Maar het was ook wel een toepasselijke liedje.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom durfde ik het ook niet zonder spoiler te plaatsen nu...
dat doen er meer na spacecakequote:
GADVERDAMME.quote:
dat is waarquote:Op zondag 21 juli 2019 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het was ook wel een toepasselijke liedje.
Gatverdammequote:Op zondag 21 juli 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post Traumatische Menstruatie Stoornis?
D8 ik ook aanquote:Op zondag 21 juli 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna goedquote:Op zondag 21 juli 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
[..]
Bijna goedVoor de oudere jongere dames alhierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Bijna goedNiet lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
[..]
Bijna goedOok een vloedgolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:52 schreef Nizno het volgende:
Posttranslationele modificatie syndroom
kwam er uit met google... die vond ik ook wel toepasselijk.
[..]
Bijna goedWat scheelt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
13 ccquote:
Toen mijn tieten net begonnen te groeien had ik een t-shirt van ze. Ik werd uitgelachen en ik snapte niet waaromquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen mijn tieten net begonnen te groeien had ik een t-shirt van ze. Ik werd uitgelachen en ik snapte niet waarom
Met dat liedje heb ik mijn lief veroverd.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen mijn tieten net begonnen te groeien had ik een t-shirt van ze. Ik werd uitgelachen en ik snapte niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |