Het wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttquote:
Wanneer doen we het weer?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel zo dat dat sommige mensen niet zo zijn als we zelf zijn en denken, dat is wel ook iets om over na te denken.
Heeft Amph je een foto van zijn tattoo ge-pmt?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zijn toch die éénpersoons badkuipjes met een zeil erop?
Vertel.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel zo dat dat sommige mensen niet zo zijn als we zelf zijn en denken, dat is wel ook iets om over na te denken.
Tuurlijk maar soms is iemands postgedrag gewoon ergerlijk. En normaal zit ik op mijn handen, maar nu het er toch over gaat...quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn allemaal uniekquote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Irritatie is er wel.quote:
Nee? vertel?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Amph je een foto van zijn tattoo ge-pmt?
Heul! Trek jij dat een beetje Amph?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttt
Ik heb geen enkele tattoe, alleen littekens.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Amph je een foto van zijn tattoo ge-pmt?
Da's veel hipperquote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele tattoe, alleen littekens.
je weet heel goed wat ze bedoelt Amphiequote:
Dit! Daarom vind ik ook niet dat hij weg hoeft.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben altijd binnen.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heul! Trek jij dat een beetje Amph?
Ow ja jij hebt airco natuurlijk, lekker een beetje binnen blijven dus.
ja, sorryquote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Beetje lastig als diegene meeleest of niet
Absoluut ik erger me ook vaak. Maar even verder dan je neusquote:Op zondag 21 juli 2019 22:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuurlijk maar soms is iemands postgedrag gewoon ergerlijk. En normaal zit ik op mijn handen, maar nu het er toch over gaat...
Beter! Nou ja, die littekens niet natuurlijk, maar tattooloos is prima!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele tattoe, alleen littekens.
Sorry, ik moest het echt twee keer lezen, voordat ik dat wist. Tuft op de grond, zweer op mn moeder.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
je weet heel goed wat ze bedoelt Amphie
Leuke binnenkomer trouwensquote:Op zondag 21 juli 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
je weet heel goed wat ze bedoelt Amphie
Ruim je het wel even opquote:Op zondag 21 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, ik moest het echt twee keer lezen, voordat ik dat wist. Tuft op de grond, zweer op mn moeder.
tuffen....je bent toch wel buiten hequote:Op zondag 21 juli 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, ik moest het echt twee keer lezen, voordat ik dat wist. Tuft op de grond, zweer op mn moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |