Zonder die bultroggenquote:
Waar dan?quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Het schijnt dat vandaag 50 jaar geleden de eerste maanlanding was ..
Wat raar, want toen die maansverduistering was van de week, toen was het zgn zo bijzonder dat het op de dag was dat de eerste maanlanding plaatsvond.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Wat leuk. Hadden ze contact met elkaar?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oom was buurman van Wubbo in Grunn
Dat is raar. Maar het is toch echt vandaag.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat raar, want toen die maansverduistering was van de week, toen was het zgn zo bijzonder dat het op de dag was dat de eerste maanlanding plaatsvond.
Ik kan ervan genieten. Ben zo blij met mijn tv-keuze en Dolby Atmosquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat een herrie was dat. Daar zou een note op moeten staan.
Je bent een fijnproever.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan ervan genieten. Ben zo blij met mijn tv-keuze en Dolby AtmosMaakt zelfs de natuur nog mooier. Kijk ook veel 4k UHD natuur etc. op Youtube.
Als gewone burenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk. Hadden ze contact met elkaar?
En een genieter.quote:
16 juli was de lancering van de Apollo 11, 20 juli de maanlanding.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat raar, want toen die maansverduistering was van de week, toen was het zgn zo bijzonder dat het op de dag was dat de eerste maanlanding plaatsvond.
Hoax.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Die is er helaas ook al niet meerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Maar mooi zo'n buurman gehad te hebben, straalt toch een beetje op je oom af.
En op chufi.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Maar mooi zo'n buurman gehad te hebben, straalt toch een beetje op je oom af.
Aha, dan zit het hem daar in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
16 juli was de lancering van de Apollo 11, 20 juli de maanlanding.
Volgens mij hebben ze in Oostenrijk het beste, hardste en dikste hout EVER.quote:
Ja, maar het was even lastig, je link moest ik zelf mdr invullen. Hij staat niet rechts in de lijst.quote:
Ohw? Ik dacht dat ze bekend stonden om hun gewapende betonquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Oostenrijk het beste, hardste en dikste hout EVER.
Kan haast niet anders.
zeker staat rechts in de listquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, maar het was even lastig, je link moest ik zelf mdr invullen. Hij staat niet rechts in de lijst.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw? Ik dacht dat ze bekend stonden om hun gewapende beton
Dat zou ook nog kunnen, niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw? Ik dacht dat ze bekend stonden om hun gewapende beton
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, niet eens aan gedacht.
Nope.quote:
Mooi gemaakt !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb hier elke avond een steenuiltje zitten met een oogafwijking.
Op een regionale site waar die foto's geplaatst zijn vergelijken ze hem met David Bowie.![]()
Maar die had twee verschillend gekleurde ogen, geen verschillende pupillen toch?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik blind ben.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
onder Hawaii Five ,ben je blind??
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel een leuke afwijking: 1 groen en 1 blauw oog. Nee niet van mijn vrouw....lolquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
Op een regionale site waar die foto's geplaatst zijn vergelijken ze hem met David Bowie.![]()
Maar die had twee verschillend gekleurde ogen, geen verschillende pupillen toch?
[ afbeelding ]
Wel verschil in pupillen. Hij heeft ooit oogletsel opgelopen in een handgemeen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |