Amerikanen zijn gek.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:54 schreef Nizno het volgende:
Aan een Amerikaan is de dropping moeilijk uit te leggen...en dan krijg je dit en soortgelijke reactiestwitter:nytimesworld twitterde op zondag 21-07-2019 om 19:51:04The Dutch do childhood differently. Children are taught not to depend too much on adults; adults are taught to allow children to solve their own problems. And so there is the custom of "droppings" -- leaving kids in the forest to find their way home alone. https://t.co/WHkBnMREMg reageer retweet
twitter:eetschrijver twitterde op zondag 21-07-2019 om 23:06:59@:nytimesworld That's in summer. Winter is different. On New Year's Day, my dad would take me, aged seven, out to sea in a boat. He would row five miles out, then put me overboard to swim back by myself. Which, I must say, was relatively easy once I'd made my way out of that cloth bag. reageer retweet
Goed plan en de ramen dichtquote:Op maandag 22 juli 2019 12:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier de screens naar beneden, heerlijk donker, de warmte buiten houden en even lekker plat.
Dat sowieso. Hun kinderen kunnen op hun 5e al met de pistolen schieten. Maar een Nederlander die een kind in een parkje (in vergelijking met hun bossen) achterlaat is gekquote:
Zolang het buiten nog koeler is welquote:Op maandag 22 juli 2019 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier waait het heel hard dus een deur naar de tuin open is wel lekker.
De zon staat grotendeel op de achterkant van het huis. Pas in de middag schuin op de voorkant.quote:
Dan wordt het dus heet. Ik kan niet zeggen dat ik naar de komende dagen uitkijk, jullie wel?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De zon staat grotendeel op de achterkant van het huis. Pas in de middag schuin op de voorkant.
Nederlanders zijn eigenlijk allemaal stiekem een beetje Chuck Norrisquote:Op maandag 22 juli 2019 12:54 schreef Nizno het volgende:
Aan een Amerikaan is de dropping moeilijk uit te leggen...en dan krijg je dit en soortgelijke reactiestwitter:nytimesworld twitterde op zondag 21-07-2019 om 19:51:04The Dutch do childhood differently. Children are taught not to depend too much on adults; adults are taught to allow children to solve their own problems. And so there is the custom of "droppings" -- leaving kids in the forest to find their way home alone. https://t.co/WHkBnMREMg reageer retweet
twitter:eetschrijver twitterde op zondag 21-07-2019 om 23:06:59@:nytimesworld That's in summer. Winter is different. On New Year's Day, my dad would take me, aged seven, out to sea in a boat. He would row five miles out, then put me overboard to swim back by myself. Which, I must say, was relatively easy once I'd made my way out of that cloth bag. reageer retweet
Valt wel mee. ik heb voor en achter open met een koelwindje. Het is 26 graden.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wordt het dus heet. Ik kan niet zeggen dat ik naar de komende dagen uitkijk, jullie wel?
Dat is nog net te doen. Het is hier 22 graden binnen, dat is ook plezierig.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee. ik heb voor en achter open met een koelwindje. Het is 26 graden.
Ik woon op 7 km van de kust af, dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog net te doen. Het is hier 22 graden binnen, dat is ook plezierig.
Heerlijk lijkt me dat.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woon op 7 km van de kust af, dat scheelt ook natuurlijk.
Idd, ik stap hier op de tram en stap er bij het strand er weer uit.quote:
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik stap hier op de tram en stap er bij het strand er weer uit.
das wel koolquote:Op maandag 22 juli 2019 13:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik stap hier op de tram en stap er bij het strand er weer uit.
quote:
Ga je vaak naar het strand? Lekker uitwaaien bij het ruisen van de zee?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb het zo slecht nog niet in de grote boze stad.
Regelmatig maar nu is het met het weer en de drukte niet te doen.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je vaak naar het strand? Lekker uitwaaien bij het ruisen van de zee?
Oh ja, dat is waar. Het is nu veel te druk.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Regelmatig mar nu is het met het weer en de drukte niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |