SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Heel af en toe is een confrontatie ook wel lekker. Maar over het algemeen is diplomatiek of gewoon verwijdering van de slechte invloeden een stuk beter voor je gezondheid inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist het misschien wel eerder maar het in de praktijk brengen lukte me nooit zo. Inmiddels ben ik aardig gediplomeerd maar er glipt er nog weleens eentje doorheen.
Nou inderdaad zeg! Nog even zo door en we kunnen weer van de medicijnen afquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:24 schreef Greys het volgende:
Tis echt een stuk beter voor je bloeddruk.
Neequote:Op donderdag 18 juli 2019 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat betekent 'golf' in het Spaans. Wist je dat?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker ja
Maar in het Portugees betekent ola wel hallo, dus je praatte gewoon Portugees
Betweterquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat betekent 'golf' in het Spaans. Wist je dat?
Was al die tijd Portugees!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fuck en ik al die jaren maar denken...
Vandaar mijn hartjes-PI!quote:
Te druk met posten zeker, om die dingen op te vallenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah shoot daar let ik eigk nooit op.
Waar ik al niet handig voor benquote:
Nee hoor. Ik let er echt gewoon nooit op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Te druk met posten zeker, om die dingen op te vallen
Wat een verrassingquote:
Luilakquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik let er echt gewoon nooit op.
Nee kloptquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een verrassing![]()
Salvador en Luisa zijn wel ESF-gerelateerd. Dat heb ik in ESF op je voor. Den Haag gaat het ESF namelijk niet hosten
Nee maar Den Haag heeft het al eens gehostquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een verrassing![]()
Salvador en Luisa zijn wel ESF-gerelateerd. Dat heb ik in ESF op je voor. Den Haag gaat het ESF namelijk niet hosten
Mooie locatie was dat. Is helaas niet meerquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Den Haag heeft het al eens gehost
ROFFA 2020!!!!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt
Rotterdam of Maastricht hč?
Geen verrassingquote:
Jįren geledenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Den Haag heeft het al eens gehost
Het was ook niet aan jou gerichtquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt mij geen bal uit haha.
Dat is je goed gelukt danquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was ook niet aan jou gericht![]()
De reactie op jou diende als een statement aan de hele SC
"Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger..."quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooie locatie was dat. Is helaas niet meer
In Moerwijk willen wonenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
"Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger..."
Doen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtlied, en ik ben niet eens Haags. Ik ga 'm direct even luisteren
Waar kom jij vandaan eigk?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein
Niet uit Den Haag dus ik meteen huilenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan eigk?
Niet verkeerdquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet uit Den Haag dus ik meteen huilen![]()
Nee hoor, geboren Haarlemmer, getogen Veluwnaar, nu Spanje.
Zeker. Wel een beetje warm in de zomer, maar daar krijg je dan weer zachte winters voor terug.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrijwel altijd zon, lekker hoor.
Is ook wel prima nummertje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:46 schreef Strani het volgende:
Na Oh Oh Den Haag speelt Youtube Het Dorp af. Blijkbaar heb ik behoefte aan melancholie, volgens Youtube.
Dat effect heb ik vaker op met name vrouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:51 schreef Strani het volgende:
Over warmte gesproken.. ik begin me opeens toch een partij te zweten op m'n stoel, ondanks de ventilator
Soort van angstzweet?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat effect heb ik vaker op met name vrouwen.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:51 schreef Strani het volgende:
Over warmte gesproken.. ik begin me opeens toch een partij te zweten op m'n stoel, ondanks de ventilator
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar hoop ik niet op haha.
Ik doe soms wel eens iets goedquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is je goed gelukt dan
Haha, ja hoorquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou het is meer dat ik hoop dat het wel goed gaat
Ik doe ook wel eens wat verkeerd.quote:
Niemand is perfect. Al kom ik als Hagenees wel verdomd dicht in de buurt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens wat verkeerd.
Ik ben gewoon eerlijk
Mijn Youtube geeft af en toe suggesties die ik niet snap. Eens kijken wat er bij mij na Oh oh Den Haag komtquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:46 schreef Strani het volgende:
Na Oh Oh Den Haag speelt Youtube Het Dorp af. Blijkbaar heb ik behoefte aan melancholie, volgens Youtube.
Inderdaad. Zoetermeer is perfectie.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand is perfect. Al kom ik als Hagenees wel verdomd dicht in de buurt.
‘t is moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WANNEER JE ZO KNAP BENT ALS IKquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
‘t is moeilijk bescheiden te blijven
Verrek, zeg kerel, ben jij het?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WANNEER JE ZO KNAP BENT ALS IK
Jaaa die is ook geinigquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verrek, zeg kerel, ben jij het?
Nog altijd aan de rol?
Claro que sķ, mi estudiante preferidaquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, Strani mag ons (mij) altijd Spaans leren!
Die kom ik ook wel eens tegen geloof ik. Goed idee trouwens, Ramses Shaffy.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Toppop-versie Oh oh Den Haag aangeklikt (geen idee of dat uitmaakt). Het volgende nummer op de automatische piloot is Alderliefste, Ramses Shaffy, Liesbeth List - Laat Me / Vivre
Een Hagenees die in de buurt van perfect komt, moet echt wel een verdomd goede Hagenees zijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omg ik snap dit gewoon helemaal, ik maak vorderingen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Claro que sķ, mi estudiante preferida
Klinkt als mij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een Hagenees die in de buurt van perfect komt, moet echt wel een verdomd goede Hagenees zijn
Af en toe heb ik even geen zin in Strani.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, Strani mag ons (mij) altijd Spaans leren!
Jij bent de enige die het echt snapt, in de ziel!!quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg ik snap dit gewoon helemaal, ik maak vorderingen!![]()
Inb4 iedereen die nu gaat zeggen dat zij dit ook allemaal snappen.
Jaha, nou en.
Dit is mij inderdaad volkomen vreemdquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Af en toe heb ik even geen zin in Strani.
Ik weet het; moeilijk te bevatten
Kan gebeuren. Men heeft ook niet altijd zin in patat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan jou toen ik dit aan het typen wasquote:
Waarin?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Men heeft ook niet altijd zin in patat.
Onmogelijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan jou toen ik dit aan het typen was
Nee... Want het is FRIE..quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Men heeft ook niet altijd zin in patat.
quote:
Maar hoe kan je nou eigenlijk wel of niet zin hebben in een persoon, behalve dan op fysieke wijze? Een persoon is een universum van variabelen, veel te complex om wel of geen zin in te hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee... Want het is FRIE..![]()
!!
Oh nee... patiet
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Schat,
Elke FOK!er denkt toch wel eens aan Haags?
Je krijgt opeens een bericht dat Gordon over twee minuten bij je op de stoep staat en minimaal drie uur wil blijven. Wat is je reactie?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe kan je nou eigenlijk wel of niet zin hebben in een persoon, behalve dan op fysieke wijze? Een persoon is een universum van variabelen, veel te complex om wel of geen zin in te hebben.
Zelfmoord.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je krijgt opeens een bericht dat Gordon over twee minuten bij je op de stoep staat en minimaal drie uur wil blijven. Wat is je reactie?
We hadden het toch over patiet, of ben ik iets vergeten?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe kan je nou eigenlijk wel of niet zin hebben in een persoon, behalve dan op fysieke wijze? Een persoon is een universum van variabelen, veel te complex om wel of geen zin in te hebben.
Je bent niet te ontlopen hierquote:
En waarom? Heb je geen zin in hem (zijn gezelschap)?quote:
Ik ken er wel een paar die daar blij mee zijn jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent niet te ontlopen hier![]()
Je zit zelfs al in ESF
Leuk voor jequote:Op donderdag 18 juli 2019 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar die daar blij mee zijn ja
Oh Aoibhinietje, wat kan je af en toe toch gek uit de hoek komenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hadden het toch over patiet, of ben ik iets vergeten?![]()
De laatste keer dat ik checkte, stopte ik geen personen in mijn bek
Het is meer een soort diepe oerangst.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En waarom? Heb je geen zin in hem (zijn gezelschap)?
Vind je Gordon nog erger dan Geer?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is meer een soort diepe oerangst.
Het is als kiezen tussen twee kwaden, maar ik denk het wel ja!quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind je Gordon nog erger dan Geer?
Ik lees dit terug na op een andere pagina te zijn geweest, en snap hem nu ook niet meerquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh Aoibhinietje, wat kan je af en toe toch gek uit de hoek komen
Op zich positief dat een belediging aan mijn adres direct door de dader wordt verbannen uit het eigen breinquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lees dit terug na op een andere pagina te zijn geweest, en snap hem nu ook niet meer![]()
Beledigde je me dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich positief dat een belediging aan mijn adres direct door de dader wordt verbannen uit het eigen brein
Ik snap hem serieus niet..quote:
Ik ben niet zo'n fan van zo'n uitspraken als 'geen zin hebben in iemand'. Dat overkomt ons allemaal wel maar ik vind het wat onhandig geformuleerd. No hard feelings verder, maar dat wil ik wel kwijt.quote:
Maar in wie had ik dan geen zin?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van zo'n uitspraken als 'geen zin hebben in iemand'. Dat overkomt ons allemaal wel maar ik vind het wat onhandig geformuleerd. No hard feelings verder, maar dat wil ik wel kwijt.
Vergeet je echt zo snel wat je net gepost hebt?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar in wie had ik dan geen zin?![]()
Ik snap hier serieus geen reet meer van
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
Zomaar een gokje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt nergens gepost dat ik 'geen zin heb in iemand'. Ik heb terug gesrolld en GEEN IDEE wat je bedoeld.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Vergeet je echt zo snel wat je net gepost hebt?
quote:
Strani neeee neem dat niet serieus aub!quote:
Nee maar wat ik vraag is dat je gewoon uitkijkt met dat soort dingen, okay?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Strani neeee neem dat niet serieus aub!![]()
![]()
Serieus of niet, maar hoezo vergeet je dan dat je het hebt gezegd?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Strani neeee neem dat niet serieus aub!![]()
![]()
Die zijn wel mooi altijdquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan maar even een plaatje tussendoor
[ afbeelding ]
Als we dan toch aan de droge plaatjes gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan maar even een plaatje tussendoor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als we dan toch aan de droge plaatjes gaan.![]()
[ afbeelding ]
Zeker, komt goed!quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wat ik vraag is dat je gewoon uitkijkt met dat soort dingen, okay?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Richtingquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:30 schreef I. het volgende:
Over welke wijzer hebben we het? Grote, kleine, seconde?
Een enigszins grappig bedoelde opmerking van even terug (ook al komt mijn rare humor misschien niet over) is nogal makkelijk te vergeten, wanneer de maker daarvan nooit iets naars in de zin heeft gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Serieus of niet, maar hoezo vergeet je dan dat je het hebt gezegd?
Per seconde.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:30 schreef I. het volgende:
Over welke wijzer hebben we het? Grote, kleine, seconde?
Ik bevestig dit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een enigszins grappig bedoelde opmerking van even terug (ook al komt mijn rare humor misschien niet over) is nogal makkelijk te vergeten, wanneer de maker daarvan nooit iets naars in de zin heeft gehad.
Maar Strani en ik hebben het via dm afgehandeld en er is niets aan de hand
Is dit nou een Locomotrutfantje of een Locomokipkachelfantje?quote:
Hahaquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dit nou een Locomotrutfantje of een Locomokipkachelfantje?
Ergens is het ook morgen nu he? Het is na twaalvenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:32 schreef Strani het volgende:
Het is bedtijd en dan komt Youtube met Goeiemorge Zonneschijn. Wat een gekke wereld.
Trusten!quote:
Is ook weer zo!quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ergens is het ook morgen nu he? Het is na twaalven
Truste!quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:34 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik ga er ook vandoor.
Ik wens jullie allemaal zoete dromen!
Jij ook trusten!quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:34 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik ga er ook vandoor.
Ik wens jullie allemaal zoete dromen!
Ja zeg, blijf ik over hierquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij ook trusten!![]()
En dan ga ik ook maar.
Fantastischquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Same here, Kierewiet is iconisch.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou het netjes he?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeg, blijf ik over hier
Dat gevoel ken ik.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeg, blijf ik over hier
Whaha van hoogstaand niveau uiteraard?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik.
Ik wil dan nog wel eens een discussie aangaan met mezelf.
Misschien haags en kwartiertje ook welquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik.
Ik wil dan nog wel eens een discussie aangaan met mezelf.
Duurt ook niet te lang.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien haags en kwartiertje ook wel
Uiteraard, het hoogste niveau.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whaha van hoogstaand niveau uiteraard?
Dit wil ik niet missen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard, het hoogste niveau.
Al wil het ook nog wel eens uitmonden in gekibbel over wie van mij twee de luiken dicht moet doen en wie het licht in de SC uitdoet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard, het hoogste niveau.
Vanavond niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik nou gewoon zeg dat ik ga, krijg ik het dan te zien?
Haha have fun dan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vanavond niet waarschijnlijk.![]()
Ik zit een serie te kijken die ik alle drie leuk vind, weinig om over te discussiėren dus, ben ik bang.
Thanks, gaat wel lukken.quote:
Juist de laatste tijd willen mensen hun mening opdringen, zowel links of rechts.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel af en toe is een confrontatie ook wel lekker. Maar over het algemeen is diplomatiek of gewoon verwijdering van de slechte invloeden een stuk beter voor je gezondheid inderdaad
Ik dacht altijd dat jij op vrouwen viel. Tquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:45 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, mis. Beetje tegen Luca aanrijden is niets mis mee natuurlijk.
Alleen als ik struikel, en er net op dat moment een vrouw voor me loopt. Uquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij op vrouwen viel. T
V for Vendetta.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Alleen als ik struikel, en er net op dat moment een vrouw voor me loopt. U
W aarom denk je dat ik een zachte landing wil?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
V for Vendetta.
heb je wel een zachtere landing.
Je breekt liever een heup? XDquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:53 schreef Dave het volgende:
[..]
W aarom denk je dat ik een zachte landing wil?
Aaaa, weet je dat zeker?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze discussie is wel slaapverwekken en gelukkig klaar. Zzzz
quote:
Heb je al geslapen in de tussentijd?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
Deze TT is niet op mij van toepassing, gisteravond weer zeer onverstandig geweest
Zeer zeker, maar ik gaap echt de ganse wereld bij elkaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je al geslapen in de tussentijd?
Wat ontzettend aso.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
Vanochtend zag ik dat iemand zijn asbak in mijn groene bak geleegd had. Mensen zijn kut.
Ik weet niet eens of die sigarettenpeuken erin mogen of dat ik ze uit de groene bak moet halen...
Goed bezigquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:55 schreef Strani het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst in zeker 15 jaar (maar waarschijnlijk meer) onder de 30 gegaan met m'n BMI, waarmee ik nou officieel in de categorie 'overgewicht' zit.
Volgende stap is nou dat ik een lijst heb gemaakt van gemiddeld BMI per land zodat ik stukje bij beetje de hele wereldkaart kan aftikken
Keep it going!quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:55 schreef Strani het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst in zeker 15 jaar (maar waarschijnlijk meer) onder de 30 gegaan met m'n BMI, waarmee ik nou officieel in de categorie 'overgewicht' zit.
Volgende stap is nou dat ik een lijst heb gemaakt van gemiddeld BMI per land zodat ik stukje bij beetje de hele wereldkaart kan aftikken
Zit Afrika daar ook bij?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:55 schreef Strani het volgende:
Goed bezig! Ga zo doorquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:55 schreef Strani het volgende:
Gaat goedkomen! Het mooiste is dat we wat dingen hebben aangepast in onze levensstijl, maar ik heb niet de indruk dat ik echt dingen heb moeten opgeven.quote:
Oh, dat is helemaal mooi. Valt het ook makkelijker vol te houden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat goedkomen! Het mooiste is dat we wat dingen hebben aangepast in onze levensstijl, maar ik heb niet de indruk dat ik echt dingen heb moeten opgeven.
Precies! Gewoon zo doorleven, blijven bewegen en het moet stukje bij beetje goedkomenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal mooi. Valt het ook makkelijker vol te houden.
Op zich wel interessant; in geen enkel land is het BMI gemiddeld te laag. Eritrea staat onderaan met 20.5 gemiddeld.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry, erg makkelijk maar iemand moest de grap maken
Huldequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:55 schreef Strani het volgende:
Volgens mij zit mijn BMI daar nog onderquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich wel interessant; in geen enkel land is het BMI gemiddeld te laag. Eritrea staat onderaan met 20.5 gemiddeld.
Nauru is het dikste land, gemiddeld 32.5. Sowieso staat de top 10 vol met eilandnaties in Oceaniė.
Onder dat van Eritrea?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit mijn BMI daar nog onder
Nice!quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:55 schreef Strani het volgende:
Dank je wel!quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
Goed bezig hoor @:Strani, gefeliciteerd!
Oh maar da's op zich prima danquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Net niet, zie ik net, zit op 21.5, maar ik zat ooit op 19
BETER DAT DAN JANKEH JA TOG ZONNESCHIJNquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet om heel veel dingen die gezegd zijn lachen
Goed bezigquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:55 schreef Strani het volgende:
aaah the perks of being young..... zat zelf ook ooit op 19 (was niet eens heeel jong, 25 / 26 destijds) en toen ging er iets misquote:
quote:
Thanksquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:08 schreef Kreator het volgende:
Goed bezig strammi.
Mijn BMI is 23,6 maar ik heb wel een dikke pens.. (Geen i vergeten)
Twee dingen zijn het belangrijkst geweest:quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:11 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
aaah the perks of being young..... zat zelf ook ooit op 19 (was niet eens heeel jong, 25 / 26 destijds) en toen ging er iets mis![]()
![]()
![]()
![]()
@:Strani - top! hoe heb je het aangepakt?? Ik zit echt sinds een week ofzo eindelijk in gezond BMI (bovengrens). Ben aan het Herbalifen...
Precies. Een klein beetje overgewicht is echt niet zo'n probleem, zolang je niet de hele dag stil zit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:15 schreef I. het volgende:
Ik heb een klein buikje. Maar dat mag ook wel van mezelf.Hikte vroegahh echt veel te vaak tegen ondergewicht aan, en toen kon je m'n ribben tellen. Zolang je nu m'n vetrollen maar niet kan tellen vind ik het best.
Punt 1 is in Nederland best lastigquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:14 schreef Strani het volgende:
1. Op een heuvel gaan wonen (en geen auto hebben)
2. Van het ontbijt de grote maaltijd maken. In mijn geval is de tweede maaltijd heel klein en de derde maaltijd is iets van brood of rijstwafels of zo, met beleg.
Ja, voor punt 1 moet je inderdaad in Limburg zijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:19 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Punt 1 is in Nederland best lastig
Punt 2. vind ik echt mega lastig! Daar moet ik maar aan werken![]()
Daarom.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Een klein beetje overgewicht is echt niet zo'n probleem, zolang je niet de hele dag stil zit.
Een klein buikje wordt hoe ouder je wordt als man alleen maar een groter buikje hčquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:15 schreef I. het volgende:
Ik heb een klein buikje. Maar dat mag ook wel van mezelf.Hikte vroegahh echt veel te vaak tegen ondergewicht aan, en toen kon je m'n ribben tellen. Zolang je nu m'n vetrollen maar niet kan tellen vind ik het best.
Gestopt-met-sporten-alle-kilo's-zitten-op-1-plek-namelijk-de-pens-bierbuik-ellende-de-rest-is-normaal.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een klein buikje wordt hoe ouder je wordt als man alleen maar een groter buikje hč
Oja jij was zo langquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:27 schreef I. het volgende:
[..]I know. Maar m'n lengte werkt in m'n voordeel.
2.06m, 108/110kg.Moet kunnen.
Helaas, 4x9 op kantoor + 2 / 2,5 uur per dag in de files.....quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:21 schreef Strani het volgende:
buitenshuis werkt, want dan wordt het lastiger.
Dan wordt het lastiger inderdaad! Nou ja, veel water drinken dan, dat kan overalquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:31 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Helaas, 4x9 op kantoor + 2 / 2,5 uur per dag in de files.....
Aw!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:26 schreef Aadrianus het volgende:
@:Greys. Ik heb die nare Peter op Songfestivalweblog vriendelijk laten weten dat ik hem en zijn provocaties voortaan negeer. Toen heeft hij zelf onder mijn naam gepost dat ik vertrek omdat ik als troller ontmaskerd ben. 😊 Die man is gek.
Ik heb per mail Songfestivalweblog van zijn nare gestalk op de hoogte gebracht en dat hij mij en anderen het plezier daar ontneemt. Hopelijk doen ze er iets mee.
Hadden ze daar maar zo iemand als jij hier 😊 Hoewel dat natuurlijk onmogelijk is, er is maar één Greys en die heeft hier al de touwtjes op een geweldige manier in handen.👏👏👏👏👏
Ik vraag me wel altijd af welk effect de boezem bij vrouwen op het BMI heeft. Voor sommige vrouwen zal het toch een vertekend beeld geven.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb officieel ook licht overgewicht, maar mijn vetpercentage is gemiddeld; uiteindelijk is dat toch het belangrijkst. Ik heb een hoog spierpercentage dat veel weegt.
Zet de weegschaal op tafelquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:36 schreef Allures het volgende:
Ik zou mijn boezems wel eens los willen wegen![]()
Mwa. Tenzij je echt heul grote borsten hebt zal het niet zo gek veel invloed hebben op je gewicht toch? In ieder geval niet KILO'S.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me wel altijd af welk effect de boezem bij vrouwen op het BMI heeft. Voor sommige vrouwen zal het toch een vertekend beeld geven.
Samen kunnen ze toch wel een paar kilo zijn dacht ikquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa. Tenzij je echt heul grote borsten hebt zal het niet zo gek veel invloed hebben op je gewicht toch? In ieder geval niet KILO'S.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja jij was zo lang
Ja als je een beetje lengte hebt als man dan kan je je meer permitteren ofzo
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Haha nu ben ik helemaal benieuwd hoe jij eruitziet.
Ja, BMI werkt al snel niet meer als je een beetje buiten de norm valt qua spiermassa, lengte, etc.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb officieel ook licht overgewicht, maar mijn vetpercentage is gemiddeld; uiteindelijk is dat toch het belangrijkst. Ik heb een hoog spierpercentage dat veel weegt.
https://metro.co.uk/2016/(...)-polar-bear-5991663/quote:A-cups weigh 236.3g, the equivalent of two chipmunks
B-cups weigh 447.5g, the equivalent of five cockatiels
C-cups weigh 531.3g, the equivalent of one newborn polar bear cub
D-cups weigh 758.8g, the equivalent of one wigeon duck
E-cups weigh 1,006.4g, the equivalent of one Netherland Dwarf rabbit
F-cups weigh 1,180g, the equivalent of one three-month-old Persian kitten
Je moet een naam en emailadres invullen als je post. En dat kun je dus per post aanpassen. Je hebt daar niet een account waarmee je inlogt, zoals hier.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
(Hoe kan hij in godsnaam onder jouw naam daar posts plaatsen trouwens?)
Dat is natuurlijk grotendeels vet, maar veel zal het ook niet wegen denk ik.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me wel altijd af welk effect de boezem bij vrouwen op het BMI heeft. Voor sommige vrouwen zal het toch een vertekend beeld geven.
En die inhoud kan je weer maal het gewicht per cm³ van lichaamsvet doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:41 schreef Dave het volgende:
Da's meer inhoud denk ik, en niet zozeer gewicht.
Hahaha, die grammen ook zo specifiekquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:45 schreef Strani het volgende:
Een (enigszins apart) lijstje:
[..]
https://metro.co.uk/2016/(...)-polar-bear-5991663/
hmm ja zie je, ik weet hier niks van. Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:41 schreef Dave het volgende:
Da's meer inhoud denk ik, en niet zozeer gewicht.
Beetje hoe dat ook werkt bij kamelen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:47 schreef Ann-Lynn het volgende:
Als je gaat afvallen, zijn borsten ook zo ongeveer het eerste wat afslankt!! Wat er zit toch heel veel vet in.
Ja ja, wetenschapper zijn kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha, die grammen ook zo specifiek
Als je dit ook duidelijk gecommuniceerd hebt in je mail aan hen zullen ze idd best even kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:46 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Je moet een naam en emailadres invullen als je post. En dat kun je dus per post aanpassen. Je hebt daar niet een account waarmee je inlogt, zoals hier.
Hij heeft dus gewoon mijn post-naam ingevuld met zijn emailadres. Dat emailadres zie je natuurlijk niet bij de berichten. Dus lijkt het alsof ik dat gepost heb.
Maar de mensen van Songfestivalweblog kunnen (zo verwacht ik) wel zien vanuit welk emailadres het verzonden is.
Verklaart wel waarom ze in het Midden Oosten met kamelen betalenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:48 schreef I. het volgende:
[..]
Beetje hoe dat ook werkt bij kamelen.Reserveopslag.
Sorry.
raar ook dat er tussen E en F zo weinig zitquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:45 schreef Strani het volgende:
Een (enigszins apart) lijstje:
[..]
https://metro.co.uk/2016/(...)-polar-bear-5991663/
Dat klopt inderdaad; kan vaak ineens heel hard gaan als je net lekker bezig bent met afvallen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:47 schreef Ann-Lynn het volgende:
Als je gaat afvallen, zijn borsten ook zo ongeveer het eerste wat afslankt!! Wat er zit toch heel veel vet in.
Nou ik ben nu 18 kilo kwijt maar nog geen cupmaatquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:47 schreef Ann-Lynn het volgende:
En het ging er gisteren al over, maar een cupletter op zich is niet 1 bepaalde grootte; dat hangt af van de onderwijdte. Een 70E en een 90E wegen echt niet hetzelfdequote:Op donderdag 18 juli 2019 14:49 schreef Allures het volgende:
[..]
raar ook dat er tussen E en F zo weinig zit
En dat ie stopt bij F
Het is een Wordpress blog, dus dat kan inderdaad. Ze kunnen die persoon ook gewoon blacklisten, zodat hij niet meer mag posten daar (onder jouw naam), dus komt wel goed als je het gemeld hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:46 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Je moet een naam en emailadres invullen als je post. En dat kun je dus per post aanpassen. Je hebt daar niet een account waarmee je inlogt, zoals hier.
Hij heeft dus gewoon mijn post-naam ingevuld met zijn emailadres. Dat emailadres zie je natuurlijk niet bij de berichten. Dus lijkt het alsof ik dat gepost heb.
Maar de mensen van Songfestivalweblog kunnen (zo verwacht ik) wel zien vanuit welk emailadres het verzonden is.
G en hoger is onweegbaar zonder dat de wetenschappers daarbij gevaar lopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:49 schreef Allures het volgende:
[..]
raar ook dat er tussen E en F zo weinig zit
En dat ie stopt bij F
Wederom wijze woorden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dit ook duidelijk gecommuniceerd hebt in je mail aan hen zullen ze idd best even kijken.
En verder geen moeite meer in zo'n type steken. Echt niet. Elke minuut dat ie onder je huid kruipt en jij je erover opwindt 'steelt' ie van je. Niet meer gunnen.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ze in het Midden Oosten met kamelen betalen
Zwarte gaten, zwaartekracht van de leg etcquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
G en hoger is onweegbaar zonder dat de wetenschappers daarbij gevaar lopen
ook nog waarquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En het ging er gisteren al over, maar een cupletter op zich is niet 1 bepaalde grootte; dat hangt af van de onderwijdte. Een 70E en een 90E wegen echt niet hetzelfde
Preciesquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Zwarte gaten, zwaarte kracht van de leg etc
Wat voor trol gaat onder zijn eigen naam posten dat hij is ontmaskerd als trol?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:26 schreef Aadrianus het volgende:
@:Greys. Ik heb die nare Peter op Songfestivalweblog vriendelijk laten weten dat ik hem en zijn provocaties voortaan negeer. Toen heeft hij zelf onder mijn naam gepost dat ik vertrek omdat ik als troller ontmaskerd ben. 😊 Die man is gek.
Ja, de logica van die man is sowieso niet helemaal te vatten. 😊quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor trol gaat onder zijn eigen naam posten dat hij is ontmaskerd als trol?
Prammen in grammen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha, die grammen ook zo specifiek
Whehehehequote:
Heb je wel deodorant op?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er schijnt bij mij op kantoor iets rond te waren waardoor meerdere collega's gisteren en vandaag voortijdig naar huis zijn gegaan
quote:
Dat klinkt niet heel fijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er schijnt bij mij op kantoor iets rond te waren waardoor meerdere collega's gisteren en vandaag voortijdig naar huis zijn gegaan
Vond ik ookquote:
Buikgriepje?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, da's wel fijn dan. Hopen dat je er geen last van krijgt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond ik ookGelukkig is dit mogelijk mijn laatste dag in deze vestiging werken van de maand
Sowieso de laatste volledige dag hier
twitter:laflammerouge16 twitterde op donderdag 18-07-2019 om 15:21:55#TDF2019 - Rohan Dennis apparently disappeared at a certain point of the race, their DS don't know where he is. https://t.co/QEm4r3M6v7 reageer retweet
De tweet die de ploeg naar buiten gooide, maakt het ook niet bepaald beterquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:38 schreef Momo... het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op donderdag 18-07-2019 om 15:21:55#TDF2019 - Rohan Dennis apparently disappeared at a certain point of the race, their DS don't know where he is. https://t.co/QEm4r3M6v7 reageer retweet
twitter:Bahrain_Merida twitterde op donderdag 18-07-2019 om 15:23:05🇫🇷 #TDF2019Our priority is the welfare of all our riders so will launch an immediate investigation but will not be commenting further until we have established what has happened to @RohanDennis. Meantime we continue to support our riders who are mid-race. reageer retweet
Hoop ik ook, maar ik voel me niet helemaal honderd procent. Kan ook tussen de oren zittenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, da's wel fijn dan. Hopen dat je er geen last van krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |