Nu ben ik helemaal verdrietig.quote:
Die chmo is gelukkig al bijna 3 jaar geleden hoor, maar de schade en herstel is kut.quote:
JA HOI.quote:
Lekker met die pindasaus.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die chmo is gelukkig al bijna 3 jaar geleden hoor, maar de schade en herstel is kut.
Met peren ja.
Maar verder alles puick hoor, en kom ik jullie graag even plagen
quote:
nah neuj dit is echt zwart.... en stinktquote:
Weggooien dan !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah neuj dit is echt zwart.... en stinkt
had dan een tosti gemaakt doosquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:
ik heb brood verbrand....
Nu stinkt mn hele keuken
ja t lig al buite te rokenquote:
quote:
Zou h/zij dan nog wel goed kunnen jagen? Voorzover mij bekend hangt dat heel erg af van de ogen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
Anisocorie, noemde iemand op een vogelpagina dat verschil in pupillen.
afbakbroodje... maar mn oven is feller dan dat het broodje aan kanquote:
Hoe kun je nou brood laten verbranden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:
ik heb brood verbrand....
Nu stinkt mn hele keuken
Eerst vechten tegen de ziekte en dan vechten om de kuur te overwinnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die chmo is gelukkig al bijna 3 jaar geleden hoor, maar de schade en herstel is kut.
Met peren ja.
Maar verder alles puick hoor, en kom ik jullie graag even plagen
Chemoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:24 schreef yvonne het volgende:
Ah fuck it, ik ben soms 0,00001 sec pissig
Ik ben sinds die chemo zo lief als de pest geworden
ovenstand te hoogquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe kun je nou brood laten verbranden.![]()
In een broodrooster? Of oven.
Mijn ogen waren 6 jaar geleden nog op 110%, ondanks de anisicorie/anisocorie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou h/zij dan nog wel goed kunnen jagen? Voorzover mij bekend hangt dat heel erg af van de ogen.
Dat heb ik een keer gehad,deed ik het ding open,kwam er een steekvlam uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
afbakbroodje... maar mn oven is feller dan dat het broodje aan kan
Vrouwen kunnen ook niets.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Volgens vogelkenners wel. Een uil ziet op afstand beter dan dichtbij. Dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou h/zij dan nog wel goed kunnen jagen? Voorzover mij bekend hangt dat heel erg af van de ogen.
had dan een tosti gemaaktquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja datquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst vechten tegen de ziekte en dan vechten om de kuur te overwinnen.
er lag zwartig spul op de bodem van de oven... dat rookte ook nog... papieren doekkie ligt ook buitenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad,deed ik het ding open,kwam er een steekvlam uit.
kssstquote:
Nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Nizno het volgende:
ow en yv is vet grappig geworden na de chemo
ze kon al niet netjes typen maar sinds de chemo is het nog ergerder
Oh gelukkig. Dat ie niet verhongert.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Volgens vogelkenners wel. Een uil ziet op afstand beter dan dichtbij. Dat weet ik wel.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ken je ook wel toch?
ja ja ja ja ja jaquote:
Die dingen veranderen je leven. Ik weet er iets van.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Nizno het volgende:
het gaat best redelijk vandaagquote:
Dat is heel mooi.Of het moet een kutkind zijn,dan is het minder.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja datnou ja, boeiuh, ik ben er nog en heb ene kleinkind
Dat was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Nizno het volgende:
Daarvoor toch ook al, het is hier ook 40+ dus we nemen dat soort dingen voor lief.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Nizno het volgende:
komt vanzellufquote:
Het is uiteraard het mooiste en liefste kind dat er isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is heel mooi.Of het moet een kutkind zijn,dan is het minder.
Allein.quote:
Hallon!quote:
nu zingt de oosteenrijkse superstarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook al, het is hier ook 40+ dus we nemen dat soort dingen voor lief.
ow ja das waar ook... ik heb nog 2 jaar voor de aftakeling.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook al, het is hier ook 40+ dus we nemen dat soort dingen voor lief.
Zijn er ook vacature's voor één week?quote:
Feli.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja datnou ja, boeiuh, ik ben er nog en heb ene kleinkind
yvonne???quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zingt de oosteenrijkse superstar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |