Zonder die bultroggenquote:
Waar dan?quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Het schijnt dat vandaag 50 jaar geleden de eerste maanlanding was ..
Wat raar, want toen die maansverduistering was van de week, toen was het zgn zo bijzonder dat het op de dag was dat de eerste maanlanding plaatsvond.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Wat leuk. Hadden ze contact met elkaar?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oom was buurman van Wubbo in Grunn
Dat is raar. Maar het is toch echt vandaag.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat raar, want toen die maansverduistering was van de week, toen was het zgn zo bijzonder dat het op de dag was dat de eerste maanlanding plaatsvond.
Ik kan ervan genieten. Ben zo blij met mijn tv-keuze en Dolby Atmosquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat een herrie was dat. Daar zou een note op moeten staan.
Je bent een fijnproever.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan ervan genieten. Ben zo blij met mijn tv-keuze en Dolby AtmosMaakt zelfs de natuur nog mooier. Kijk ook veel 4k UHD natuur etc. op Youtube.
Als gewone burenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk. Hadden ze contact met elkaar?
En een genieter.quote:
16 juli was de lancering van de Apollo 11, 20 juli de maanlanding.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat raar, want toen die maansverduistering was van de week, toen was het zgn zo bijzonder dat het op de dag was dat de eerste maanlanding plaatsvond.
Hoax.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Die is er helaas ook al niet meerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Maar mooi zo'n buurman gehad te hebben, straalt toch een beetje op je oom af.
En op chufi.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Maar mooi zo'n buurman gehad te hebben, straalt toch een beetje op je oom af.
Aha, dan zit het hem daar in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
16 juli was de lancering van de Apollo 11, 20 juli de maanlanding.
Volgens mij hebben ze in Oostenrijk het beste, hardste en dikste hout EVER.quote:
Ja, maar het was even lastig, je link moest ik zelf mdr invullen. Hij staat niet rechts in de lijst.quote:
Ohw? Ik dacht dat ze bekend stonden om hun gewapende betonquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Oostenrijk het beste, hardste en dikste hout EVER.
Kan haast niet anders.
zeker staat rechts in de listquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, maar het was even lastig, je link moest ik zelf mdr invullen. Hij staat niet rechts in de lijst.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw? Ik dacht dat ze bekend stonden om hun gewapende beton
Dat zou ook nog kunnen, niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw? Ik dacht dat ze bekend stonden om hun gewapende beton
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, niet eens aan gedacht.
Nope.quote:
Mooi gemaakt !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb hier elke avond een steenuiltje zitten met een oogafwijking.
Op een regionale site waar die foto's geplaatst zijn vergelijken ze hem met David Bowie.![]()
Maar die had twee verschillend gekleurde ogen, geen verschillende pupillen toch?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik blind ben.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
onder Hawaii Five ,ben je blind??
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel een leuke afwijking: 1 groen en 1 blauw oog. Nee niet van mijn vrouw....lolquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
Op een regionale site waar die foto's geplaatst zijn vergelijken ze hem met David Bowie.![]()
Maar die had twee verschillend gekleurde ogen, geen verschillende pupillen toch?
[ afbeelding ]
Wel verschil in pupillen. Hij heeft ooit oogletsel opgelopen in een handgemeen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ooit eens gelezen dat zijn ogen dezelfde keur hebben, maar dat de pupil van zijn ene oog instant verwijdt is.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een leuke afwijking: 1 groen en 1 blauw oog. Nee niet van mijn vrouw....lol
Altijd gehad.
Bijzonder!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een leuke afwijking: 1 groen en 1 blauw oog. Nee niet van mijn vrouw....lol
Altijd gehad.
Een pootgemeenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Wel verschil in pupillen. Hij heeft ooit oogletsel opgelopen in een handgemeen.
Ah, oke. Ik dacht alleen twee verschillende kleuren.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Wel verschil in pupillen. Hij heeft ooit oogletsel opgelopen in een handgemeen.
Dat is mooi. Aparte mensen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Altijd gehad.
Ik kijk al de zending, gezellige boel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
op youw cap de 7te zender van boven
Ik dacht aan die uil...quote:
Mooie foto.quote:
Ik heb gele vlekken op mijn pupil.quote:
Staar?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gele vlekken op mijn pupil.
Jij krijgt nog eens een TAG met Smartiequote:
Ik heb op een oog bruine vlekjes op mijn groene iris.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gele vlekken op mijn pupil.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij krijgt nog eens een TAG met Smartie![]()
Nope ik zie er prima maar, ik heb het al sinds mijn geboorte.quote:
Klopt helemaal, ook bij mensen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
Anisocorie, noemde iemand op een vogelpagina dat verschil in pupillen.
Zoiets idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb op een oog bruine vlekjes op mijn groene iris.
Maar hoeft niet te zeggen dat je met dat oog niets ziet toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ook bij mensen.Anisicorie dacht ik uit mijn hoofd.
Begrijp jij het nog?quote:
Dat zijn er 5 geleden. 40+ humor.quote:
Ik heb piloten-ogen, ik zie alles.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar hoeft niet te zeggen dat je met dat oog niets ziet toch?
u bent woestquote:
quote:
Ik ook, Ik heb altijd al goede ogen gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb piloten-ogen, ik zie alles.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb piloten-ogen, ik zie alles.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik dacht alleen twee verschillende kleuren.
Outpost redeneerde dat er alleen maar naar een moderator voor 40+ wordt gezocht omdat het er hier te ruig aan toe gaat. Twee jaar geleden was het allemaal veel beter. Daarom grijp jij nu in.quote:
Nooit, soms pissig, maar dat hadden jullie allang gezien hèquote:
Hoi.quote:
De diva.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ken je ook wel toch?
jah...er zijn hier wat die de uto FB in de gaten houdenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nooit, soms pissig, maar dat hadden jullie allang gezien hè
Ik wíst hetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...er zijn hier wat die de uto FB in de gaten houden
quote:
Ik ben heul niet woestquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:25 schreef Gooddeal het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom is Yvonne woest?
Ik wou al zeggen, dat ben je nooit lang. Wel fijn om te horen dat het beter met je gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:24 schreef yvonne het volgende:
Ah fuck it, ik ben soms 0,00001 sec pissig
Ik ben sinds die chemo zo lief als de pest geworden
Sterkte !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:24 schreef yvonne het volgende:
Jij bent?quote:
Nu ben ik helemaal verdrietig.quote:
Die chmo is gelukkig al bijna 3 jaar geleden hoor, maar de schade en herstel is kut.quote:
JA HOI.quote:
Lekker met die pindasaus.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die chmo is gelukkig al bijna 3 jaar geleden hoor, maar de schade en herstel is kut.
Met peren ja.
Maar verder alles puick hoor, en kom ik jullie graag even plagen
quote:
nah neuj dit is echt zwart.... en stinktquote:
Weggooien dan !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah neuj dit is echt zwart.... en stinkt
had dan een tosti gemaakt doosquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:
ik heb brood verbrand....
Nu stinkt mn hele keuken
ja t lig al buite te rokenquote:
quote:
Zou h/zij dan nog wel goed kunnen jagen? Voorzover mij bekend hangt dat heel erg af van de ogen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
Anisocorie, noemde iemand op een vogelpagina dat verschil in pupillen.
afbakbroodje... maar mn oven is feller dan dat het broodje aan kanquote:
Hoe kun je nou brood laten verbranden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:
ik heb brood verbrand....
Nu stinkt mn hele keuken
Eerst vechten tegen de ziekte en dan vechten om de kuur te overwinnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die chmo is gelukkig al bijna 3 jaar geleden hoor, maar de schade en herstel is kut.
Met peren ja.
Maar verder alles puick hoor, en kom ik jullie graag even plagen
Chemoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:24 schreef yvonne het volgende:
ovenstand te hoogquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe kun je nou brood laten verbranden.![]()
In een broodrooster? Of oven.
Mijn ogen waren 6 jaar geleden nog op 110%, ondanks de anisicorie/anisocorie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou h/zij dan nog wel goed kunnen jagen? Voorzover mij bekend hangt dat heel erg af van de ogen.
Dat heb ik een keer gehad,deed ik het ding open,kwam er een steekvlam uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
afbakbroodje... maar mn oven is feller dan dat het broodje aan kan
Vrouwen kunnen ook niets.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Volgens vogelkenners wel. Een uil ziet op afstand beter dan dichtbij. Dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou h/zij dan nog wel goed kunnen jagen? Voorzover mij bekend hangt dat heel erg af van de ogen.
had dan een tosti gemaaktquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja datquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst vechten tegen de ziekte en dan vechten om de kuur te overwinnen.
er lag zwartig spul op de bodem van de oven... dat rookte ook nog... papieren doekkie ligt ook buitenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad,deed ik het ding open,kwam er een steekvlam uit.
kssstquote:
Nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Nizno het volgende:
ow en yv is vet grappig geworden na de chemo
ze kon al niet netjes typen maar sinds de chemo is het nog ergerder
Oh gelukkig. Dat ie niet verhongert.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Volgens vogelkenners wel. Een uil ziet op afstand beter dan dichtbij. Dat weet ik wel.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ken je ook wel toch?
ja ja ja ja ja jaquote:
Die dingen veranderen je leven. Ik weet er iets van.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Nizno het volgende:
het gaat best redelijk vandaagquote:
Dat is heel mooi.Of het moet een kutkind zijn,dan is het minder.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja datnou ja, boeiuh, ik ben er nog en heb ene kleinkind
Dat was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Nizno het volgende:
Daarvoor toch ook al, het is hier ook 40+ dus we nemen dat soort dingen voor lief.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Nizno het volgende:
komt vanzellufquote:
Het is uiteraard het mooiste en liefste kind dat er isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is heel mooi.Of het moet een kutkind zijn,dan is het minder.
Allein.quote:
Hallon!quote:
nu zingt de oosteenrijkse superstarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook al, het is hier ook 40+ dus we nemen dat soort dingen voor lief.
ow ja das waar ook... ik heb nog 2 jaar voor de aftakeling.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook al, het is hier ook 40+ dus we nemen dat soort dingen voor lief.
Zijn er ook vacature's voor één week?quote:
Feli.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja datnou ja, boeiuh, ik ben er nog en heb ene kleinkind
yvonne???quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zingt de oosteenrijkse superstar
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zijn er ook vacature's voor één week?
Das ook de allerliefste!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feli.Opapotje heeft er ook één gekregen.
aftakelingquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja das waar ook... ik heb nog 2 jaar voor de aftakeling.
zit nu aan een boterhammetje met shakshuka ipv een afbakbroodje
Die van jou ook alquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is uiteraard het mooiste en liefste kind dat er is
quote:
of is het ook een gave?quote:
quote:
is dat de cover version van de oostenrijkse?quote:
Ja, ga maar even luisteren tot het eind.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat de cover version van de oostenrijkse?
Van zijn zang heb ik nooit iets moeten hebben maar ik heb het wel een sympathieke vent gevonden.quote:
broodjes maken? vastquote:
typgebrekquote:
Achgosquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feli.Opapotje heeft er ook één gekregen.
Ik heb ooit eens gehoord dat hij een ontzettende tiran was.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van zijn zang heb ik nooit iets moeten hebben maar ik heb het wel een sympathieke vent gevonden.
Ja nee, ff nog, AvondEfteling, meezingschlagerfestival, en wie blêrt er mit?quote:
Jah, dat is de mooiste, naja bijna dan.quote:
quote:
Hij mocht niet drinken als hij nog moest rijden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gehoord dat hij een ontzettende tiran was.
trustequote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja nee, ff nog, AvondEfteling, meezingschlagerfestival, en wie blêrt er mit?
Jup.
Nu echt weg, morgen met kleinkind weg, moet ik wel energie hebben _o-
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ja, zo kan je het ook lezen.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup.
Slaap lekker en een fijne dag morgen.quote:
Veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup.
Trusten,kom vaker langs.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slaap lekker en een fijne dag morgen.
Dank jullie, ik nog niet.quote:
schijnt wel te kunnen als je een kind hebt....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
Een kleinkind.Ben benieuwd of ik ooit oma word.
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie, ik nog niet.
quote:
Prima, dankjewel !quote:
Dat weet ik niet meer, misschien ben ik ook wel in de war met een ander. Maar ik moest niets van zijn muziek weten dus ik volgde het niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gehoord dat hij een ontzettende tiran was.
Ik ken een Oostenrijker die dat ook deed.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:42 schreef mario390 het volgende:
deze Andreas Gabalier spelt meestal nur vor
50.000 mensen also nur de groten stadien
Van het vrouwelijk geslacht zijn is ook wel een voorwaarde.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
schijnt wel te kunnen als je een kind hebt....
althans meer kans dan zonder kind
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken een Oostenrijker die dat ook deed.
Wat ben jij ouderwets zeg!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van het vrouwelijk geslacht zijn is ook wel een voorwaarde.
quote:
Ik heb wel een kind. Maar die heeft nog zoveel ambities.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
schijnt wel te kunnen als je een kind hebt....
althans meer kans dan zonder kind
ow ja das ook wel een dingetje iddquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van het vrouwelijk geslacht zijn is ook wel een voorwaarde.
ik was altijd degene met ambities, zus niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb wel een kind. Maar die heeft nog zoveel ambities.
hij zingt een lied vor zijn overleden zus en vater, en deze heb ik op fb geplaast op de dag als mijn vater gegangen isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken een Oostenrijker die dat ook deed.
Ik weet wel een zaaddonor, indien nodig.quote:
Dus ben je maar moderator geworden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was altijd degene met ambities, zus niet.
Zus heeft er nu 2 en ik geen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet wel een zaaddonor, indien nodig.
ik heb geen behoefte aan kinderenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
haha ja kan ik op jullie passenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus ben je maar moderator geworden.
Dan ken ik er geen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Af en toe traantjes drogen en neusjes vegen.quote:
Ik vind het wel een leuk concert.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zingt een lied vor zijn overleden zus en vater, en deze heb ik op fb geplaast op de dag als mijn vater gegangen is
Waarschijnlijk verwar je Koos met Herman Brood.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, misschien ben ik ook wel in de war met een ander. Maar ik moest niets van zijn muziek weten dus ik volgde het niet.
Ik heb 1 kind. Een dochter van 29. En die begint in oktober aan weer een andere baan, met een jaar opleiding.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was altijd degene met ambities, zus niet.
Zus heeft er nu 2 en ik geen.
dat sowieso... en af en toe even zeggen dat jullie geen ruzie mogen makenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe traantjes drogen en neusjes vegen.
Is al wegquote:
en heeft ze een wederhelftig iets?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb 1 kind. Een dochter van 29. En die begint in oktober aan weer een andere baan, met een jaar opleiding.
Hoewel, ze vroeg vorige week wel of het poppenhuis dat haar opa gemaakt heeft nog op zolder staat.
quote:
Nu jij nog, en niemand ziet het.quote:
Bij mijn dochter zie ik het ook nog niet snel gebeuren, is 27 nu, net met een nieuwe baan begonnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb 1 kind. Een dochter van 29. En die begint in oktober aan weer een andere baan, met een jaar opleiding.
Hoewel, ze vroeg vorige week wel of het poppenhuis dat haar opa gemaakt heeft nog op zolder staat.
Ben je zwanger? Je cyclus is in de war.quote:
dat scheelt... althans... is vaak makkelijker... kan ook zonder maar das wat meer werkquote:
Die vergissing is snel gemaakt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verwar je Koos met Herman Brood.
Done!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nu jij nog, en niemand ziet het.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je zwanger? Je cyclus is in de war.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus ben je maar moderator geworden.
Na ja. We zien wel. Als ze maar gelukkig zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat scheelt... althans... is vaak makkelijker... kan ook zonder maar das wat meer werk
quote:
Yari Litsuarezquote:
Nee en het concert is ook al afgelopen.quote:
Alvaro Soler. Was dat niet iets met Romina Power, of is dat nog wat anders.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee en het concert is ook al afgelopen.
Jawel Ajax-Sofia 6-0quote:
das sowieso een prequote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Na ja. We zien wel. Als ze maar gelukkig zijn.
* Amphorapotje geeft draadjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Alvaro Soler. Was dat niet iets met Romina Power, of is dat nog wat anders.
Draad kwijt.
het heeft nur Al Bano en Medley gezongen Sempre,Sempre e n Felicita en nog enquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Draad kwijt.
Godver er staat 220 op.quote:
Dat bestaat niet meer. Het is 230 minimaalquote:
Peter Schilling was kenn je de? en Roland Kaiser,DJ ÖTZIquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Draad kwijt.
Foutquote:
Dat kan je een 40-plusser niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer. Het is 230 minimaal
Sterkte !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
Ik luister uit respect voor de Vati van Mario nu een 8.18 durend lied.
Alsof ik verschil voel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer. Het is 230 minimaal
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
Ik welquote:
dat is in münchen olympia-stadionquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
Huilen mag best.Je doet het goed maatje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze lied is van me dedicated vor mijn vater, maar je zou niet huilen
en keer zien we ons weer
Ich auch !quote:
ik denk dat je het lied niet zo verstaat en ik niet alles van nederlandsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Huilen mag best.Je doet het goed maatje.
8 minuten ist langquote:
Ik vind het een heel mooi nummer. Versta het niet helemaal maar begrijp het wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk dat je het lied niet zo verstaat en ik niet alles van nederlands
Dat zou best kunnen ,want dit is Fries.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk dat je het lied niet zo verstaat en ik niet alles van nederlands
Rodin.quote:
de hele stadion met 70 000 huiltquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een heel mooi nummer. Versta het niet helemaal maar begrijp het wel.
Het beeldt toch *de Denker* uit? Of wah?quote:
Neuh heeft er niets mee te maken. Hij zit er verveeld bij.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het beeldt toch *de Denker* uit? Of wah?
Niet de 10 uur versie?quote:
ja hij zingt het vor zijn overleden zus en vater, nur ik heb het mijn vater gewidmet als hij gegangen isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Mario, ik heb tot 5,51 volgehouden. Het is een mooie ode aan je vader.![]()
maar qua muziek trek ik het niet.
Ik moet wel zeggen, dat sinds Scrut verliefd is, zijn muziek smaak erop vooruit is gegaan.quote:
Ik hoed wel van de eenvoud, hoewel 8 min wel lang is.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Mario, ik heb tot 5,51 volgehouden. Het is een mooie ode aan je vader.![]()
maar qua muziek trek ik het niet.
Ik vind het wel mooi,vertel dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Neuh heeft er niets mee te maken. Hij zit er verveeld bij.
Oh kudt, ik dacht aan de Denker van Rodin toen ik het zag, zal vast wel wat van een inspiratie in zitten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Neuh heeft er niets mee te maken. Hij zit er verveeld bij.
Ik heb op afbeeldingen gegoogeld met 'lange zit' en toen kwam ik dat plaatje tegenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi,vertel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |