Die is er helaas ook al niet meerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Maar mooi zo'n buurman gehad te hebben, straalt toch een beetje op je oom af.
En op chufi.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Maar mooi zo'n buurman gehad te hebben, straalt toch een beetje op je oom af.
Aha, dan zit het hem daar in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
16 juli was de lancering van de Apollo 11, 20 juli de maanlanding.
Volgens mij hebben ze in Oostenrijk het beste, hardste en dikste hout EVER.quote:
Ja, maar het was even lastig, je link moest ik zelf mdr invullen. Hij staat niet rechts in de lijst.quote:
Ohw? Ik dacht dat ze bekend stonden om hun gewapende betonquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Oostenrijk het beste, hardste en dikste hout EVER.
Kan haast niet anders.
zeker staat rechts in de listquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, maar het was even lastig, je link moest ik zelf mdr invullen. Hij staat niet rechts in de lijst.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw? Ik dacht dat ze bekend stonden om hun gewapende beton
Dat zou ook nog kunnen, niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw? Ik dacht dat ze bekend stonden om hun gewapende beton
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, niet eens aan gedacht.
Nope.quote:
Mooi gemaakt !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb hier elke avond een steenuiltje zitten met een oogafwijking.
Op een regionale site waar die foto's geplaatst zijn vergelijken ze hem met David Bowie.![]()
Maar die had twee verschillend gekleurde ogen, geen verschillende pupillen toch?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik blind ben.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
onder Hawaii Five ,ben je blind??
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel een leuke afwijking: 1 groen en 1 blauw oog. Nee niet van mijn vrouw....lolquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
Op een regionale site waar die foto's geplaatst zijn vergelijken ze hem met David Bowie.![]()
Maar die had twee verschillend gekleurde ogen, geen verschillende pupillen toch?
[ afbeelding ]
Wel verschil in pupillen. Hij heeft ooit oogletsel opgelopen in een handgemeen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |