Jah indo's is nooit zweetkaas en leverworst hequote:
die is morgen weer terug....of reis je vanavond weer naar huis?quote:
Drie afleveringen en die van FF is weer anders maar wel zelfde persoon en thema denk ikquote:
Char je bent one blessed bishquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jah indo's is nooit zweetkaas en leverworst he
Kutlul alsof mn todolijst al niet lang genoeg isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.(...)olitie-opgerold-werd
Zeker weten, een groot gedeelte van onze zuurstof komt ook juist van planten onderwater.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:26 schreef Gooddeal het volgende:
Dat vind ik het mooie van een serie als Blue Planet. Dat mensen bewust worden dat oceanen net zo belangrijk zijn als regenwouden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kutlul alsof mn todolijst al niet lang genoeg is
Ik krijg het nog drukquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.(...)olitie-opgerold-werd
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zeker weten, een groot gedeelte van onze zuurstof komt ook juist van planten onderwater.
Man3quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Deze blijft een klassieker,met een 16 jarige Isis.
ja en ik ben zo slim geweest om niet zelf te rijden. Straks lekker in mijn eigen bedje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
die is morgen weer terug....of reis je vanavond weer naar huis?
Seadragon klinkt een stuk stoerder dan wiervis.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:39 schreef Gooddeal het volgende:
Seadragons. Het is toch onvoorstelbaar zoveel moois dat er is onder water.
En erboven ook.
quote:
Soort reincarnatie, met dezelfde grootte, zou wel tofheid zijn.quote:
Ik vind het sws fijn dat het ondertiteld is, en de stem van David Attenborough te horen is. Niemand kan dit beter dan hij.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Seadragon klinkt een stuk stoerder dan wiervis.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het sws fijn dat het ondertiteld is, en de stem van David Attenborough te horen is. Niemand kan dit beter dan hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |