft zij gisteren schoonmaken moeten
Is bij Leeuwarden.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Deinum las ik net, noooit van gehoord.
Oh, dan is ze nog niet ver, of bijna weer thuisquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 17:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet ik,ik heb het niet smeerig gemakt
lijkt ok in zee... op en neer gaanquote:Op zondag 21 juli 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Deinum las ik net, noooit van gehoord.
je moeder ook niet en die laat je het wel schoonmakenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet ik,ik heb het niet smeerig gemakt
Ze was in Almere maar ging terug omdat ze de thee was vergeten, geloof ik.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dan is ze nog niet ver, of bijna weer thuis
Dat bedoelde ik, maar je zegt het beter.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moeder ook niet en die laat je het wel schoonmaken
Tja Earl Grey, je kan niet zonder.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze was in Almere maar ging terug omdat ze de thee was vergeten, geloof ik.
Echt wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tja Earl Grey, je kan niet zonder.
Met een plankje en een haakquote:Op zondag 21 juli 2019 17:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zit even naar dat schoolzwemmen te kijken, boy, dat leerden ze mij toch iets anders.
Die haak voel ik nog steedsquote:
de laat me dat niet maken hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moeder ook niet en die laat je het wel schoonmaken
Mijn moeder heeft nog eens ruzie gemaakt met een badmeester die zei dat ik toch nooit mijn diploma zou krijgen.quote:
Jeugdtrauma's zijn dat.quote:
Mwah, dat klein pakkie schoolmelk maakte weer veel goed.quote:
En hoe is het verder afgelopen?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog eens ruzie gemaakt met een badmeester die zei dat ik toch nooit mijn diploma zou krijgen.![]()
Ik was veel te snel afgeleid. Ging praten met andere kinderen, of zingen, zwaaien naar mijn moeder.
Ah, van jou?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:41 schreef mario390 het volgende:
hallo dat is haar wohnung zij laat me daar niks maken en schoonmaken helemal niet zij heeft bang
Je moeder zal het ook niet makkelijk hebben nu je vader er niet meer is.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee wanneer wat kratzer in vloer zijn of geen ordnung is in de lwevensmiddelkamer
De bedoeling was om je middel wat hoger in het water te houden.quote:
die was niet onze wohnblock,nieequote:Op zondag 21 juli 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moeder zal het ook niet makkelijk hebben nu je vader er niet meer is.
Ohhquote:Op zondag 21 juli 2019 17:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De bedoeling was om je middel wat hoger in het water te houden.
Het gevolg was alleen dat je dan met je hoofd onder water kwam.quote:
hoveel keer moet ik nog zeggen ze zijn 40 jaren uit elkaar gewezenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moeder zal het ook niet makkelijk hebben nu je vader er niet meer is.
Oh sorry hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoveel keer moet ik nog zeggen ze zijn 40 jaren uit elkaar gewezen
Dat betekend niet dat het niet moeilijk is voor haar.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Om je nek volgens mij.quote:
Sorrie maar ik kan niet alles onthouden wat hier gezegd wordt.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaquote:
Dat dus. Je verliest toch iemand die je goed kent.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat het niet moeilijk is voor haar.
klopt wel de erste dagen huilte zij maar ,en vond me rarquote:Op zondag 21 juli 2019 17:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat het niet moeilijk is voor haar.
Dat is een klein haakjequote:
Je moet ook een schriftje kopenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie maar ik kan niet alles onthouden wat hier gezegd wordt.
Heb ik ook al nietquote:
Vishaakje.quote:
Ik haat vissen.quote:
Relaxed.quote:
Kinky.quote:
Shoarma hier.quote:
Het was ook een trauma dat schoolzwemmen. Ze liepen in witte kleding en van die witte zweedse klompen en hadden een haakquote:
Koken ofzo?quote:
Jij spamt je rommel en dan mij ook nog uitlachen, het is me wat.quote:
Dan heb ik nog geluk had dus...quote:Op zondag 21 juli 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook een trauma dat schoolzwemmen. Ze liepen in witte kleding en van die witte zweedse klompen en hadden een haak
Huilende kindertjes.quote:
Samen met de klas in de bus naar het spatbordenfonds.quote:
spatbordenfonds.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Samen met de klas in de bus naar het spatbordenfonds.
nee rommelen is en grappig woordquote:Op zondag 21 juli 2019 17:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij spamt je rommel en dan mij ook nog uitlachen, het is me wat.
Met een meisje rommelen.quote:
Ik rommel in de keuken, kijken wat ik wil koken.quote:
Nee, dat lust ik niet. Bah.quote:
In de de keuken rommelen betekend met potten en pannen spelen om eten te maken.quote:
Dat zijn ze daar wel gewend.quote:
Maakt het dat beter?quote:
soms rommel ik tegen de deurquote:Op zondag 21 juli 2019 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In de de keuken rommelen betekend met potten en pannen spelen om eten te maken.
Alleen?quote:
Dat niet maar het geeft de natuur ook wel weer een kans om opnieuw op te groeien.quote:
Wij moesten tot eind september nog in een buitenbad. Tering koudquote:Op zondag 21 juli 2019 18:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Samen met de klas in de bus naar het spatbordenfonds.
Ja Jodokus, het staat er net 10 jaar en iemand gooit zijn peuk er weer inquote:Op zondag 21 juli 2019 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet maar het geeft de natuur ook wel weer een kans om opnieuw op te groeien.
Koekoek!quote:Op zondag 21 juli 2019 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet maar het geeft de natuur ook wel weer een kans om opnieuw op te groeien.
De kans dat er een bosbrand ontstaat door een brandende peuk is vrij klein. Het is bijna altijd opzet of onvoorzichtig zijn met kampvuur of kooktoestel.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Jodokus, het staat er net 10 jaar en iemand gooit zijn peuk er weer in
Nou nee hoor maar idd het is of nalatigheid of opzet. Iig is het niet voor de natuur handigquote:Op zondag 21 juli 2019 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kans dat er een bosbrand ontstaat door een brandende peuk is vrij klein. Het is bijna altijd opzet of onvoorzichtig zijn met kampvuur of kooktoestel.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)portugal-20-gewondenquote:Bosbranden overvallen midden Portugal, 20 gewonden
Het midden van Portugal wordt opnieuw geteisterd door zware bosbranden. Het vuur lijkt aangestoken te zijn en door de harde wind en de droogte is het maar moeilijk te bestrijden.
Maar dat geeft toch niet ???quote:Op zondag 21 juli 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)portugal-20-gewonden
Vooral voor het dierenleven, grootte dieren kunnen nog wel vluchten. Maar insecten enzo hebben geen kans.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor maar idd het is of nalatigheid of opzet. Iig is het niet voor de natuur handig
Het geeft niet dat het aangestoken lijkt te zijn?quote:
Gelukkig niet maar je mist wel een aantal hersencellen als je een bosbrand begint.quote:
Insecten zijn de basis van het leven. Geen insecten en het leven op aarde is met een paar jaar verdwenen.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief zijn tegen de insecten we hebben ze harder nodig dan we denken.
Je mist het hele punt,maar laat maar.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geeft niet dat het aangestoken lijkt te zijn?
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Die mistte ik niet maar ik had geen zin in een discussie hierover.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je mist het hele punt,maar laat maar.
In Europa las ik wel uit, zo'n boek is wel in stukken te lezen als je accepteert dat je misschien sommige dingen niet meer weet..wie weet kom het tijdens het lezen weer opquote:Op zondag 21 juli 2019 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds In Europa een keer uitlezen, maar ik heb geen idee meer waar ik ben gebleven.Ik vind het wel lastig om de concentratie op te brengen voor zo'n dik boek. Het is veel makkelijker op internet rond te dolen en daarmee de tijd te verdoen.
Over dat boek van Zwagerman heb ik een stukje op TV gezien, kan ik me vaag herinneren. Zwagerman kwam vaak bij DWDD. Naar dat hij er niet meer is.
Er stond bosbranden, niet dat er woongebied gevaar liep.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal het mijn zus vertellen als de quinta weer afbrandt, sukkel
In het bos wonen ook mensen en dieren.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er stond bosbranden, niet dat er woongebied gevaar liep.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dat vergeten mensen wel eensquote:Op zondag 21 juli 2019 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed voor het milieu ook, die CO2.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat scheelt toch maar mooi zo'n 2 uur met je normale tijd.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef tonja het volgende:
Môgge
Wat een kutdag. Kon pas tegen 6 uur slapen vanochtend, de buren hadden een feestje
Daar mag je de politie voor bellen.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef tonja het volgende:
Môgge
Wat een kutdag. Kon pas tegen 6 uur slapen vanochtend, de buren hadden een feestje
Mjah, ik wilde er een keer wat vroeger in.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat scheelt toch maar mooi zo'n 2 uur met je normale tijd.![]()
HÚFTERBURÙH!!
Kut dat je niet uitgenodigd wasquote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef tonja het volgende:
Môgge
Welnee ze woont in Amsterdam.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar mag je de politie voor bellen.
Ja maar het probleem is dat ik niet goed weet welke buren het waren. Ergens in de binnentuinen. Als je niet precies weet wie het zijn dan komen ze niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar mag je de politie voor bellen.
Die buren hadden wraak omdat je laptop tot 5 uur 's morgens nog aan stondquote:Op zondag 21 juli 2019 19:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Mjah, ik wilde er een keer wat vroeger in.
Ja daag, 60 miljoen jaar geleden sloeg er een meteoriet in, 90% van het leven overleefde het niet. Als dat niet was gebeurd waren wij nu niet aan het discussiëren.quote:
Daar hebben zij toch geen last van.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die buren hadden wraak omdat je laptop tot 5 uur 's morgens nog aan stond
Goffer ze draaiden Dré?quote:
Op fok was geen hond te bekennen. Die waren op dat feestjequote:
Die worden gek van het gekras van die tekeningen, maar hebben natuurlijk geen idee waar het vandaan komt.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die buren hadden wraak omdat je laptop tot 5 uur 's morgens nog aan stond
Ik gooi mijn meteoriet meestal achterloos in het bosquote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja daag, 60 miljoen jaar geleden sloeg er een meteoriet in, 90% van het leven overleefde het niet. Als dat niet was gebeurd waren wij nu niet aan het discussiëren.
Ik was er ook niet !quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Op fok was geen hond te bekennen. Die waren op dat feestje
in Almerequote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoort ook geen hond over vulkaanuitbarstingen. Nou is dat ook best lastig voor een hond. Dat wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja daag, 60 miljoen jaar geleden sloeg er een meteoriet in, 90% van het leven overleefde het niet. Als dat niet was gebeurd waren wij nu niet aan het discussiëren.
Jouw logicaquote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah, nee ook niet mijn genre, klote.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee, ik kende het niet.
Het ging zo: boem boem boem boem boem boem boem boem boem.....
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen mens heeft daar een vinger inquote:Op zondag 21 juli 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hoort ook geen hond over vulkaanuitbarstingen. Nou is dat ook best lastig voor een hond. Dat wel.
Kutmuziek!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooier nog is boem boem boem, kadaboem beum beum, bam bam bam, frrrt frrt beng.
Dat is elke muziek waar je niet van kan slapen.quote:
Je drumtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooier nog is boem boem boem, kadaboem beum beum, bam bam bam, frrrt frrt beng.
Dat welquote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is elke muziek waar je niet van kan slapen.
Dat is goed bedoeldquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is elke muziek waar je niet van kan slapen.
Ow het ging over de vulkaanquote:Op zondag 21 juli 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gekkie, anders hebben ze zomaar een blaar op hun jatten.
Ja, of ik moet weer eens wt gemist hebben. Er zijn zoveel dingen waar je je vinger in kan steken.quote:
Héé Muis ik moet toch even een TR zettenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende keer heel A'dam plat leggen en stroom uitschakelen .
En zoveel dingen waar je je vinger niet in zou moeten steken.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, of ik moet weer eens wt gemist hebben. Er zijn zoveel dingen waar je je vinger in kan steken.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Muis ik mort toch even een TR zetten
Daar dansen we op.quote:
[..]
Héé Muis ik moet toch even een TR zetten
Alsof ik tegen mezelf lulquote:
[..]
Héé Muis ik moet toch even een TR zetten
Mag het nu wel of niet in een dijk?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En zoveel dingen waar je je vinger niet in zou moeten steken.
Weljaquote:
In de Dijk? Als jij dat wil, ik weet niet of zij dat wel willen.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag het nu wel of niet in een dijk?
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de Dijk? Als jij dat wil, ik weet niet of zij dat wel willen.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn muis had vandaag 50 jaar moeten worden.
Sorryquote:Op zondag 21 juli 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn muis had vandaag 50 jaar moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |