Is een parkeergarage.quote:
Ja zoiets.. Opdringerige Leeuwarder Courant btwquote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Google Leeuwarden en je komt er achter
Klikkerdeklik en weg is de sitequote:Op maandag 15 juli 2019 09:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Zeg dat wel, moet je registeren om het artikel te lezen
Das chillquote:Op maandag 15 juli 2019 09:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn zus haar zaak zit achter de Klanderij,die heeft daar 4 parkeerplaatsen.Dus ik hoef nooit te betalen.
Wat is de Klanderij?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn zus haar zaak zit achter de Klanderij,die heeft daar 4 parkeerplaatsen.Dus ik hoef nooit te betalen.
De parkeergarage.quote:
Vriendjes van me wel.quote:
Altijd jammer als je zo'n pas moet inleveren, best handig als je er aan gewend bent.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Ik had ooit een KPN pas en kon op bijna alle KPN lokaties in den lande parkeren
Moggu Mevr.Espri, nog één kopje danquote:
Gezellig, ik doe gewoon mee.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Moggu Mevr.Espri, nog één kopje dan
Toppertje ! Lekker is dat, ik ken dat gevoel.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:40 schreef espri het volgende:
[..]
Gezellig, ik doe gewoon mee.
Ik ben helemaal blij, heb 7 uren geslapen..
Vreselijk he slapeloosheid? pfffquote:Op maandag 15 juli 2019 10:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Toppertje ! Lekker is dat, ik ken dat gevoel.
Ja, dat nekt je. Ik doe een paar uurtjes in de nacht en een paar uurtjes in de middag.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:42 schreef espri het volgende:
[..]
Vreselijk he slapeloosheid? pfff
Ik wacht altijd paar nachten en dan neem ik een slaappil in, heb er een hekel aan maar je gaat gewoon kapot aan slaapgebrek.
Slaap is wel belangrijk indd, dan maar een slaappil in nemen..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:42 schreef espri het volgende:
[..]
Vreselijk he slapeloosheid? pfff
Ik wacht altijd paar nachten en dan neem ik een slaappil in, heb er een hekel aan maar je gaat gewoon kapot aan slaapgebrek.
Kaas en 40+quote:Op maandag 15 juli 2019 10:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh wat voor grap was dat dan?
[..]
Meneer Amph
Ook geprobeerd maar slaap gewoon niet overdag, werkt echt niet bij mij.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat nekt je. Ik doe een paar uurtjes in de nacht en een paar uurtjes in de middag.
Ja soms moet je gewoon, nu neem ik 3 nachten wat in en dan weer een week nietys ofzo..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Slaap is wel belangrijk indd, dan maar een slaappil in nemen..
Succes en pit ze.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga zo nog even een pakketje wegbrengen, dan een boterhammetje eten en dan weer even plat .
Dankje ! Spreek je later weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Treehut362 op 15-07-2019 11:21:44 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hopenlijk niet boren en/of trekken...quote:Op maandag 15 juli 2019 11:09 schreef espri het volgende:
Ik ben benieuwd naar Deissy bij de tandarts..
Als ik haar verhalen hoor, zit 1 van die 2 er toch echt wel in. Kies was gebroken.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hopenlijk niet boren en/of trekken...
Mooi ... mooi.. allemaal trouwens ik vind dat sowieso altijd leuk hier zijn er ook een paar mooiequote:Op maandag 15 juli 2019 09:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze dit weekend in L`warden gezet. Mooi gedaan.
Wortelkanaalbehandeling of kies trekken.... meer keuze had ze niet meer ...quote:Op maandag 15 juli 2019 11:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hopenlijk niet boren en/of trekken...
je schoenen terugbrengen?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga zo nog even een pakketje wegbrengen, dan een boterhammetje eten en dan weer even plat .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |