Nou zegquote:
Moet ik hem bij de hand nemenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had dat topic geopend, ik dacht dat jij die OP daar misschien nog even kon zetten, dan hoeft Mario er niet meer om te piepen.
rutsch me de rug onder,daar komt niemandquote:Op zondag 21 juli 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk eens, je OP! 40+ / Raad het plaatje !!! topic voor Mario
Opbokken nu met die kutliedjes!
en hier vervuil je de SC terwijl je daar kan posten.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
rutsch me de rug onder,daar komt niemand
Ga eens beter kijken!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik voel een liedje.quote:
Ik niet ik ben eigenlijk wel benieuwdquote:
Ken er nog wel een aantal...............quote:
N&Squote:
Kijkquote:
Jij bent er al 5 dagen niet geweest.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
laat de op hier waar de op hen zoll komtquote:Op zondag 21 juli 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had dat topic geopend, ik dacht dat jij die OP daar misschien nog even kon zetten, dan hoeft Mario er niet meer om te piepen.
Ja, ga ff door, gezellig om te zien.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
laat de op hier waar de op hen zoll komt
ik bedoelde dat chufi de plaatjes-OP van hier in het topic van Mario heeft gezet, omdat Mario liep te shimpen dat deze OP hier niet meer weg mocht.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ken er nog wel een aantal...............
Ohh wacht even dat was mijn op. Even kijken of het mijn waardering heeftquote:
En je liedjes vragen daar en iedereen is tevree.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja ik begreep je wel, jij mij ook wel, schat ik zo inquote:Op zondag 21 juli 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik bedoelde dat chufi de plaatjes-OP van hier in het topic van Mario heeft gezet, omdat Mario liep te shimpen dat deze OP hier niet meer weg mocht.
Nein!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
zehnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |