Die haak voel ik nog steedsquote:
de laat me dat niet maken hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moeder ook niet en die laat je het wel schoonmaken
Mijn moeder heeft nog eens ruzie gemaakt met een badmeester die zei dat ik toch nooit mijn diploma zou krijgen.quote:
Jeugdtrauma's zijn dat.quote:
Mwah, dat klein pakkie schoolmelk maakte weer veel goed.quote:
En hoe is het verder afgelopen?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog eens ruzie gemaakt met een badmeester die zei dat ik toch nooit mijn diploma zou krijgen.![]()
Ik was veel te snel afgeleid. Ging praten met andere kinderen, of zingen, zwaaien naar mijn moeder.
Ah, van jou?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:41 schreef mario390 het volgende:
hallo dat is haar wohnung zij laat me daar niks maken en schoonmaken helemal niet zij heeft bang
Je moeder zal het ook niet makkelijk hebben nu je vader er niet meer is.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee wanneer wat kratzer in vloer zijn of geen ordnung is in de lwevensmiddelkamer
De bedoeling was om je middel wat hoger in het water te houden.quote:
die was niet onze wohnblock,nieequote:Op zondag 21 juli 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moeder zal het ook niet makkelijk hebben nu je vader er niet meer is.
Ohhquote:Op zondag 21 juli 2019 17:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De bedoeling was om je middel wat hoger in het water te houden.
Het gevolg was alleen dat je dan met je hoofd onder water kwam.quote:
hoveel keer moet ik nog zeggen ze zijn 40 jaren uit elkaar gewezenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moeder zal het ook niet makkelijk hebben nu je vader er niet meer is.
Oh sorry hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoveel keer moet ik nog zeggen ze zijn 40 jaren uit elkaar gewezen
Dat betekend niet dat het niet moeilijk is voor haar.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Om je nek volgens mij.quote:
Sorrie maar ik kan niet alles onthouden wat hier gezegd wordt.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaquote:
Dat dus. Je verliest toch iemand die je goed kent.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat het niet moeilijk is voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |