Ja vreselijkquote:
Ik ben schoon genoeg.quote:
Te vaak douchen is zelfs helemaal niet goed.quote:
Die heb ik een paar maanden geleden nog gezongenquote:
Elke dag douchen is te vaak?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Te vaak douchen is zelfs helemaal niet goed.
Op de buurt-bbq?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik een paar maanden geleden nog gezongen
Wat zei je man ??quote:Op zondag 21 juli 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik een paar maanden geleden nog gezongen
Ja idd, ik ga het echt niet toestaan dat jij aan mijn ballen gaat ruiken om het te bevestigen.quote:
Mijn eetlust (voor de komende week)quote:Op zondag 21 juli 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja idd, ik ga het echt niet toestaan dat jij aan mijn ballen gaat ruiken om het te bevestigen.
Ik hoop dat je het leuk vond.quote:
Oudejaarsavond! De buurt-bbq is pas volgende maand.quote:
Echt geweldig, zo mooi gemaakt moet je echt gaan zienquote:
Val je lekker afquote:
Daar kun je nu mooi voor oefenen danquote:Op zondag 21 juli 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oudejaarsavond! De buurt-bbq is pas volgende maand.
Hi Hi, jij begon.quote:
Ik heb er ook één volgende maand. Jodeliequote:Op zondag 21 juli 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oudejaarsavond! De buurt-bbq is pas volgende maand.
ik heb je inderdaad wel zien kijken. je was diegene die losjes wil lijken, niet te onschuldig en zeker niet te dik.quote:
Gaaf! Die voorstukjes op tv zijn al geweldig!quote:Op zondag 21 juli 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt geweldig, zo mooi gemaakt moet je echt gaan zien
Zo zeg die is bij de tijdquote:
Ja echt zo leuk en de 3d versie ook nemenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Die voorstukjes op tv zijn al geweldig!
Je doet een mariotje.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb je inderdaad wel zien kijken. je was diegene die losjes wil lijken, niet te onschuldig en zeker niet te dik.
Kan ik die brillen weer eens gebruiken ?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja echt zo leuk en de 3d versie ook nemen
Leuk in je nieuwe buurt.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er ook één volgende maand. Jodelie
nee dat deed jij. Ik vroeg alleen maar naar de TTquote:
nee die krijg je tegenwoordig hebben ze een soort lichtgrijze glazenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ik die brillen weer eens gebruiken ?
Ja met de bewoners een borrel. Ok danquote:
Die billetjes staan mij altijd heel goedquote:Op zondag 21 juli 2019 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja echt zo leuk en de 3d versie ook nemen
Billetjesquote:Op zondag 21 juli 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die billetjes staan mij altijd heel goed
Krijg ik weer de schuld.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat deed jij. Ik vroeg alleen maar naar de TT
Ik heb een 3d TV met bril.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nee die krijg je tegenwoordig hebben ze een soort lichtgrijze glazen
Nou ik zette de frontcamera aan schrok mij de tering zegquote:Op zondag 21 juli 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die billetjes staan mij altijd heel goed
quote:Op zondag 21 juli 2019 21:26 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niet heel verrassend, toch?
quote:Op zondag 21 juli 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik zette de frontcamera aan schrok mij de tering zeg
Echt?!quote:Op zondag 21 juli 2019 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zat een vrouw voor me die jankte echt zo hardecht zo van huuuhuuuuuhuu sorry hoor ik kan er niks aan doen
Het is ook niet niks he?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Toen Simba zijn vader dood ging?
Ze zijn weinig flatterend ja, maar ach het is toch donker.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik zette de frontcamera aan schrok mij de tering zeg
Ik ook en één film die 3D heeft.quote:
Ik heb 1 D.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook en één film die 3D heeft.
Ik 2x3d.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Toen Simba zijn vader dood ging?
Service bios we hebben allemaal een schermerlampjequote:Op zondag 21 juli 2019 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn weinig flatterend ja, maar ach het is toch donker.
Ik een aardige berg maar de leukste zijn animaties en Final destination. Die is echt vet in 3d je krijgt de spijkers in je smoelquote:Op zondag 21 juli 2019 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook en één film die 3D heeft.
ik ook, samen met oud collega.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook ergens een selfie met zo'n bril
Zo leuk zijn die ookquote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik een aardige berg maar de leukste zijn animaties en Final destination. Die is echt vet in 3d je krijgt de spijkers in je smoel
Nee. Alleen er missen een paar in de op die had ik er wel bij gezet maar dat is weg.quote:
Laten we niet weer beginnenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee. Alleen er missen een paar in de op die had ik er wel bij gezet maar dat is weg.
Dat had ik ook een keer in Goes, chique!quote:Op zondag 21 juli 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Service bios we hebben allemaal een schermerlampje
Zorgt dat nog voor extra dimensies dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook, samen met oud collega.
mn zusje ging eergisteren ook naar the lion king
die hadden 18d en 27d
alle brillen van de groep op gedaan
quote:
Gaaf!quote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik een aardige berg maar de leukste zijn animaties en Final destination. Die is echt vet in 3d je krijgt de spijkers in je smoel
Is dat Prisha?quote:
De meest vette was een kerst film. Polar express. Zo gaaf in 3D.quote:
quote:
Scheen niet te werkenquote:
Ja echtquote:
Het werkt alleen om 3 uur 's nachts 7 januari.quote:
Jammer dat er geen nieuwe meer komt, die waren zo over the top dat ze leuk warenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind sowieso die Final Destination films wel gaaf.quote:
ow dat zal ik haar nog even voorstellen danquote:Op zondag 21 juli 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het werkt alleen om 3 uur 's nachts 7 januari.
Ja er komt een nieuwequote:Op zondag 21 juli 2019 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat er geen nieuwe meer komt, die waren zo over the top dat ze leuk waren
Ik vind dat echt vermaakquote:
Een reboot dus, maar dat mag de pret niet drukkenquote:In January 2019, it was announced that a reboot was in the works at Warner Bros. Pictures and New Line Cinema, with Patrick Melton and Marcus Dunstan set to write the script. The new film is billed as a "re-imagining" of the franchise.[27]
quote:
Misschien kan soury de OP nog in jouw eigen topic zetten.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan soury de OP nog in jouw eigen topic zetten.
40+ / Raad het plaatje !!! topic voor Mario
In 3D krijg je alles op je smoelquote:
Remakes, sequels.quote:
Treur niet, 4k UHD is zo mooi.quote:
Een 3D meetquote:
Mot jij een 2d blauw oog?quote:
pffffquote:
Ik word zo naar van dit soort berichten.quote:
Ik heb maar 2 brillenquote:
Denk het, laat de knokploeg maar komen, denk ik dan.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word zo naar van dit soort berichten.
Is dit humor?
quote:
Ja die kartonnen doen het nietquote:
Die heb ik aan mijn dochter gegeven, toen ik 4k kocht.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb al een tijd een ful 3d tv en ik ken weinig films die het echt waard zijn om in 3d te kijken. Ik had er meer van verwacht.
Ik heb een la volquote:Op zondag 21 juli 2019 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, zo'n kartonnen geval moet ik ook nog ergens hebben geloof ik
Dochter blij.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die heb ik aan mijn dochter gegeven, toen ik 4k kocht.
Dat !quote:Op zondag 21 juli 2019 22:01 schreef Soury het volgende:
Maar het is even leuk maar ik gebruik het zelden
Geld waard over 200 jaarquote:
Gebrek aan, vooralquote:Op zondag 21 juli 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word zo naar van dit soort berichten.
Is dit humor?
je bent er zelf 1, dan snap ik wel dat je er niet van houdt.quote:
Ik had die shit in een laatje liggen en is mee verhuisdquote:
Ik heb 2 active 3d brillen. Maar weinig films of zo waar 3d echt een toevoeging is.quote:
Gedaan en gelijk met het juiste antwoordquote:Op zondag 21 juli 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent er zelf 1, dan snap ik wel dat je er niet van houdt.
jij bent goed bezig.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Gedaan en gelijk met het juiste antwoord
Wat heb ik gedaan???????quote:Op zondag 21 juli 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk eens, je OP! 40+ / Raad het plaatje !!! topic voor Mario
Opbokken nu met die kutliedjes!
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij had dat topic geopend, ik dacht dat jij die OP daar misschien nog even kon zetten, dan hoeft Mario er niet meer om te piepen.quote:
Nou zegquote:
Moet ik hem bij de hand nemenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had dat topic geopend, ik dacht dat jij die OP daar misschien nog even kon zetten, dan hoeft Mario er niet meer om te piepen.
rutsch me de rug onder,daar komt niemandquote:Op zondag 21 juli 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk eens, je OP! 40+ / Raad het plaatje !!! topic voor Mario
Opbokken nu met die kutliedjes!
en hier vervuil je de SC terwijl je daar kan posten.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
rutsch me de rug onder,daar komt niemand
Ga eens beter kijken!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik voel een liedje.quote:
Ik niet ik ben eigenlijk wel benieuwdquote:
Ken er nog wel een aantal...............quote:
N&Squote:
Kijkquote:
Jij bent er al 5 dagen niet geweest.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
laat de op hier waar de op hen zoll komtquote:Op zondag 21 juli 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had dat topic geopend, ik dacht dat jij die OP daar misschien nog even kon zetten, dan hoeft Mario er niet meer om te piepen.
Ja, ga ff door, gezellig om te zien.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
laat de op hier waar de op hen zoll komt
ik bedoelde dat chufi de plaatjes-OP van hier in het topic van Mario heeft gezet, omdat Mario liep te shimpen dat deze OP hier niet meer weg mocht.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ken er nog wel een aantal...............
Ohh wacht even dat was mijn op. Even kijken of het mijn waardering heeftquote:
En je liedjes vragen daar en iedereen is tevree.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja ik begreep je wel, jij mij ook wel, schat ik zo inquote:Op zondag 21 juli 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik bedoelde dat chufi de plaatjes-OP van hier in het topic van Mario heeft gezet, omdat Mario liep te shimpen dat deze OP hier niet meer weg mocht.
Nein!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
zehnquote:
Ik wil daar dus niet in de op staanquote:
je komt daar zelf toch nietquote:
moet je zorgen dat je hem vol maakt met alle antwoorden op de reacties van hier en dan de nieuwe OP aanpassenquote:
Eensch ! Ik ook niet ! Het is weer de mario-show aan het worden.quote:
Zo praktische oplossing ...quote:Op zondag 21 juli 2019 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je hem vol maakt met alle antwoorden op de reacties van hier en dan de nieuwe OP aanpassen
Ik wil een plekje naar linksquote:Op zondag 21 juli 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Eensch ! Ik ook niet ! Het is weer de mario-show aan het worden.
Het is mijn topic maar Gizmo heeft het over genomenquote:
Klopt!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Eensch ! Ik ook niet ! Het is weer de mario-show aan het worden.
quote:
Hier ook alleen heb je dat niet doorquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze topic is van gemakt zonder me te vragen, en daar ben ik allein
omdat je er zelf niet heen gaatquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee niet als een mod het heeft overgenomenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kunt je eigen OP nog aanpassen toch?
is al wegquote:Op zondag 21 juli 2019 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet als een mod het heeft overgenomen
In dat topic natuurlijkquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kunt je eigen OP nog aanpassen toch?
Alleen met je 31 tabbladen?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Thank youquote:
Maar je vervuilt deze sc met al die liedjes.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je raakt in de war muisquote:Op zondag 21 juli 2019 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is mijn topic maar Gizmo heeft het over genomen
Hier post je ook liedjes zonder te vragenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee was een bewust foutjequote:
Er is er hier maar één in de war.quote:
War!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er is er hier maar één in de war.
de tel kwijt?quote:
Ik had laatst de op nog aangevuld met wat ontbrekende ui's van mensen die er ook wouden bijstaan.quote:
don't mention the war!!!quote:
Peace !quote:
misschien in volgend topic... duurt nog maar een kleine 100quote:Op zondag 21 juli 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had laatst de op nog aangevuld met wat ontbrekende ui's van mensen die er ook wouden bijstaan.
Misschien die plaatsen? 40+ / [40+ SC #2220] Snel bier, weekend staat voor de deur.
Oh god, nu gaat ie vast weer lachen, want piese.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien in volgend topic... duurt nog maar een kleine 100
ik zie dat niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:18 schreef Soury het volgende:
Best grappig dat mod's hier gaan stoken en trollen. Ik krijg op mijn donder voor minder
ik zou die kant niet op gaan....quote:Op zondag 21 juli 2019 22:18 schreef Soury het volgende:
Best grappig dat mod's hier gaan stoken en trollen. Ik krijg op mijn donder voor minder
Yepquote:Op zondag 21 juli 2019 22:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh god, nu gaat ie vast weer lachen, want piese.
Welke wouden?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had laatst de op nog aangevuld met wat ontbrekende ui's van mensen die er ook wouden bijstaan.
Misschien die plaatsen? 40+ / [40+ SC #2220] Snel bier, weekend staat voor de deur.
Die afgebrande in Portugalquote:
Dat stelletje wilden. :dquote:
Je hoeft niet te gaan, als je maar stopt met songteksten, hitlijsten en blote billen te posten.quote:
Hier komen.quote:
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Er komt rook uit mn oren, ik even buiten verder roken.
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan, als je maar stopt met songteksten, hitlijsten en blote billen te posten.
Blijft weinig over dan hèquote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan, als je maar stopt met songteksten, hitlijsten en blote billen te posten.
En de tv-gids van zenders die we niet kunnen ontvangenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En; tip 2, lees ook eens een ander @Mario.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral die blote billen kan ik niet tegen.quote:
Dat ook ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
En de tv-gids van zenders die we niet kunnen ontvangen
Blote brillenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral die blote billen kan ik niet tegen.
Ja, chatten heet dat en dan ook in gaan op iets wat een ander zegt.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En; tip 2, lees ook eens een ander @:Mario.
Optimistquote:Op zondag 21 juli 2019 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk eens een gesprek kunnen proberen
Leuk bootje hoor.quote:
Ik kon hem wel ontvangen.quote:
Ik deed even interactief.quote:
Het is wel zo dat dat sommige mensen niet zo zijn als we zelf zijn en denken, dat is wel ook iets om over na te denken.quote:
Het wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttquote:
Wanneer doen we het weer?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel zo dat dat sommige mensen niet zo zijn als we zelf zijn en denken, dat is wel ook iets om over na te denken.
Heeft Amph je een foto van zijn tattoo ge-pmt?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zijn toch die éénpersoons badkuipjes met een zeil erop?
Vertel.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel zo dat dat sommige mensen niet zo zijn als we zelf zijn en denken, dat is wel ook iets om over na te denken.
Tuurlijk maar soms is iemands postgedrag gewoon ergerlijk. En normaal zit ik op mijn handen, maar nu het er toch over gaat...quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn allemaal uniekquote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Irritatie is er wel.quote:
Nee? vertel?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Amph je een foto van zijn tattoo ge-pmt?
Heul! Trek jij dat een beetje Amph?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttt
Ik heb geen enkele tattoe, alleen littekens.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Amph je een foto van zijn tattoo ge-pmt?
Da's veel hipperquote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele tattoe, alleen littekens.
je weet heel goed wat ze bedoelt Amphiequote:
Dit! Daarom vind ik ook niet dat hij weg hoeft.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben altijd binnen.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heul! Trek jij dat een beetje Amph?
Ow ja jij hebt airco natuurlijk, lekker een beetje binnen blijven dus.
ja, sorryquote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Beetje lastig als diegene meeleest of niet
Absoluut ik erger me ook vaak. Maar even verder dan je neusquote:Op zondag 21 juli 2019 22:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuurlijk maar soms is iemands postgedrag gewoon ergerlijk. En normaal zit ik op mijn handen, maar nu het er toch over gaat...
Beter! Nou ja, die littekens niet natuurlijk, maar tattooloos is prima!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele tattoe, alleen littekens.
Sorry, ik moest het echt twee keer lezen, voordat ik dat wist. Tuft op de grond, zweer op mn moeder.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
je weet heel goed wat ze bedoelt Amphie
Leuke binnenkomer trouwensquote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
je weet heel goed wat ze bedoelt Amphie
Ruim je het wel even opquote:Op zondag 21 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, ik moest het echt twee keer lezen, voordat ik dat wist. Tuft op de grond, zweer op mn moeder.
tuffen....je bent toch wel buiten hequote:Op zondag 21 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, ik moest het echt twee keer lezen, voordat ik dat wist. Tuft op de grond, zweer op mn moeder.
Nah, ik vind het prima dat hem duidelijk gemaakt wordt (althans een poging daartoe wordt gedaan) dat zijn gedrag ergerlijk is en wat er ergerlijk aan is.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut ik erger me ook vaak. Maar even verder dan je neus
Hij is waarschijnlijk wat enthousiast, en wil dat graag delenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, ik vind het prima dat hem duidelijk gemaakt wordt (althans een poging daartoe wordt gedaan) dat zijn gedrag ergerlijk is en wat er ergerlijk aan is.
Dat hoef je niet op te ruimen hoor. En ja ik zit binnen. De hond vond het lekker, want salami.quote:
Dat maakt het niet minder irritant.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk wat enthousiast, en wil dat graag delen
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat hoef je niet op te ruimen hoor. En ja ik zit binnen. De hond vond het lekker, want salami.
GADVERDAMME!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat hoef je niet op te ruimen hoor. En ja ik zit binnen. De hond vond het lekker, want salami.
Mario hoort hier en we kopen Google voor hem.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, ik vind het prima dat hem duidelijk gemaakt wordt (althans een poging daartoe wordt gedaan) dat zijn gedrag ergerlijk is en wat er ergerlijk aan is.
Maar daarom kan het wel gezegd worden als het irritant is.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk wat enthousiast, en wil dat graag delen
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik hier ooit het spacecake verhaal vertelt?
scheelt dat Youtube daar ook onder valt... twee vliegen in 1 klapquote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Mario hoort hier en we kopen Google voor hem.
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan hij van mij gratis krijgenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ookquote:Op zondag 21 juli 2019 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Van mij mag ie opzouten. Ik negeer hem meestal gewoon. Werkt prima
Shhttttttttttquote:
Ja, uiteraard, ben blij ook, want mijn linkjes steeds waren geen duidelijke hint kennelijkquote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daarom kan het wel gezegd worden als het irritant is.
Als ik op die manier, twee dagen hetzelfde ga posten, kotsen jullie mij zo uit. Of was dat al zo?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daarom kan het wel gezegd worden als het irritant is.
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik op die manier, twee dagen hetzelfde ga posten, kotsen jullie mij zo uit. Of was dat al zo?
Jij zit nu om bevestiging te vragen Amphquote:Op zondag 21 juli 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik op die manier, twee dagen hetzelfde ga posten, kotsen jullie mij zo uit. Of was dat al zo?
quote:
of stiekem toch wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |