Ja vreselijkquote:
Ik ben schoon genoeg.quote:
Te vaak douchen is zelfs helemaal niet goed.quote:
Die heb ik een paar maanden geleden nog gezongenquote:
Elke dag douchen is te vaak?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Te vaak douchen is zelfs helemaal niet goed.
Op de buurt-bbq?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik een paar maanden geleden nog gezongen
Wat zei je man ??quote:Op zondag 21 juli 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik een paar maanden geleden nog gezongen
Ja idd, ik ga het echt niet toestaan dat jij aan mijn ballen gaat ruiken om het te bevestigen.quote:
Mijn eetlust (voor de komende week)quote:Op zondag 21 juli 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja idd, ik ga het echt niet toestaan dat jij aan mijn ballen gaat ruiken om het te bevestigen.
Ik hoop dat je het leuk vond.quote:
Oudejaarsavond! De buurt-bbq is pas volgende maand.quote:
Echt geweldig, zo mooi gemaakt moet je echt gaan zienquote:
Val je lekker afquote:
Daar kun je nu mooi voor oefenen danquote:Op zondag 21 juli 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oudejaarsavond! De buurt-bbq is pas volgende maand.
Hi Hi, jij begon.quote:
Ik heb er ook één volgende maand. Jodeliequote:Op zondag 21 juli 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oudejaarsavond! De buurt-bbq is pas volgende maand.
ik heb je inderdaad wel zien kijken. je was diegene die losjes wil lijken, niet te onschuldig en zeker niet te dik.quote:
Gaaf! Die voorstukjes op tv zijn al geweldig!quote:Op zondag 21 juli 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt geweldig, zo mooi gemaakt moet je echt gaan zien
Zo zeg die is bij de tijdquote:
Ja echt zo leuk en de 3d versie ook nemenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Die voorstukjes op tv zijn al geweldig!
Je doet een mariotje.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb je inderdaad wel zien kijken. je was diegene die losjes wil lijken, niet te onschuldig en zeker niet te dik.
Kan ik die brillen weer eens gebruiken ?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja echt zo leuk en de 3d versie ook nemen
Leuk in je nieuwe buurt.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er ook één volgende maand. Jodelie
nee dat deed jij. Ik vroeg alleen maar naar de TTquote:
nee die krijg je tegenwoordig hebben ze een soort lichtgrijze glazenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ik die brillen weer eens gebruiken ?
Ja met de bewoners een borrel. Ok danquote:
Die billetjes staan mij altijd heel goedquote:Op zondag 21 juli 2019 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja echt zo leuk en de 3d versie ook nemen
Billetjesquote:Op zondag 21 juli 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die billetjes staan mij altijd heel goed
Krijg ik weer de schuld.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat deed jij. Ik vroeg alleen maar naar de TT
Ik heb een 3d TV met bril.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nee die krijg je tegenwoordig hebben ze een soort lichtgrijze glazen
Nou ik zette de frontcamera aan schrok mij de tering zegquote:Op zondag 21 juli 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die billetjes staan mij altijd heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |