Brug bouwenquote:Op maandag 15 juli 2019 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wortelkanaalbehandeling of kies trekken.... meer keuze had ze niet meer ...
dat zei ze gisteren toch?quote:
OK, dan heb ik het gemist blijkbaar..quote:Op maandag 15 juli 2019 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zei ze gisteren toch?
maar misschien heb je dat gemist, ik wet niet hoevéél het zou kosten, maar dat het
duur zou zijn het ik wel begrepen....
Wat mooi. Maar ook wel ergens eng.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
Plaatje van de zon met het ruimtestation ervoor:
[ afbeelding ]
De zon heeft geen zonnevlekken. We zitten rond het zonneminimum, een periode in de elfjaarlijkse cyclus van de zon waarin zonnevlekken zeldzaam zijn.
gaaf is dat zo met het ruimtestation ervoorquote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
De zon heeft geen zonnevlekken. We zitten rond het zonneminimum, een periode in de elfjaarlijkse cyclus van de zon waarin zonnevlekken zeldzaam zijn.
Zo'n groot brandend lichaam schijnbaar zo vlak in de buurt en dan dat kleine ruimtestation er schijnbaar vlak voor.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
gaaf is dat zo met het ruimtestation ervoor
Hoe heet dat pluimpje linksboven ook alweer?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, oké, maar zoals je al zegt, dat is schijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n groot brandend lichaam schijnbaar zo vlak in de buurt en dan dat kleine ruimtestation er schijnbaar vlak voor.
Een prominence in het Engels. In het Nederlands een zonnevlam, denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe heet dat pluimpje linksboven ook alweer?
Prominence, daar hadden jullie het over vorige keer met die eclipsequote:Op maandag 15 juli 2019 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een prominence in het Engels. In het Nederlands een zonnevlam, denk ik.
Ik dacht even dat er een Canadese vlag op stond!quote:Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2019 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er een Canadese vlag op stond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |