quote:Op zondag 21 juli 2019 21:26 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niet heel verrassend, toch?
quote:Op zondag 21 juli 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik zette de frontcamera aan schrok mij de tering zeg
Echt?!quote:Op zondag 21 juli 2019 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zat een vrouw voor me die jankte echt zo hardecht zo van huuuhuuuuuhuu sorry hoor ik kan er niks aan doen
Het is ook niet niks he?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Toen Simba zijn vader dood ging?
Ze zijn weinig flatterend ja, maar ach het is toch donker.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik zette de frontcamera aan schrok mij de tering zeg
Ik ook en één film die 3D heeft.quote:
Ik heb 1 D.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook en één film die 3D heeft.
Ik 2x3d.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Toen Simba zijn vader dood ging?
Service bios we hebben allemaal een schermerlampjequote:Op zondag 21 juli 2019 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn weinig flatterend ja, maar ach het is toch donker.
Ik een aardige berg maar de leukste zijn animaties en Final destination. Die is echt vet in 3d je krijgt de spijkers in je smoelquote:Op zondag 21 juli 2019 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook en één film die 3D heeft.
ik ook, samen met oud collega.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook ergens een selfie met zo'n bril
Zo leuk zijn die ookquote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik een aardige berg maar de leukste zijn animaties en Final destination. Die is echt vet in 3d je krijgt de spijkers in je smoel
Nee. Alleen er missen een paar in de op die had ik er wel bij gezet maar dat is weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |