Vastquote:
Dat is wel een goede oplossing, maar of je werkgever dat ook vindt....quote:Op maandag 22 juli 2019 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Vast
Ik denk dat ik donderdag de hele dag bij 1 klant blijf hangen, supermarkten zijn meestal lekker koel
Hm, nou, 2 danquote:Op maandag 22 juli 2019 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een goede oplossing, maar of je werkgever dat ook vindt....
Moet ik mee dansen?quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:43 schreef mario390 het volgende:
in danmark hebben ze vandaag en kerst- seminar
Dan pak ik maar wat te drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Zelfverdediging.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hun kinderen kunnen op hun 5e al met de pistolen schieten. Maar een Nederlander die een kind in een parkje (in vergelijking met hun bossen) achterlaat is gek
ja maar die verdwaalde kinderen komen hier dagelijks voor, das geen nieuws meer.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfverdediging.
Je leest regelmatig dat in Amerika peuters hun broertje of zusje 'per ongeluk' doodschieten met het vuurwapen van vader, maar nooit over al die verdwaalde kinderen in de bossen in Nederland.
Wij geven ook alle ouderen een spuitje en noemen dat dan euthanasie.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die verdwaalde kinderen komen hier dagelijks voor, das geen nieuws meer.
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:05 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt erg
If a Nazi is sitting at the table, and ten others are sitting there chatting with him, you have eleven Nazis at the table
sowiesoquote:Op maandag 22 juli 2019 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij geven ook alle ouderen een spuitje en noemen dat dan euthanasie.
dat duurt al erg lang iddquote:Op maandag 22 juli 2019 16:08 schreef pullup het volgende:
Ik heb na het kwijtraken van mijn stdsfietssleutel meteen vorige week een nieuwe besteld bij AXA
Hij schijnt allang verzonden te zijn maar ik heb hem nog niet in mijn bus gevonden. Ik vrees dat als ik uiteindelijk weer terugkom bij mijn fiets, die ik bij het Beukenplein heb staan nu het niet meer nodig zal zijn
Die Nederlanders, barbaren zijn het!quote:
Het heeft wel een hoop lollige reacties opgeleverd.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die verdwaalde kinderen komen hier dagelijks voor, das geen nieuws meer.
Dit is makkelijk de ergstequote:
Die Amerikanen zijn volkomen gestoord en hebben het zelf niet door, da's pas knap.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoop lollige reacties opgeleverd.
Twitteraars reageren sarcastisch op Amerikaanse krantenkop
ja die had ik allemaal gelezen al onder de tweet van NYTquote:Op maandag 22 juli 2019 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoop lollige reacties opgeleverd.
Twitteraars reageren sarcastisch op Amerikaanse krantenkop
quote:It's true. My parents dropped me in a forest when I was 7, I lived of berries and marihuana for 3 years. Eventually I found my way back to civilisation, but I ended up with a family I didn't know. But we've made it work and I think that is beautiful.
Ze vonden het mooi, stuurden het naar dochter, wachten dochters reactie nog af en zouden snel wat weer laten horen. Dat was vrijdag... Dus geen idee welke kant het op gaat.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al respons op je tekeningen/schilderijvoorstellen?
quote:
twitter:EllenNGNG twitterde op zondag 21-07-2019 om 22:11:28@nytimesworld True. It’s part of our beautiful Dutch culture.That’s why I gave birth 8 times in the forest.3 of them eventually made it home, the strong and independent ones. reageer retweet
Problemen met het licht in die tent.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]twitter:EllenNGNG twitterde op zondag 21-07-2019 om 22:11:28@:nytimesworld True. It’s part of our beautiful Dutch culture.That’s why I gave birth 8 times in the forest.3 of them eventually made it home, the strong and independent ones. reageer retweet
Even wachten nog dus.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze vonden het mooi, stuurden het naar dochter, wachten dochters reactie nog af en zouden snel wat weer laten horen. Dat was vrijdag... Dus geen idee welke kant het op gaat.
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]twitter:EllenNGNG twitterde op zondag 21-07-2019 om 22:11:28@:nytimesworld True. It’s part of our beautiful Dutch culture.That’s why I gave birth 8 times in the forest.3 of them eventually made it home, the strong and independent ones. reageer retweet
Survival of the fittest....quote:Op maandag 22 juli 2019 16:14 schreef Nizno het volgende:
Ja en heb nog genoeg andere schilderijen te doen. Overigens vandaag geheel niets gedaan, behalve nadenken.quote:
Nadenken is niet niets.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en heb nog genoeg andere schilderijen te doen. Overigens vandaag geheel niets gedaan, behalve nadenken.
Geniaal filmpje was dat, heeft me door mijn tiener jaren geholpenquote:
Oh vast, wie niet?quote:
Mario zou zich geen raad weten als ie er een keer daadwerkelijk voor zou staan.quote:
dan moet je wel een UV paraplu meenemen... anders heeft het geen zinquote:Op maandag 22 juli 2019 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
"Neem water en paraplu mee!
https://www.telegraaf.nl/(...)gens-verwachte-hitte
quote:
We kennen mario niet, misschien heeft hij welke elke week een lief.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mario zou zich geen raad weten als ie er een keer daadwerkelijk voor zou staan.
Zak druiven aan je broekriem en gaan met die banaan.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mario zou zich geen raad weten als ie er een keer daadwerkelijk voor zou staan.
Meerdere waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
We kennen mario niet, misschien heeft hij welke elke week een lief.
Die hele youtube is geweldigquote:
..........quote:Op maandag 22 juli 2019 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Er hoorde nog wat voor zie ik nu![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 22 juli 2019 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Er hoorde nog wat voor zie ik nu![]()
[ afbeelding ]
Dank je ik ga zo eens kijkenquote:
Dat red ik welquote:Op maandag 22 juli 2019 16:29 schreef Voxs het volgende:
Oke warming up jongens!