Nice ......quote:Op maandag 22 juli 2019 14:38 schreef cafca het volgende:
Ook in de buurt:
[ afbeelding ]
Wel duinen, alleen geen zee
oh....quote:Op maandag 22 juli 2019 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. En ik ben vaak in het donker in het bos geweest.
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En ik heb al hallo teruggezwaaidKijk maar terug.
Omdat ik dat standaard boodschappenlijstje niets vind.quote:
boodschappenlijstje?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat ik dat standaard boodschappenlijstje niets vind.
Zeker wel.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:51 schreef FANN het volgende:
Anyway's Nederland heeft gelukkig nog veel mooie plekjes
Ik woonde in en dorpje daar was gelukkig ook van alles wat... water... véél water vooralquote:Op maandag 22 juli 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker wel.Ik ben opgegroeid met bossen en duinen aan de ene kant en weilanden aan de andere kant.
Ik deed nooit dingen die ik niet mocht.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik woonde in en dorpje daar was gelukkig ook van alles wat... water... véél water vooral
en een heel eng groot moeras waar we nooit naar toe mochten en wat we dus áltijd
wel dedenen veel weilanden...enzo.......
eg wel, nou dawastquote:Op maandag 22 juli 2019 14:51 schreef FANN het volgende:
Anyway's Nederland heeft gelukkig nog veel mooie plekjes
Hoi Dees!quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je ziet maar weer, die kutstad is ook gewoon werkelijk helemaal nergens goed voor!
succes!quote:Op maandag 22 juli 2019 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Dees!![]()
ik zit net dit topic te lezen...![]()
NWS / 'Problemen in Amsterdam brengen afvalverwerking in heel Nederland in g
[..]
26 graden hier in het stalen kantoor, de airco begaf het vorige week en vrijdag bleek dat hij niet te maken is, dus er wordt volgende week een nieuwe geïnstalleerd.quote:
Iddquote:Op maandag 22 juli 2019 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
26 graden hier in het stalen kantoor, de airco begaf het vorige week en vrijdag bleek dat hij niet te maken is, dus er wordt volgende week een nieuwe geïnstalleerd.
Vanavond wordt er gelukkig een mobiele leenairco gebracht, anders is het hier niet te doen de komende dagen.
Vastquote:
Dat is wel een goede oplossing, maar of je werkgever dat ook vindt....quote:Op maandag 22 juli 2019 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Vast
Ik denk dat ik donderdag de hele dag bij 1 klant blijf hangen, supermarkten zijn meestal lekker koel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |