Ja daag, 60 miljoen jaar geleden sloeg er een meteoriet in, 90% van het leven overleefde het niet. Als dat niet was gebeurd waren wij nu niet aan het discussiëren.quote:
Daar hebben zij toch geen last van.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die buren hadden wraak omdat je laptop tot 5 uur 's morgens nog aan stond
Goffer ze draaiden Dré?quote:
Op fok was geen hond te bekennen. Die waren op dat feestjequote:
Die worden gek van het gekras van die tekeningen, maar hebben natuurlijk geen idee waar het vandaan komt.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die buren hadden wraak omdat je laptop tot 5 uur 's morgens nog aan stond
Ik gooi mijn meteoriet meestal achterloos in het bosquote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja daag, 60 miljoen jaar geleden sloeg er een meteoriet in, 90% van het leven overleefde het niet. Als dat niet was gebeurd waren wij nu niet aan het discussiëren.
Ik was er ook niet !quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Op fok was geen hond te bekennen. Die waren op dat feestje
in Almerequote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoort ook geen hond over vulkaanuitbarstingen. Nou is dat ook best lastig voor een hond. Dat wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja daag, 60 miljoen jaar geleden sloeg er een meteoriet in, 90% van het leven overleefde het niet. Als dat niet was gebeurd waren wij nu niet aan het discussiëren.
Jouw logicaquote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah, nee ook niet mijn genre, klote.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee, ik kende het niet.
Het ging zo: boem boem boem boem boem boem boem boem boem.....
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen mens heeft daar een vinger inquote:Op zondag 21 juli 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hoort ook geen hond over vulkaanuitbarstingen. Nou is dat ook best lastig voor een hond. Dat wel.
Kutmuziek!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooier nog is boem boem boem, kadaboem beum beum, bam bam bam, frrrt frrt beng.
Dat is elke muziek waar je niet van kan slapen.quote:
Je drumtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooier nog is boem boem boem, kadaboem beum beum, bam bam bam, frrrt frrt beng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |