Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 15 juli 2019 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigenlijk zou er nog een leuke lap tekst aan de OP toegevoegd moeten worden.
Ja de OP is prima verder. Maar een leuke tekst maakt het wel af denk ik.quote:
Ja .. neem aan dat je het niet tegen mij hebtquote:Op maandag 15 juli 2019 01:54 schreef Soury het volgende:
Het lijkt wel alsof je een nare gloed over je hebt, het is is niet echt ten goede dat je hier post. Maar dat maakt je niet veel uit blijkbaar.
Komt het wel eens in je op dat het een reden heeftquote:
Trustequote:Op maandag 15 juli 2019 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. neem aan dat je het niet tegen mij hebt
Dead Moon was geen band voor de radio en/of het grote publiek.quote:Op maandag 15 juli 2019 03:23 schreef aloa het volgende:
Oke, zegt me niks. Zal straks eens luisteren.
quote:
Wat een naam ookquote:Op maandag 15 juli 2019 03:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onbekend metalbandje uit de early 80', beter dan Iron Maiden, maar nooit bekend geworden.
Zulke bandjes vind ik leuk, ze zijn wars van commercie.
Ik wil hier nog eens heen, speciaal voor deze man (one band manquote:
Ga nu luisteren, ken het niet, ben benieuwd.quote:Op maandag 15 juli 2019 03:31 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik wil hier nog eens heen, speciaal voor deze man (one band man)
Dat hele festival is gestoord, je moet er zijn geweest zijn denk ikquote:Op maandag 15 juli 2019 03:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga nu luisteren, ken het niet, ben benieuwd.
Die banaan op het podium.![]()
![]()
![]()
Yeps, koesteren.quote:Op maandag 15 juli 2019 03:58 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat hele festival is gestoord, je moet er zijn geweest zijn denk ikWel mooi dat het nog kan
De Kaai. Is dat dat gedoe met dat reuzenrad enzo? Een vriendin van me kwam daar geregeld.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
vrijdag pas bij Via GladiolenGa ik @:qltel spotten. Of hoe heet ie.
Gister op de Kaai geweest, hartstikke leuk.
Die zit vrijdag ook op een supergeheim terras ergens langs de via Gladiola. Ze is herkenbaar aan een nogal opvallende gele loopfiets.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ik las dat. Ik ken zijn vrouw wel via FOK.
Niet altijd.quote:
Dat is me bekend.quote:
Goedemorgen.quote:
Ik leef zo met je mee in deze.Ga je vandaag wel naar de tandarts dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Spijt als haren op mijn hoofd dat ik gisteren die wortelkanaalbehandeling niet heb laten doen, ik heb vannacht zo'n pijn gehad. Zodra ik ging liggen ging ik door het plafond, dus liggen was vannacht geen optie en zittend slapen lukte me pas vanaf half 5, dus twee uurtjes geslapen.
Maar goedemorgen.....toch nog.
Ik ga om 8 uur meteen bellen, ze moeten me helpen vandaag.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik leef zo met je mee in deze.Ga je vandaag wel naar de tandarts dan?
Sterkte gewenst.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga om 8 uur meteen bellen, ze moeten me helpen vandaag.
quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Spijt als haren op mijn hoofd dat ik gisteren die wortelkanaalbehandeling niet heb laten doen, ik heb vannacht zo'n pijn gehad. Zodra ik ging liggen ging ik door het plafond, dus liggen was vannacht geen optie en zittend slapen lukte me pas vanaf half 5, dus twee uurtjes geslapen.
Beterschap Deisyy. Ik heb het ook een paar keer gehad, dus ik weet hoeveel pijn het doet. Maar goed, laten behandelen en je bent er vanaf.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Oh.......... klote klote .....quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Sterkte!!! ik denk dat je nu in de tandartsstoel ligt....quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede morgen !quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat krijg je bij twijfel? ................................Altijd spijt.quote:
Van mij wel, zolang die Ui's maar blijven staanquote:
quote:
Lekkerquote:
Morgen, Kleine vakantie meegepaktquote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Van mij wel, zolang die Ui's maar blijven staan
Kunnen we de tekst steeds varierenquote:
quote:
Illegaal?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze dit weekend in L`warden gezet. Mooi gedaan.
Deze is dan weer misluktquote:Op maandag 15 juli 2019 09:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leeuwarden is nu 1 reuze stripverhaalquote:
Is een parkeergarage.quote:
Ja zoiets.. Opdringerige Leeuwarder Courant btwquote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Google Leeuwarden en je komt er achter
Klikkerdeklik en weg is de sitequote:Op maandag 15 juli 2019 09:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Zeg dat wel, moet je registeren om het artikel te lezen
Das chillquote:Op maandag 15 juli 2019 09:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn zus haar zaak zit achter de Klanderij,die heeft daar 4 parkeerplaatsen.Dus ik hoef nooit te betalen.
Wat is de Klanderij?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn zus haar zaak zit achter de Klanderij,die heeft daar 4 parkeerplaatsen.Dus ik hoef nooit te betalen.
De parkeergarage.quote:
Vriendjes van me wel.quote:
Altijd jammer als je zo'n pas moet inleveren, best handig als je er aan gewend bent.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Ik had ooit een KPN pas en kon op bijna alle KPN lokaties in den lande parkeren
Moggu Mevr.Espri, nog één kopje danquote:
Gezellig, ik doe gewoon mee.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Moggu Mevr.Espri, nog één kopje dan
Toppertje ! Lekker is dat, ik ken dat gevoel.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:40 schreef espri het volgende:
[..]
Gezellig, ik doe gewoon mee.
Ik ben helemaal blij, heb 7 uren geslapen..
Vreselijk he slapeloosheid? pfffquote:Op maandag 15 juli 2019 10:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Toppertje ! Lekker is dat, ik ken dat gevoel.
Ja, dat nekt je. Ik doe een paar uurtjes in de nacht en een paar uurtjes in de middag.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:42 schreef espri het volgende:
[..]
Vreselijk he slapeloosheid? pfff
Ik wacht altijd paar nachten en dan neem ik een slaappil in, heb er een hekel aan maar je gaat gewoon kapot aan slaapgebrek.
Slaap is wel belangrijk indd, dan maar een slaappil in nemen..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:42 schreef espri het volgende:
[..]
Vreselijk he slapeloosheid? pfff
Ik wacht altijd paar nachten en dan neem ik een slaappil in, heb er een hekel aan maar je gaat gewoon kapot aan slaapgebrek.
Kaas en 40+quote:Op maandag 15 juli 2019 10:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh wat voor grap was dat dan?
[..]
Meneer Amph
Ook geprobeerd maar slaap gewoon niet overdag, werkt echt niet bij mij.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat nekt je. Ik doe een paar uurtjes in de nacht en een paar uurtjes in de middag.
Ja soms moet je gewoon, nu neem ik 3 nachten wat in en dan weer een week nietys ofzo..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Slaap is wel belangrijk indd, dan maar een slaappil in nemen..
Succes en pit ze.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga zo nog even een pakketje wegbrengen, dan een boterhammetje eten en dan weer even plat .
Dankje ! Spreek je later weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Treehut362 op 15-07-2019 11:21:44 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hopenlijk niet boren en/of trekken...quote:Op maandag 15 juli 2019 11:09 schreef espri het volgende:
Ik ben benieuwd naar Deissy bij de tandarts..
Als ik haar verhalen hoor, zit 1 van die 2 er toch echt wel in. Kies was gebroken.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hopenlijk niet boren en/of trekken...
Mooi ... mooi.. allemaal trouwens ik vind dat sowieso altijd leuk hier zijn er ook een paar mooiequote:Op maandag 15 juli 2019 09:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wortelkanaalbehandeling of kies trekken.... meer keuze had ze niet meer ...quote:Op maandag 15 juli 2019 11:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hopenlijk niet boren en/of trekken...
je schoenen terugbrengen?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga zo nog even een pakketje wegbrengen, dan een boterhammetje eten en dan weer even plat .
Brug bouwenquote:Op maandag 15 juli 2019 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wortelkanaalbehandeling of kies trekken.... meer keuze had ze niet meer ...
dat zei ze gisteren toch?quote:
OK, dan heb ik het gemist blijkbaar..quote:Op maandag 15 juli 2019 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zei ze gisteren toch?
maar misschien heb je dat gemist, ik wet niet hoevéél het zou kosten, maar dat het
duur zou zijn het ik wel begrepen....
Wat mooi. Maar ook wel ergens eng.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
Plaatje van de zon met het ruimtestation ervoor:
[ afbeelding ]
De zon heeft geen zonnevlekken. We zitten rond het zonneminimum, een periode in de elfjaarlijkse cyclus van de zon waarin zonnevlekken zeldzaam zijn.
gaaf is dat zo met het ruimtestation ervoorquote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
De zon heeft geen zonnevlekken. We zitten rond het zonneminimum, een periode in de elfjaarlijkse cyclus van de zon waarin zonnevlekken zeldzaam zijn.
Zo'n groot brandend lichaam schijnbaar zo vlak in de buurt en dan dat kleine ruimtestation er schijnbaar vlak voor.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
gaaf is dat zo met het ruimtestation ervoor
Hoe heet dat pluimpje linksboven ook alweer?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, oké, maar zoals je al zegt, dat is schijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n groot brandend lichaam schijnbaar zo vlak in de buurt en dan dat kleine ruimtestation er schijnbaar vlak voor.
Een prominence in het Engels. In het Nederlands een zonnevlam, denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe heet dat pluimpje linksboven ook alweer?
Prominence, daar hadden jullie het over vorige keer met die eclipsequote:Op maandag 15 juli 2019 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een prominence in het Engels. In het Nederlands een zonnevlam, denk ik.
Ik dacht even dat er een Canadese vlag op stond!quote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2019 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er een Canadese vlag op stond!
zonneschijnquote:Op maandag 15 juli 2019 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké, maar zoals je al zegt, dat is schijn.
Klopt die kun je dan heel erg goed zienquote:Op maandag 15 juli 2019 12:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prominence, daar hadden jullie het over vorige keer met die eclipse
Protuberansquote:Op maandag 15 juli 2019 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een prominence in het Engels. In het Nederlands een zonnevlam, denk ik.
oh ja, ken ik. Ik kijk er alleen niet zo vaak meer op de laatste tijd.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik haal die foto's meestal van https://apod.nasa.gov/apod/astropix.html Die hebben elke dag een nieuwe leuke foto.
Hoe gaat je vakantie conjo? Slaap je beter nu?quote:Op maandag 15 juli 2019 13:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt die kun je dan heel erg goed zien
Gaat goed! Heerlijk wel, doe leuke dingen. Beetje lui vandaag Slapen gaat de laatste dagen wat beter. Dat scheelt enorm.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe gaat je vakantie conjo? Slaap je beter nu?
Gelukkigquote:Op maandag 15 juli 2019 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat goed! Heerlijk wel, doe leuke dingen. Beetje lui vandaag Slapen gaat de laatste dagen wat beter. Dat scheelt enorm.
en jij, iets beter nu of nog steeds the same?quote:
Ietsje beter wel, heb andere medicatie, het is allemaal iets beter te verdragen nu de klachtenquote:Op maandag 15 juli 2019 13:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
en jij, iets beter nu of nog steeds the same?
Ietsjes....maar dan houdt het dus nog niet helemaal over dusquote:Op maandag 15 juli 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ietsje beter wel, heb andere medicatie, het is allemaal iets beter te verdragen nu de klachten
Jaaaa!quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Wortelkanaalbehandeling gehad, over een paar weken afmaken, maar ik ben verlost van de pijn.
Ik zag gisteren jouw abseilfoto's, wat ontzettend stoer zeg!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ietsjes....maar dan houdt het dus nog niet helemaal over dusGelukkig werkt het weer voor je mee
quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Wortelkanaalbehandeling gehad, over een paar weken afmaken, maar ik ben verlost van de pijn.
Weer wat gemist hier of staan die ergens anders?quote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag gisteren jouw abseilfoto's, wat ontzettend stoer zeg!
Ik weet het, volgende keer ga ik echt eerder naar de tandarts.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Fijn dat je van de pijn af bent.....dat had je meteen moeten doen domme doos
top!!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Top, fijn voor jequote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Ik zag ze vannacht in deze SC.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer wat gemist hier of staan die ergens anders?
Hier ergens onder een spoiler geloof ikquote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer wat gemist hier of staan die ergens anders?
thanks. Trilde als een gek na afloopquote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag gisteren jouw abseilfoto's, wat ontzettend stoer zeg!
stoertje!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ergens onder een spoiler geloof ik
40+ / [40+ SC #2196] Geen zin in
Van de spanning natuurlijkquote:
Ik wil nu van de Euromast afquote:Op maandag 15 juli 2019 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de spanning natuurlijk
Was het een eens maar nooit meer of heb je de smaak te pakken?
quote:
Ja ik had ze al gevonden idd..quote:Op maandag 15 juli 2019 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee maar ben al blij dat het nu iets beter gaat dan de afgelopen maanden. Ja echt heerlijk die herfstquote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ietsjes....maar dan houdt het dus nog niet helemaal over dusGelukkig werkt het weer voor je mee
Hallelujaquote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Eigenlijk is het prima weer voor mij. De eerste twee weken heerlijk wandel weer gehad. En maar 1 dagje met regen wat een mooi excuus is om even gas terug te nemen en een dagje niks te doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee maar ben al blij dat het nu iets beter gaat dan de afgelopen maanden. Ja echt heerlijk die herfstWel kut voor jou! Maar het wordt vast weer bloedheet binnenkort
Je had wel een tijdje vakantie toch?
Heerlijk!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
jaaaaaquote:
Oh dat valt mee gelukkig, ik was al bang dat je weer in een winterdipje zou schietenquote:Op maandag 15 juli 2019 13:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk is het prima weer voor mij. De eerste twee weken heerlijk wandel weer gehad. En maar 1 dagje met regen wat een mooi excuus is om even gas terug te nemen en een dagje niks te doen.
En voor mijn bulldogje is dit ook veel beter.
Fijn dat je in elk geval beter voelt als de afgelopen maanden, kurvaIk hoop zo dat het gewoon ineens met grote sprongen vooruit zal gaan. Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Toch?
Oh dat is heel mooi daar! Echt historisch stukje Rotterdam. Als ik het me goed herinner woont @Deisyy’s dochter daar in de buurt?quote:Op maandag 15 juli 2019 13:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
Binnenkort met mijn zusje naar Rotterdam, naar de oude Delfshaven of zoiets? We zoeken nog een leuke plek om twee nachten te overnachten.
quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
ik ben ook aan het zoeken maar ik vind het wel erg lastig.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:27 schreef TillyB het volgende:
Hmm er zat daar ooit een hotel bij de Schiecentrale maar nu kan ik ‘m niet meer vinden
Oh gevonden, hotel Stroom. Ik weet niet of het wat is hoor, maar is het enige hotel wat zo in me op komt daar in de buurt.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben ook aan het zoeken maar ik vind het wel erg lastig.
The Urban experiencequote:Op maandag 15 juli 2019 13:33 schreef TillyB het volgende:
Toen het net nieuw was zag het er enorm modern uit allemaal, maar als ik het nu zieniks bijzonders meer eigenlijk
In de euromast zelf kan je ook slapenquote:Op maandag 15 juli 2019 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Urban experiencevrij prijzig per nacht. Ik denk dat we net buiten Rotterdam gaan zitten.
Hoera! Wat fijn! Geen hel meer!quote:
Hotel Emma zaten wij vorig jaar. Prima hotel en in centrum.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Urban experiencevrij prijzig per nacht. Ik denk dat we net buiten Rotterdam gaan zitten.
Hoogseizoen is vrij prijzig overal zie ik. Normaal natuurlijk, ik ga eigenlijk nooit in het hoogseizoen dus ik zie dat nooit.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:54 schreef Voxs het volgende:
Oh dat was niet in het hoogseizoen, dus heel wat goedkoper.
Nieuwe Binnenweg🥰quote:Op maandag 15 juli 2019 13:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hotel Emma zaten wij vorig jaar. Prima hotel en in centrum.
Ja, dat scheelt wel 30 euro.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoogseizoen is vrij prijzig overal zie ik. Normaal natuurlijk, ik ga eigenlijk nooit in het hoogseizoen dus ik zie dat nooit.
Deze keer wel cheesecake gaan eten bij Koekela!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoogseizoen is vrij prijzig overal zie ik. Normaal natuurlijk, ik ga eigenlijk nooit in het hoogseizoen dus ik zie dat nooit.
oh ja! Dat kon toen niet, zeker niet hoe mijn bezoekster liep. Ze komt binnenkort weer trouwens. Ze wilde weer naar Katie Musselsquote:Op maandag 15 juli 2019 14:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze keer wel cheesecake gaan eten bij Koekela!
Awquote:Op maandag 15 juli 2019 14:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja! Dat kon toen niet, zeker niet hoe mijn bezoekster liep. Ze komt binnenkort weer trouwens. Ze wilde weer naar Katie Mussels
Ha ja inderdaad, bijna wel ja, 11 september was het. En ja, ze reist wat af. Na het overlijden van haar man wilde ze niet wegkwijnen achter de geraniums. Dus ze gaat er op uit. In haar eentje. En raakt verzeild in allerlei bizarre avonturen. Geweldig mens!quote:Op maandag 15 juli 2019 14:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Awze reist ook wat af zeg! Ondanks slecht ter been. De vorige keer was een jaar geleden ongeveer?
quote:Op maandag 15 juli 2019 14:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha ja inderdaad, bijna wel ja, 11 september was het. En ja, ze reist wat af. Na het overlijden van haar man wilde ze niet wegkwijnen achter de geraniums. Dus ze gaat er op uit. In haar eentje. En raakt verzeild in allerlei bizarre avonturen. Geweldig mens!
Heldquote:Op maandag 15 juli 2019 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ah... daar ben je!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Eindelijk ! Blij dat je pijn weg is, kan heel vervelend zijn. Fijn voor je !quote:
Kijk ! Ook al beter nieuwsquote:Op maandag 15 juli 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ietsje beter wel, heb andere medicatie, het is allemaal iets beter te verdragen nu de klachten
Hey stoer ding !quote:
Haaiquote:Op maandag 15 juli 2019 16:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh die heb ik gemist. Fijn dat het iets beter gaat
quote:
wtf ...quote:Op maandag 15 juli 2019 17:22 schreef Prisha het volgende:
SBE is helemaal losgeslagen. Somebody has GOT to stop him![]()
"Reling Haagse balkons onder stroom.
Netbeheerder Stedin deed in tientallen woningen onderzoek naar de oorzaak."
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:22 schreef Prisha het volgende:
SBE is helemaal losgeslagen. Somebody has GOT to stop him![]()
"Reling Haagse balkons onder stroom.
Netbeheerder Stedin deed in tientallen woningen onderzoek naar de oorzaak."
éénmansTTtopickaapwraakactiequote:
Aliens, here we come! Hier oefent de SC:quote:Op maandag 15 juli 2019 16:38 schreef Prisha het volgende:
@:Recce Rekkieeeeeeeeee heb je het gehoord? We moeten Area 51 bestormen! Ga mee![]()
""We will all meet up at the Area 51 Alien Center tourist attraction and coordinate our entry," the Facebook event says. "If we naruto run," – lean over with your arms behind you like a character named Naruto in an anime movie – "we can move faster than their bullets. Let's see them aliens."
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Aliens, here we come! Hier oefent de SC:
koopje tochquote:De ophef werd door Legelela Safaris, een bedrijf dat geld verdient aan de ’trofeejacht’ van rijke buitenlanders, in gang gezet door de foto’s doodleuk op Facebook te zetten, met als bijschrift: ’Hard werken in de hete Kalahari-zon... goed gedaan, een monsterleeuw.’
Eenmaal naar hun vakantie-ervaringen gevraagd, wil het koppel uit Edmonton tegen The Sun niets kwijt. „We zijn helemaal niet geïnteresseerd om daar commentaar op te leveren. Het is te politiek.” Het schieten van dieren als giraffen, leeuwen en zebra’s kan volgens de Britse krant al vanaf zo’n tweeduizend euro.
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Aliens, here we come! Hier oefent de SC:
bietje opbouwehhhhquote:Op maandag 15 juli 2019 17:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet direct van de Burj Khalifa?
Vreselijk. Het schijnt wel zo te zijn dat ze met het geld van die jagers de omstandigheden beter kunnen maken, maar het lijkt me niet het juiste signaal.quote:
Zulk lang touw bestaat nietquote:Op maandag 15 juli 2019 17:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze een ruimtelift bouwen, kun je helemaal lekker abseilen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze een ruimtelift bouwen, kun je helemaal lekker abseilen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat?! Is lachen toch? Is maar zo'n 36000 kilometer.
Die heb ik al in Prisha formaatquote:Op maandag 15 juli 2019 17:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet direct van de Burj Khalifa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik al in Prisha formaatAh, daar kan ze mooi op oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
walking on thin ice there Rekkie...thin icequote:Op maandag 15 juli 2019 17:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel van ruimtewandelen en abseilen tegelijkertijd zou houden?
Als er teveel leeuwen zijn of wat dan ook dan moeten ze dat met échte jagers doen,quote:Op maandag 15 juli 2019 17:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk. Het schijnt wel zo te zijn dat ze met het geld van die jagers de omstandigheden beter kunnen maken, maar het lijkt me niet het juiste signaal.
Ja, dat is ook iets wat je op je lijstje kunt zetten: op heel dun ijs lopen.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
walking on thin ice there Rekkie...thin ice
Ja, kansloos. Dat trots zijn is misselijkmakend.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Als er teveel leeuwen zijn of wat dan ook dan moeten ze dat met échte jagers doen,
die toeristen doen maar wat... die schieten érg vaak mis of dan zijn de dieren gewond
en dan moeten ze het dier nog zoeken.. als ze het al kunnen vinden. dit is onnodig leed
en dan sowieso trots zijn om meestal al gedrogeerde dieren je jagen... echt hoor...
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kansloos. Dat trots zijn is misselijkmakend.
Doe die shit maar ergens andersquote:
Ik las net dat het waarschijnlijk niet lukt met nanotubes. Als er maar één atoom fout zit, halveert de sterkte van die buisjes al.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ook iets wat je op je lijstje kunt zetten: op heel dun ijs lopen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jezus ik was al opgehouden hoor...... ik zal wel weer gezellig doen...
Biertje ofzo....?
Hier dat bedoel ik........ ga maar naar Mo ofzo.........quote:Op maandag 15 juli 2019 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toch weer een biertje bij broertje gebietst.
Was het al WEER op ?quote:Op maandag 15 juli 2019 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toch weer een biertje bij broertje gebietst.
Iedereen weet dat dit gebeurd. Ik hoef die tering lijers niet hier te zien.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jezus ik was al opgehouden hoor...... ik al wel weer gezellig doen...
Biertje ofzo....?
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Hier dat bedoel ik........ ga maar naar Mo ofzo.........
Nee,ik ging een vuilniszak naar cintainer brengen en dacht, ik loop ff gezellie naar de overkant.quote:
Dat klinkt als een behoorlijk risico jahquote:Op maandag 15 juli 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las net dat het waarschijnlijk niet lukt met nanotubes. Als er maar één atoom fout zit, halveert de sterkte van die buisjes al.
ik maar wel een topic aan nou goed........quote:Op maandag 15 juli 2019 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dit gebeurd. Ik hoef die tering lijers niet hier te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |