SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Heel af en toe is een confrontatie ook wel lekker. Maar over het algemeen is diplomatiek of gewoon verwijdering van de slechte invloeden een stuk beter voor je gezondheid inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist het misschien wel eerder maar het in de praktijk brengen lukte me nooit zo. Inmiddels ben ik aardig gediplomeerd maar er glipt er nog weleens eentje doorheen.
Nou inderdaad zeg! Nog even zo door en we kunnen weer van de medicijnen afquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:24 schreef Greys het volgende:
Tis echt een stuk beter voor je bloeddruk.
Neequote:Op donderdag 18 juli 2019 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat betekent 'golf' in het Spaans. Wist je dat?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker ja
Maar in het Portugees betekent ola wel hallo, dus je praatte gewoon Portugees
Betweterquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat betekent 'golf' in het Spaans. Wist je dat?
Was al die tijd Portugees!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fuck en ik al die jaren maar denken...
Vandaar mijn hartjes-PI!quote:
Te druk met posten zeker, om die dingen op te vallenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah shoot daar let ik eigk nooit op.
Waar ik al niet handig voor benquote:
Nee hoor. Ik let er echt gewoon nooit op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Te druk met posten zeker, om die dingen op te vallen
Wat een verrassingquote:
Luilakquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik let er echt gewoon nooit op.
Nee kloptquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een verrassing![]()
Salvador en Luisa zijn wel ESF-gerelateerd. Dat heb ik in ESF op je voor. Den Haag gaat het ESF namelijk niet hosten
Nee maar Den Haag heeft het al eens gehostquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een verrassing![]()
Salvador en Luisa zijn wel ESF-gerelateerd. Dat heb ik in ESF op je voor. Den Haag gaat het ESF namelijk niet hosten
Mooie locatie was dat. Is helaas niet meerquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Den Haag heeft het al eens gehost
ROFFA 2020!!!!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt
Rotterdam of Maastricht hè?
Geen verrassingquote:
Járen geledenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Den Haag heeft het al eens gehost
Het was ook niet aan jou gerichtquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt mij geen bal uit haha.
Dat is je goed gelukt danquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was ook niet aan jou gericht![]()
De reactie op jou diende als een statement aan de hele SC
"Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger..."quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooie locatie was dat. Is helaas niet meer
In Moerwijk willen wonenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
"Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger..."
Doen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtlied, en ik ben niet eens Haags. Ik ga 'm direct even luisteren
Waar kom jij vandaan eigk?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein
Niet uit Den Haag dus ik meteen huilenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan eigk?
Niet verkeerdquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet uit Den Haag dus ik meteen huilen![]()
Nee hoor, geboren Haarlemmer, getogen Veluwnaar, nu Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |