Nah, ik vind het prima dat hem duidelijk gemaakt wordt (althans een poging daartoe wordt gedaan) dat zijn gedrag ergerlijk is en wat er ergerlijk aan is.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut ik erger me ook vaak. Maar even verder dan je neus
Hij is waarschijnlijk wat enthousiast, en wil dat graag delenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, ik vind het prima dat hem duidelijk gemaakt wordt (althans een poging daartoe wordt gedaan) dat zijn gedrag ergerlijk is en wat er ergerlijk aan is.
Dat hoef je niet op te ruimen hoor. En ja ik zit binnen. De hond vond het lekker, want salami.quote:
Dat maakt het niet minder irritant.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk wat enthousiast, en wil dat graag delen
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat hoef je niet op te ruimen hoor. En ja ik zit binnen. De hond vond het lekker, want salami.
GADVERDAMME!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat hoef je niet op te ruimen hoor. En ja ik zit binnen. De hond vond het lekker, want salami.
Mario hoort hier en we kopen Google voor hem.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, ik vind het prima dat hem duidelijk gemaakt wordt (althans een poging daartoe wordt gedaan) dat zijn gedrag ergerlijk is en wat er ergerlijk aan is.
Maar daarom kan het wel gezegd worden als het irritant is.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk wat enthousiast, en wil dat graag delen
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik hier ooit het spacecake verhaal vertelt?
scheelt dat Youtube daar ook onder valt... twee vliegen in 1 klapquote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Mario hoort hier en we kopen Google voor hem.
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan hij van mij gratis krijgenquote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ookquote:Op zondag 21 juli 2019 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Van mij mag ie opzouten. Ik negeer hem meestal gewoon. Werkt prima
Shhttttttttttquote:
Ja, uiteraard, ben blij ook, want mijn linkjes steeds waren geen duidelijke hint kennelijkquote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daarom kan het wel gezegd worden als het irritant is.
Als ik op die manier, twee dagen hetzelfde ga posten, kotsen jullie mij zo uit. Of was dat al zo?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daarom kan het wel gezegd worden als het irritant is.
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik op die manier, twee dagen hetzelfde ga posten, kotsen jullie mij zo uit. Of was dat al zo?
Jij zit nu om bevestiging te vragen Amphquote:Op zondag 21 juli 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik op die manier, twee dagen hetzelfde ga posten, kotsen jullie mij zo uit. Of was dat al zo?
quote:
of stiekem toch wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |