eensquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Tief is op Scrut je bent echt niet naar Nick en Simon geweest
pardonquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was ook nog iemand die wenste dat FANN mij 'in mijn reet zou naaien'. Dat laat die goorlel dan weer weg, gek genoeg.
Je stond boven mijquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik stond gezellig naast FANN (geloof ik), nu weet ik niet waar ik sta in het leven
Ja, iets met Grieks of zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was ook nog iemand die wenste dat FANN mij 'in mijn reet zou naaien'. Dat laat die goorlel dan weer weg, gek genoeg.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh en Mo zit in Amersfoort we kregen al een Amber alert Enge man gespot
Aan het begin ervan!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik stond gezellig naast FANN (geloof ik), nu weet ik niet waar ik sta in het leven
Jij weer alleen met je scootert.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
De vriending van Baardaap heeft hem de Wifi pass gegevenquote:
toetoetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij weer alleen met je scootert.
Godsammequote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De vriending van Baardaap heeft hem de Wifi pass gegeven
Lekker bezig conjo, ben je nog steeds in Nimma?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:00 schreef Prisha het volgende:
oh en @:TillyB, qltel heeft de vierdaagse uitgelopen en we hebben ge-high-fivedgeloof ik
En Recce luistert naar Lyza en probeert minder serieus te worden. Ik geloof dat Scrut daar niet zo van gecharmeerd was
Weet ik niet meer. Ik was nogal overstuur, zoals je zult begrijpenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Een zekere Amersfoorter?
De samenvatting was leuker hoor !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker bezig conjo, ben je nog steeds in Nimma?
Jemig wat een veranderingen allemaalhad ik nou toch maar terug gelezen
Doe alsnog, het zal de moeite waard zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker bezig conjo, ben je nog steeds in Nimma?
Jemig wat een veranderingen allemaalhad ik nou toch maar terug gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |