Ik heb onlangs Sherlock Holmes een kans gegeven, maar dat 'oud-Engels' stond me wat tegenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
jaIk vind het vaak te spannend. Miss Marple vond ik al engig. Maar ide heb ik wel allemaal gelezen ( alle boeken van Christie)
kliekjesswingenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan wel gaan kliekjesswingen met Recce
Hele vaak is naturel de beste keuze. Naturel in, een beetj e maar, niet de halve mak up laan op je gezicht.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmnouja, niet dat ze er vroeger zo mooi uit zag
Lekker klodderen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hele vaak is naturel de beste keuze. Naturel in, een beetj e maar, niet de halve mak up laan op je gezicht.
Ik vind dat wel wat hebben juist.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb onlangs Sherlock Holmes een kans gegeven, maar dat 'oud-Engels' stond me wat tegen
Ja,dat zeker.Ik heb meer boeken in dit genre,de bio van Dano bijv.En ik heb deze nog liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het in die hoek lag. In een nacht? Dan vast feest der herkenning ook?
Idd. Make-up moet accenten aanbrengen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hele vaak is naturel de beste keuze. Naturel in, een beetj e maar, niet de halve mak up laan op je gezicht.
zou het graag lezen maar ik lees niet graagquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,dat zeker.Ik heb meer boeken in dit genre,de bio van Dano bijv.En ik heb deze nog liggen.
[ afbeelding ]
Vertel, waarom is dit interessant? Is het een speciale show?quote:
Ik heb vooral natureltinten en groen en roze. Groen staat me wel goed.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij weet.quote:
De titel is schoonheid.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,dat zeker.Ik heb meer boeken in dit genre,de bio van Dano bijv.En ik heb deze nog liggen.
[ afbeelding ]
Wij zitten ook te kijken, echt mooi !quote:
STARNACHT AM WÖRTHERSEE met Al Bano Carisi,Peter Schilling,Alavaro Soler en vele anderequote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah, hebben jullie ook muziekfeest op het plein
Mooi!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vooral natureltinten en groen en roze. Groen staat me wel goed.
Nu aan het kijken?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
STARNACHT AM WÖRTHERSEE met Al Bano Carisi,Peter Schilling,Alavaro Soler en vele andere
thanks! Ben hem aan het opnemen. Web-tv is toch wel ideaal soms.quote:
Hier staan heel foto`s in ook,meer dan 600 blz.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
zou het graag lezen maar ik lees niet graag
Fascinerend, de onderwaterwereld.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij zitten ook te kijken, echt mooi !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |