Ik wil daar dus niet in de op staanquote:
je komt daar zelf toch nietquote:
moet je zorgen dat je hem vol maakt met alle antwoorden op de reacties van hier en dan de nieuwe OP aanpassenquote:
Eensch ! Ik ook niet ! Het is weer de mario-show aan het worden.quote:
Zo praktische oplossing ...quote:Op zondag 21 juli 2019 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je hem vol maakt met alle antwoorden op de reacties van hier en dan de nieuwe OP aanpassen
Ik wil een plekje naar linksquote:Op zondag 21 juli 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Eensch ! Ik ook niet ! Het is weer de mario-show aan het worden.
Het is mijn topic maar Gizmo heeft het over genomenquote:
Klopt!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Eensch ! Ik ook niet ! Het is weer de mario-show aan het worden.
quote:
Hier ook alleen heb je dat niet doorquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze topic is van gemakt zonder me te vragen, en daar ben ik allein
omdat je er zelf niet heen gaatquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee niet als een mod het heeft overgenomenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kunt je eigen OP nog aanpassen toch?
is al wegquote:Op zondag 21 juli 2019 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet als een mod het heeft overgenomen
In dat topic natuurlijkquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kunt je eigen OP nog aanpassen toch?
Alleen met je 31 tabbladen?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Thank youquote:
Maar je vervuilt deze sc met al die liedjes.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je raakt in de war muisquote:Op zondag 21 juli 2019 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is mijn topic maar Gizmo heeft het over genomen
Hier post je ook liedjes zonder te vragenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |