Die schrijft ze aan de lopende band geloof ik. Vind ik meestal geen goed teken maar heb er ook wel eens wat van gelezen. Is redelijk oké.quote:
zompige boterhammenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gadvernouja jam is ook goor dus dat past wel
Thrillers, half nl leest zequote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Recce loopt de hele tijd overnou zit ie weer bij Voxs ietsigheidjes te doen
Het leven van Ilja Reiman,een bekende organisator van feesten in Amsterdam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Heeft er idd een heleboel. Al ooit wat anders van 'm gelezen, maar die vond ik minder, (b)leek een jongvolwassenenboekquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die schrijft ze aan de lopende band geloof ik. Vind ik meestal geen goed teken maar heb er ook wel eens wat van gelezen. Is redelijk oké.
Dat blijkt, straks heul de SC aan het ietsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn ietsigheidjes zijn dan ook heel interessant!
Ik vermoedde al dat het in die hoek lag. In een nacht? Dan vast feest der herkenning ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het leven van Ilja Reiman,een bekende organisator van feesten in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:58 schreef TillyB het volgende:
Btw Khloe heeft echt geen smaak man3, check die 2003 Xenos schaal en lijstjes op rechtsKitsch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zou ik gelijk lezen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:58 schreef TillyB het volgende:
Btw Khloe heeft echt geen smaak man3, check die 2003 Xenos schaal en lijstjes op rechtsAls je er jezelf zo toetakelt, heb je al geen smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Beetje spanning in een boek is wel prettigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Thrillers, half nl leest zeMisschien ook eens ooit eentje proberen weer.
Van die docuquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het leven van Ilja Reiman,een bekende organisator van feesten in Amsterdam.
Het klopt dat ik een eentje ben.quote:
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat blijkt, straks heul de SC aan het iets
Ik ben een eendje.quote:
Iets zou ook wel wat voor mij zijn denk ik. Eventjes dan. En dan een ander iets.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat blijkt, straks heul de SC aan het iets
Hmnouja, niet dat ze er vroeger zo mooi uit zagquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je er jezelf zo toetakelt, heb je al geen smaak
jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje spanning in een boek is wel prettig
Kost soms wel wat nachtrust, als ik per se wil weten wat er gaat gebeuren
Je kan wel gaan kliekjesswingen met Reccequote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iets zou ook wel wat voor mij zijn denk ik. Eventjes dan. En dan een ander iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |