Doe maar ja allemaal rellen en gedoe man3quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 topics teruglezenvoor het eerst in 40+ laat ik het maar gaan
Wat is er aan de hand? Alle 5 kwaliteitstopics hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 topics teruglezenvoor het eerst in 40+ laat ik het maar gaan
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe maar ja allemaal rellen en gedoe man3
Voor jouw huidige state of mind misschien welquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Alle 5 kwaliteitstopics hoor
Ik heb nog wel iets over Nick en Simon meegekregenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Alle 5 kwaliteitstopics hoor
Wiens?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar wel fijn dat al je lichaamsbeharing weer verwijderd is
Weet jij welke van de twee de gitaar speelt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets over Nick en Simon meegekregen
Jij bent toch naar een concert geweest?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet jij welke van de twee de gitaar speelt?
Ik dacht ff te lezen dat Prisha high was gewordenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Tja wat nog meer Prisha heeft mensen high (eigenlijk) low five's gegeven bij de vierdaagse
Zeker, maar onder het publiek bestond ook enige onduidelijkheid daaromtrent.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij bent toch naar een concert geweest?
nepfansquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker, maar onder het publiek bestond ook enige onduidelijkheid daaromtrent.
Ik mis de Dees OP!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
En Scrutt heeft mensen dol gemaakt met de OP te veranderen steeds
Ja dat was al 80% van de topicsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:54 schreef Amphorapotje het volgende:
En een OP, waarin ineens velen eruit en erin wilden, soms wel 15 keer.
Goede samenvatting welquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh en Haags gedoe maar dat is een soort rode draad
Dat moet je over hebben voor het meest talentvolle duo van Nederlandquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En maar klagen dat de mursjandaais te duur was man
GB staat er iig in nuquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:54 schreef Amphorapotje het volgende:
En een OP, waarin ineens velen eruit en erin wilden, soms wel 15 keer.
quote:
Die Simon kan goed gitaarspelen, echt. Of Nick. Maar ik denk Simon.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat moet je over hebben voor het meest talentvolle duo van Nederland
maar bedankt voor de samenvattungquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Vind je het belangrijkste natuurlijk
Bij het volgende concert beter opletten!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Simon kan goed gitaarspelen, echt. Of Nick. Maar ik denk Simon.
quote:
Klopt, hij ging naar Snick en Nimon.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Tief is op Scrut je bent echt niet naar Nick en Simon geweest
Er was ook nog iemand die wenste dat FANN mij 'in mijn reet zou naaien'. Dat laat die goorlel dan weer weg, gek genoeg.quote:
Ik stond gezellig naast FANN (geloof ik), nu weet ik niet waar ik sta in het levenquote:
eensquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Tief is op Scrut je bent echt niet naar Nick en Simon geweest
pardonquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was ook nog iemand die wenste dat FANN mij 'in mijn reet zou naaien'. Dat laat die goorlel dan weer weg, gek genoeg.
Je stond boven mijquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik stond gezellig naast FANN (geloof ik), nu weet ik niet waar ik sta in het leven
Ja, iets met Grieks of zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was ook nog iemand die wenste dat FANN mij 'in mijn reet zou naaien'. Dat laat die goorlel dan weer weg, gek genoeg.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh en Mo zit in Amersfoort we kregen al een Amber alert Enge man gespot
Aan het begin ervan!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik stond gezellig naast FANN (geloof ik), nu weet ik niet waar ik sta in het leven
Jij weer alleen met je scootert.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
De vriending van Baardaap heeft hem de Wifi pass gegevenquote:
toetoetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij weer alleen met je scootert.
Godsammequote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De vriending van Baardaap heeft hem de Wifi pass gegeven
Lekker bezig conjo, ben je nog steeds in Nimma?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:00 schreef Prisha het volgende:
oh en @:TillyB, qltel heeft de vierdaagse uitgelopen en we hebben ge-high-fivedgeloof ik
En Recce luistert naar Lyza en probeert minder serieus te worden. Ik geloof dat Scrut daar niet zo van gecharmeerd was
Weet ik niet meer. Ik was nogal overstuur, zoals je zult begrijpenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Een zekere Amersfoorter?
De samenvatting was leuker hoor !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker bezig conjo, ben je nog steeds in Nimma?
Jemig wat een veranderingen allemaalhad ik nou toch maar terug gelezen
Doe alsnog, het zal de moeite waard zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies. Hallo bonjour je donner tu le passweurd de wifiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Die dacht waarschijnlijk ook laat hem maar internetten, dan gaat hij ook niet met van die wansmakelijke Youtubes beginnen
neeee ik ben beetje brak ikanniemeerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies. Hallo bonjour je donner tu le passweurd de wifi
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies. Hallo bonjour je donner tu le passweurd de wifi
Vrouwkes!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
neeee ik ben beetje brak ikanniemeer
oh ja! En Tilly...ik heb snollebolletjes blijkbaar gehoord en gedanst? en naar RECHTS!! en naar LINKS!! en RECHTS etc
snap ikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Ik was nogal overstuur, zoals je zult begrijpen
Het komt mijn kant ook al op.quote:
Hier lachen ze erom, maar ze kunnen de boel echt goed op zn kop zetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja! En Tilly...ik heb snollebolletjes blijkbaar gehoord en gedanst? en naar RECHTS!! en naar LINKS!! en RECHTS etc
quote:
Oh dan laat ik het maar zoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De samenvatting was leuker hoor !
ja potver wat is het nou mensenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe alsnog, het zal de moeite waard zijn.
Eigenlijk waren het mannen. Beetje ZZ-top figuren maar zonder de baarden. Bestaan een elektrische banjo?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hier lachen ze erom, maar ze kunnen de boel echt goed op zn kop zetten.
oh.. goh.. waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
snap ikmaar niets wat een Nick en Simon youtube niet kan oplossen
![]()
https://www.youtube.com/r(...)n+pak+maar+mijn+hand
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee gewoon beetje moe beetje druk, niks bijzonders, je hebt soms van die dagen
awwwquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee gewoon beetje moe beetje druk, niks bijzonders, je hebt soms van die dagen
Luisteren is een brug te ver, maar heb de songtekst even opgezochtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Voor jou!
Luisteren! Bizarre tekst!
Ik draai altijd het dopje op de tandpastaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luisteren is een brug te ver, maar heb de songtekst even opgezocht
Hoezo? Vind je Nick en Simon niet goed? Of alleen Nick? Of Simon? Die ene die gitaar speelt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luisteren is een brug te ver, maar heb de songtekst even opgezocht
Oh m'n link ging een beetje misquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Voor jou!
Luisteren! Bizarre tekst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow de tering
TEAM BAKSTEEN
Nee!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan een modje een poll maken voor de volgende vaste OP.
Waarmee dan die kuttuin weer zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb ook drukke tijden voor mijn kneusbestaan
Ja, laten we eerst even gezamenlijk besluiten wie de nieuwe mod moet wordenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan een modje een poll maken voor de volgende vaste OP.
Geen ideequote:
Ik moet heel veel wijn op hebben voordat ik dat leuk vind en zelfs dan kan ik het nog niet meezingen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Vind je Nick en Simon niet goed? Of alleen Nick? Of Simon? Die ene die gitaar speelt?
Wie wijzen we dit keer aan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, laten we eerst even gezamenlijk besluiten wie de nieuwe mod moet worden
Een man doing the bare minimum!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik draai altijd het dopje op de tandpasta
Ga een keer mee, het zal je alles meevallen. Ik heb genoten, zo gaaf was het.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet heel veel wijn op hebben voordat ik dat leuk vind en zelfs dan kan ik het nog niet meezingen.
Mo in Amersfoortquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Want al ben ik zo ver weg, bied het troost als ik zeg, ik ben dicht bij jeeeeee
Democratie!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:
Ja leuk hoor maar waar begin je aan zoveel werkquote:
Ik zing alles mee, zelfs hele slechte muziek.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet heel veel wijn op hebben voordat ik dat leuk vind en zelfs dan kan ik het nog niet meezingen.
Oké!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga een keer mee, het zal je alles meevallen. Ik heb genoten, zo gaaf was het.
ik ben er weer aan toequote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Prish is de enige nederlander die de snollebollekes nog nooit gehoord had
Hier lachen ze erom, maar ze kunnen de boel echt goed op zn kop zetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga een keer mee, het zal je alles meevallen. Ik heb genoten, zo gaaf was het.
Nee tuinieren is relaxend ik ben een plantfluencer, maar meer met uitstapjes dieren verzorgen voor vakantiegangers, Elvis zijn broers opvangenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja leuk hoor maar waar begin je aan zoveel werkmaar goed, je vind het blijkbaar de moeite waard
Wel een mooie stadquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Vaak zat geweest zelfs een abbo gehad voor Dierenpark Amersfoort
Ik ken de tekst niet, heb net Leef! onder de knie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zing alles mee, zelfs hele slechte muziek.
Kop 'm maar in, Scrut
PPOEFFF je bent blauwquote:
Nou ja, als je Nick en Simon ook al onder slechte muziek schaart ...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zing alles mee, zelfs hele slechte muziek.
Kop 'm maar in, Scrut
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee tuinieren is relaxend ik ben een plantfluencer,
Aah ok, en gaat dat goed allemaal die hele Ghost zoo?quote:maar meer met uitstapjes dieren verzorgen voor vakantiegangers, Elvis zijn broers opvangen
Echt een aanwinst hoor lekker out off the boxquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Outpost zou zelf ook een goede kandidaat zijn.
Nou ram die er maar weer uitquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken de tekst niet, heb net Leef! onder de knie.
Nou de eerste dag moet ik even kijken of er geen oorlog uitbreek, maar Elvis is wel een goed mannekequote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
[..]helemaal in je nieuwe rol
[..]
Aah ok, en gaat dat goed allemaal die hele Ghost zoo?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:14 schreef TillyB het volgende:
Hoezo ben je er weer aan toe Sas? Is het uit met Scrut?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In september ga ik weer. Ook nog Borsato en Roelvink op de agenda de komende tijd.
Zo is het! Echte rockers hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hier lachen ze erom, maar ze kunnen de boel echt goed op zn kop zetten.
Jaloers natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, als je Nick en Simon ook al onder slechte muziek schaart ...
hij zei 'schaart' hihaho
Wat heb ik gezegdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In september ga ik weer. Ook nog Borsato en Roelvink op de agenda de komende tijd.
die homo?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:14 schreef TillyB het volgende:
Hoezo ben je er weer aan toe Sas? Is het uit met Scrut?
quote:
Nummer is van the Love Affair. Daarna vaak gecoverd.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Everlasting love Sandra met dr ouwe kopf
quote:
Die snap ik nietquote:
yep maar van Sandra de Versie is de beste tuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nummer is van the Love Affair. Daarna vaak gecoverd.
Oh, ja, das een end.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een hele reis naar Amersfoort hoor.
Door de neus gezongenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep maar van Sandra de Versie is de beste tuurlijk
Of met een neusfluit.quote:
Nasaal ?quote:
Het is al gauw 2,5 uur meen ikquote:
Veel, ze heeft hier 3x in de top40 gestaan waarvan 2 weken op nr. 1.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt toch niet ,waarom denk je hadde zij zoveel tophits?
ja hoor het gevt niet nur nederlandquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel, ze heeft hier 3x in de top40 gestaan waarvan 2 weken op nr. 1.
als hier nu niemand is,is in mijn topic schon helemal niemandquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
Mario je hebt je eigen muziek raad topic.. Ben je dat vergeten ? 40+ / Raad het plaatje !!! topic voor Mario
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hier nu niemand is,is in mijn topic schon helemal niemand
Allebei jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:00 schreef mario390 het volgende:
zijn de nederlandse??
All-Stars - Hits und Raritäten nonstop
Titel: Dolly Dots - What A Night
ik ook. Twee keer. Een keer als tiener en een keer als volwassene (Ahoy dacht ik?)quote:
Live in Grunn, 1981 of 82 ...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze playback gezongen? zo ze zijn nur live daar gewezen?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben de selfs gespelt en gezongen?
Spelen zonder instrumenten met de band ja en ook gesongen.. Daarna kwam Normaalquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben de selfs gespelt en gezongen?
quote:
niet allemaal. Alleen Patty en Esther.quote:
niet op het podium. In de Playboy.quote:
ze zijn toch Discopopband gewezen of?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Spelen zonder instrumenten met de band ja en ook gesongen.. Daarna kwam Normaal
Ja discomeiden bandquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zijn toch Discopopband gewezen of?
Nou het is wel een lullig rommeltjequote:
Noise-cancellingquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Raaar want jij zou er tussen in moeten zitten, maarr denk dat Soury andere rommel hoort
Ach de buit is binnen, boeien wat er buiten gebeurtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
Ik was juist dankzij buien radar voor 13:00 boodschappen wezen doen. Nou dan gaat het los !!!!!!! Ja breekt de zon door
Ik denk dat ik mijn oren een keer moet laten uitspuiten.quote:
Ik liep er door de regen naartoe, maar toen was het nog regen en geen stortbui zoals beloofdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach de buit is binnen, boeien wat er buiten gebeurt
Veel gebakken lucht wordt er voorspeld ...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liep er door de regen naartoe, maar toen was het nog regen en geen stortbui zoals beloofd
Ja je kan niks meer vertrouwenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel gebakken lucht wordt er voorspeld ...
Niet te vertrouwen die buienradarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
Ik was juist dankzij buien radar voor 13:00 boodschappen wezen doen. Nou dan gaat het los !!!!!!! Ja breekt de zon door
Nou ik schrok even netquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach de buit is binnen, boeien wat er buiten gebeurt
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die buienradarLig ik heerlijk in de bank, stopt er een auto met een herrie WTF is het mijn vrouw met vier ramen open en de radio hard. En maar met dat koppie heen en weer, was wel grappig. Nu zit ik ook met dat liedje in mn hoofd.
Ik zou er niet over pochenquote:
quote:
Vond het toen wel leuk.quote:
Ik waarschijnlijk ookquote:
Ik verfde het nooit.quote:
hij is allang blij dat hij haar hadquote:
Mannen moeten dat niet doen, echtquote:
Als ik het laat groeien krijg ik Mart Smeets haarquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik het laat groeien krijg ik Mart Smeets haar
Dat is het gemene, mannen zijn vaker kaal en grijs en ouder vaak meer aantrekkelijkquote:
de haargrens zit nu ongeveer op je achterhoofd dusquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
geen last vanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het gemene, mannen zijn vaker kaal en grijs en ouder vaak meer aantrekkelijk
Brei je er een trui vanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het gemene, mannen zijn vaker kaal en grijs en ouder vaak meer aantrekkelijk
Ik verf mijn haar al 20 jaarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
de haargrens zit nu ongeveer op je achterhoofd dus
[..]
geen last van
Nou nou, zo erg is het ook weer niet, je zag mijn rug zeker niet, ja dan kon je mijn achterhoofd ook niet zien. Voldoende haar, maar lekker kort.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
de haargrens zit nu ongeveer op je achterhoofd dus
Niet ????? Ok ik val dan op andere typesquote:
gewoon mee stoppenquote:
Duidelijk jahquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ????? Ok ik val dan op andere types
Hier ook snel even voor de bui met onweer boodschappen gedaan en vervolgens vallen er een paar druppels.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
Grijs is wel hip nu jaquote:
Teken het dan maar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik verdom het om mijn haar grijs te verven
Ik had zo'n hekel aan die show shitquote:
Nou zijn ze 16 en verven ze het grijs ???????? Koekoekquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik verdom het om mijn haar grijs te verven
Blijft het niet hangen? Heeft wel wat nostalgie.quote:
Absoluut Mud was mijn eerste singeltje of één vanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Blijft het niet hangen? Heeft wel wat nostalgie.
Met al die gitaren te gelijk bewegen, was toen echt top.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut Mud was mijn eerste singeltje of één van
quote:
Zelfportret?quote:
Ja zonder snoerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met al die gitaren te gelijk bewegen, was toen echt top.
Stik, weer geen punten.quote:
Ik heb wel wat dooie punten voor jequote:
quote:
quote:
Ik had Tigerfeet geloof ikquote:
quote:
En dat dansje met zn twee....quote:
Wij mochten geen Toppop kijkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
Toppop was ook wel een dingetje elke week. Iggy pop was wel een hoogte punt die de hele set vernielde
Toppop was schande bij onsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Wij mochten geen Toppop kijkenNou ja, tot mijn broer en ik er oorlog om maakten. Die wonnen we.
Heb je malariaquote:
We werden wel verbannen als Shef van Oekel op tv was. Maar we hadden een TV kamer boven en gingen we daar lekker kijkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het allemaal maar herrie en wensten er niet mee geconfronteerd te worden.
Pollens nog aan toe zeg, reeds !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
We werden wel verbannen als Shef van Oekel op tv was. Maar we hadden een TV kamer boven en gingen we daar lekker kijken
Dat mochten we vreemd genoeg dan weer wel zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
We werden wel verbannen als Shef van Oekel op tv was. Maar we hadden een TV kamer boven en gingen we daar lekker kijken
Mijn vader was gek van die disco shit met de movesquote:
Oh, wat heb ik mij hier op aangesteldquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was gek van die disco shit met de moves
Pippi ????????? NIET Huhquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat mochten we vreemd genoeg dan weer wel zien.
Pippi Langkous weer niet
Mijn vader heeft ons jarenlang gemarteld met het mandoline concert van Vivaldi op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was gek van die disco shit met de moves
Wie niet? in een rijtje staan dansenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, wat heb ik mij hier op aangesteld![]()
Leuke tijd wel.
Mijn moeder vond die Nederlandse stem van haar vreselijk.quote:
Ahhh vandaar. Jesusquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat vonden ze gezagsondermijnend. Kinderen moesten hun bek houden en luisteren
Dat was ook wel zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder vond die Nederlandse stem van haar vreselijk.
zal ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |