Ik vind Madness vooral leuk op feestjes.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:20 schreef Amphorapotje het volgende:
One step beyond....................tadaraaaaaaaaaaaa
quote:
Wat was de inleg?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ronde van Nederland, straks mijn kruisje halen
Dan is ze er zoquote:
quote:
Deinum las ik net, noooit van gehoord.quote:
Kon jij dat niet schoonmachen?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
mutti was op deze dagen boos,werkers hebben rotezooi gemakt in de kleine ruim waar ze eten en levensmiddel had,alles van boven gekomen van de mmuur stücke,heeft zij gisteren schoonmaken moeten
Is bij Leeuwarden.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Deinum las ik net, noooit van gehoord.
Oh, dan is ze nog niet ver, of bijna weer thuisquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 17:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet ik,ik heb het niet smeerig gemakt
lijkt ok in zee... op en neer gaanquote:Op zondag 21 juli 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Deinum las ik net, noooit van gehoord.
je moeder ook niet en die laat je het wel schoonmakenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet ik,ik heb het niet smeerig gemakt
Ze was in Almere maar ging terug omdat ze de thee was vergeten, geloof ik.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dan is ze nog niet ver, of bijna weer thuis
Dat bedoelde ik, maar je zegt het beter.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moeder ook niet en die laat je het wel schoonmaken
Tja Earl Grey, je kan niet zonder.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze was in Almere maar ging terug omdat ze de thee was vergeten, geloof ik.
Echt wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tja Earl Grey, je kan niet zonder.
Met een plankje en een haakquote:Op zondag 21 juli 2019 17:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zit even naar dat schoolzwemmen te kijken, boy, dat leerden ze mij toch iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |