Ich auch !quote:
ik denk dat je het lied niet zo verstaat en ik niet alles van nederlandsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Huilen mag best.Je doet het goed maatje.
8 minuten ist langquote:
Ik vind het een heel mooi nummer. Versta het niet helemaal maar begrijp het wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk dat je het lied niet zo verstaat en ik niet alles van nederlands
Dat zou best kunnen ,want dit is Fries.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk dat je het lied niet zo verstaat en ik niet alles van nederlands
Rodin.quote:
de hele stadion met 70 000 huiltquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een heel mooi nummer. Versta het niet helemaal maar begrijp het wel.
Het beeldt toch *de Denker* uit? Of wah?quote:
Neuh heeft er niets mee te maken. Hij zit er verveeld bij.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het beeldt toch *de Denker* uit? Of wah?
Niet de 10 uur versie?quote:
ja hij zingt het vor zijn overleden zus en vater, nur ik heb het mijn vater gewidmet als hij gegangen isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Mario, ik heb tot 5,51 volgehouden. Het is een mooie ode aan je vader.![]()
maar qua muziek trek ik het niet.
Ik moet wel zeggen, dat sinds Scrut verliefd is, zijn muziek smaak erop vooruit is gegaan.quote:
Ik hoed wel van de eenvoud, hoewel 8 min wel lang is.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Mario, ik heb tot 5,51 volgehouden. Het is een mooie ode aan je vader.![]()
maar qua muziek trek ik het niet.
Ik vind het wel mooi,vertel dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Neuh heeft er niets mee te maken. Hij zit er verveeld bij.
Oh kudt, ik dacht aan de Denker van Rodin toen ik het zag, zal vast wel wat van een inspiratie in zitten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Neuh heeft er niets mee te maken. Hij zit er verveeld bij.
Ik heb op afbeeldingen gegoogeld met 'lange zit' en toen kwam ik dat plaatje tegenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi,vertel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |