I knowquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij hoort bij die BBC docu's. Echt.
Voor mij had de ondertiteling niet gehoeven, dat stoort me af en toe. Maar Attenborough is fijn vertrouwd en hoort erbij inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het sws fijn dat het ondertiteld is, en de stem van David Attenborough te horen is. Niemand kan dit beter dan hij.
quote:
Dat is een TV spelletje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:23 schreef mario390 het volgende:
wie will kann de STARNACHT van Klagenfurt hier kijken
https://schoener-fernsehen.com/tv/stream/MDR/
Echt wel, prachtige beelden. Bert Haanstra was één van de eerste onderwaterfilmers.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij hoort bij die BBC docu's. Echt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:47 schreef Amphorapotje het volgende:
3 maal woordwaarde ! Stop de tijd !
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
Die bultruggenIk had mijn geluid nogal hard, geen idee wat de buren nu denken
Ik krijg een TV spelletje te zien.quote:
quote:Ein dreistuendiges Prominenten Special steht an. Moderator Alexander Bommes laesst 16 Stars in Teams gegen die Jaeger antreten Drei Stunden 500 Fragen und vier Jaeger: Gegen Bibliothekar Klaus Otto Nagorsnik Quizdoktor Dr Thomas Kinn Quizgott Sebastian Jacoby und Besserwisser Sebastian Klussmann spielen Promis um Geld fuer einen guten Zweck. Stars wie Barbara Becker Kaya Yanar und Pascal Hens Gewinner von Let s Dance 2019 quizzen um die Wette
Fantastisch toch.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb geen buren, en jij kan gaan duiken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
MDR moet je klickenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg een TV spelletje te zien.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |