Je hoeft niet te gaan, als je maar stopt met songteksten, hitlijsten en blote billen te posten.quote:
Hier komen.quote:
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Er komt rook uit mn oren, ik even buiten verder roken.
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan, als je maar stopt met songteksten, hitlijsten en blote billen te posten.
Blijft weinig over dan hèquote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan, als je maar stopt met songteksten, hitlijsten en blote billen te posten.
En de tv-gids van zenders die we niet kunnen ontvangenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En; tip 2, lees ook eens een ander @Mario.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral die blote billen kan ik niet tegen.quote:
Dat ook ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
En de tv-gids van zenders die we niet kunnen ontvangen
Blote brillenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral die blote billen kan ik niet tegen.
Ja, chatten heet dat en dan ook in gaan op iets wat een ander zegt.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En; tip 2, lees ook eens een ander @:Mario.
Optimistquote:Op zondag 21 juli 2019 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk eens een gesprek kunnen proberen
Leuk bootje hoor.quote:
Ik kon hem wel ontvangen.quote:
Ik deed even interactief.quote:
Het is wel zo dat dat sommige mensen niet zo zijn als we zelf zijn en denken, dat is wel ook iets om over na te denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |