oh tof!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fascinerend, de onderwaterwereld.
Als het even mee zit ga ik in september naar de Antillen, weer eens duiken
werkt je dm system?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier staan heel foto`s in ook,meer dan 600 blz.
oeh dat is een heerlijk voouitzicht!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oud engels kan erg vermoeiend worden met lezen, ook al lees ik het liefst in het engels.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb onlangs Sherlock Holmes een kans gegeven, maar dat 'oud-Engels' stond me wat tegen
quote:
Ja, is al even geleden dat ik er was, dus hoop dat het lukt. Hangt nog even van wat dingetjes af. Maar anders komt 't begin volgend jaar wel.quote:
Clipje op insta opgeslagen bij favo'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Nog nooit gedaan. Veel plezier alvast, mooie ervaring lijkt me, het duiken daar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier staan heel foto`s in ook,meer dan 600 blz.
quote:
Dankquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Veel plezier alvast, mooie ervaring lijkt me, het duiken daar.
Heerlijk vooruitzicht!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Ja, is al even geleden dat ik er was, dus hoop dat het lukt. Hangt nog even van wat dingetjes af. Maar anders komt 't begin volgend jaar wel.
best wel jaquote:
Die das en sokken was wat overdreven he?quote:
Nein op verjaarsvisitequote:
Jahquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die das en sokken was wat overdreven he?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Clipje op insta opgeslagen bij favo's
Mooie man.En wat een verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[..]Oh dat scheelt, maar dat transfert meestal niet zo lekker op ebooks
Tuurlijk wel,wat lees jij ?quote:
Terwijl er toch een flinke onweersbui langs is geweest.quote:
Zag je die zee-egels eten, zo mooi uit vergrootquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:15 schreef Lyza666 het volgende:
Zee-egels in beeld. Daar ben ik tijdens een vakantie ooit twee keer vol ingesprongen.
Een ezel... etc.
Het is juist na die onweersbui ineens een stuk warmer geworden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Terwijl er toch een flinke onweersbui langs is geweest.
Ja! Net aliensquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zag je die zee-egels eten, zo mooi uit vergroot
Die kleuren ook. Ik ken ze alleen zwart.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zag je die zee-egels eten, zo mooi uit vergroot
quote:
Fenomenaal mooi !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Die kleuren ook. Ik ken ze alleen zwart.
noooo bbq met komkommertjes en zoquote:
Deze ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze?
https://www.npo3.nl/30-jaar-dutch-dance/
Het was een serie?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze?
https://www.npo3.nl/30-jaar-dutch-dance/
Gelukkig is de zon wegquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is juist na die onweersbui ineens een stuk warmer geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |