Zonder die bultroggenquote:
Waar dan?quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Het schijnt dat vandaag 50 jaar geleden de eerste maanlanding was ..
Wat raar, want toen die maansverduistering was van de week, toen was het zgn zo bijzonder dat het op de dag was dat de eerste maanlanding plaatsvond.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Wat leuk. Hadden ze contact met elkaar?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oom was buurman van Wubbo in Grunn
Dat is raar. Maar het is toch echt vandaag.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat raar, want toen die maansverduistering was van de week, toen was het zgn zo bijzonder dat het op de dag was dat de eerste maanlanding plaatsvond.
Ik kan ervan genieten. Ben zo blij met mijn tv-keuze en Dolby Atmosquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat een herrie was dat. Daar zou een note op moeten staan.
Je bent een fijnproever.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan ervan genieten. Ben zo blij met mijn tv-keuze en Dolby AtmosMaakt zelfs de natuur nog mooier. Kijk ook veel 4k UHD natuur etc. op Youtube.
Als gewone burenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk. Hadden ze contact met elkaar?
En een genieter.quote:
16 juli was de lancering van de Apollo 11, 20 juli de maanlanding.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat raar, want toen die maansverduistering was van de week, toen was het zgn zo bijzonder dat het op de dag was dat de eerste maanlanding plaatsvond.
Hoax.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |