Laten we niet weer beginnenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee. Alleen er missen een paar in de op die had ik er wel bij gezet maar dat is weg.
Dat had ik ook een keer in Goes, chique!quote:Op zondag 21 juli 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Service bios we hebben allemaal een schermerlampje
Zorgt dat nog voor extra dimensies dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook, samen met oud collega.
mn zusje ging eergisteren ook naar the lion king
die hadden 18d en 27d
alle brillen van de groep op gedaan
quote:
Gaaf!quote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik een aardige berg maar de leukste zijn animaties en Final destination. Die is echt vet in 3d je krijgt de spijkers in je smoel
Is dat Prisha?quote:
De meest vette was een kerst film. Polar express. Zo gaaf in 3D.quote:
quote:
Scheen niet te werkenquote:
Ja echtquote:
Het werkt alleen om 3 uur 's nachts 7 januari.quote:
Jammer dat er geen nieuwe meer komt, die waren zo over the top dat ze leuk warenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik een aardige berg maar de leukste zijn animaties en Final destination. Die is echt vet in 3d je krijgt de spijkers in je smoel
Ik vind sowieso die Final Destination films wel gaaf.quote:
ow dat zal ik haar nog even voorstellen danquote:Op zondag 21 juli 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het werkt alleen om 3 uur 's nachts 7 januari.
Ja er komt een nieuwequote:Op zondag 21 juli 2019 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat er geen nieuwe meer komt, die waren zo over the top dat ze leuk waren
Ik vind dat echt vermaakquote:
Een reboot dus, maar dat mag de pret niet drukkenquote:In January 2019, it was announced that a reboot was in the works at Warner Bros. Pictures and New Line Cinema, with Patrick Melton and Marcus Dunstan set to write the script. The new film is billed as a "re-imagining" of the franchise.[27]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |