zonneschijnquote:Op maandag 15 juli 2019 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké, maar zoals je al zegt, dat is schijn.
Klopt die kun je dan heel erg goed zienquote:Op maandag 15 juli 2019 12:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prominence, daar hadden jullie het over vorige keer met die eclipse
Protuberansquote:Op maandag 15 juli 2019 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een prominence in het Engels. In het Nederlands een zonnevlam, denk ik.
oh ja, ken ik. Ik kijk er alleen niet zo vaak meer op de laatste tijd.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik haal die foto's meestal van https://apod.nasa.gov/apod/astropix.html Die hebben elke dag een nieuwe leuke foto.
Hoe gaat je vakantie conjo? Slaap je beter nu?quote:Op maandag 15 juli 2019 13:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt die kun je dan heel erg goed zien
Gaat goed! Heerlijk wel, doe leuke dingen. Beetje lui vandaag Slapen gaat de laatste dagen wat beter. Dat scheelt enorm.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe gaat je vakantie conjo? Slaap je beter nu?
Gelukkigquote:Op maandag 15 juli 2019 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat goed! Heerlijk wel, doe leuke dingen. Beetje lui vandaag Slapen gaat de laatste dagen wat beter. Dat scheelt enorm.
en jij, iets beter nu of nog steeds the same?quote:
Ietsje beter wel, heb andere medicatie, het is allemaal iets beter te verdragen nu de klachtenquote:Op maandag 15 juli 2019 13:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
en jij, iets beter nu of nog steeds the same?
Ietsjes....maar dan houdt het dus nog niet helemaal over dusquote:Op maandag 15 juli 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ietsje beter wel, heb andere medicatie, het is allemaal iets beter te verdragen nu de klachten
Jaaaa!quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Wortelkanaalbehandeling gehad, over een paar weken afmaken, maar ik ben verlost van de pijn.
Ik zag gisteren jouw abseilfoto's, wat ontzettend stoer zeg!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ietsjes....maar dan houdt het dus nog niet helemaal over dusGelukkig werkt het weer voor je mee
quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Wortelkanaalbehandeling gehad, over een paar weken afmaken, maar ik ben verlost van de pijn.
Weer wat gemist hier of staan die ergens anders?quote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag gisteren jouw abseilfoto's, wat ontzettend stoer zeg!
Ik weet het, volgende keer ga ik echt eerder naar de tandarts.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Fijn dat je van de pijn af bent.....dat had je meteen moeten doen domme doos
top!!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Top, fijn voor jequote:Op maandag 15 juli 2019 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Ik zag ze vannacht in deze SC.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer wat gemist hier of staan die ergens anders?
Hier ergens onder een spoiler geloof ikquote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer wat gemist hier of staan die ergens anders?
thanks. Trilde als een gek na afloopquote:Op maandag 15 juli 2019 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag gisteren jouw abseilfoto's, wat ontzettend stoer zeg!
stoertje!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ergens onder een spoiler geloof ik
40+ / [40+ SC #2196] Geen zin in
Van de spanning natuurlijkquote:
Ik wil nu van de Euromast afquote:Op maandag 15 juli 2019 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de spanning natuurlijk
Was het een eens maar nooit meer of heb je de smaak te pakken?
quote:
Ja ik had ze al gevonden idd..quote:Op maandag 15 juli 2019 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ergens onder een spoiler geloof ik
40+ / [40+ SC #2196] Geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |