Dus ben je maar moderator geworden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was altijd degene met ambities, zus niet.
Zus heeft er nu 2 en ik geen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet wel een zaaddonor, indien nodig.
ik heb geen behoefte aan kinderenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
haha ja kan ik op jullie passenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus ben je maar moderator geworden.
Dan ken ik er geen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Af en toe traantjes drogen en neusjes vegen.quote:
Ik vind het wel een leuk concert.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zingt een lied vor zijn overleden zus en vater, en deze heb ik op fb geplaast op de dag als mijn vater gegangen is
Waarschijnlijk verwar je Koos met Herman Brood.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, misschien ben ik ook wel in de war met een ander. Maar ik moest niets van zijn muziek weten dus ik volgde het niet.
Ik heb 1 kind. Een dochter van 29. En die begint in oktober aan weer een andere baan, met een jaar opleiding.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was altijd degene met ambities, zus niet.
Zus heeft er nu 2 en ik geen.
dat sowieso... en af en toe even zeggen dat jullie geen ruzie mogen makenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe traantjes drogen en neusjes vegen.
Is al wegquote:
en heeft ze een wederhelftig iets?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb 1 kind. Een dochter van 29. En die begint in oktober aan weer een andere baan, met een jaar opleiding.
Hoewel, ze vroeg vorige week wel of het poppenhuis dat haar opa gemaakt heeft nog op zolder staat.
quote:
Nu jij nog, en niemand ziet het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |