Niet altijd.quote:
Dat is me bekend.quote:
Goedemorgen.quote:
Ik leef zo met je mee in deze.Ga je vandaag wel naar de tandarts dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Spijt als haren op mijn hoofd dat ik gisteren die wortelkanaalbehandeling niet heb laten doen, ik heb vannacht zo'n pijn gehad. Zodra ik ging liggen ging ik door het plafond, dus liggen was vannacht geen optie en zittend slapen lukte me pas vanaf half 5, dus twee uurtjes geslapen.
Maar goedemorgen.....toch nog.
Ik ga om 8 uur meteen bellen, ze moeten me helpen vandaag.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik leef zo met je mee in deze.Ga je vandaag wel naar de tandarts dan?
Sterkte gewenst.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga om 8 uur meteen bellen, ze moeten me helpen vandaag.
quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Spijt als haren op mijn hoofd dat ik gisteren die wortelkanaalbehandeling niet heb laten doen, ik heb vannacht zo'n pijn gehad. Zodra ik ging liggen ging ik door het plafond, dus liggen was vannacht geen optie en zittend slapen lukte me pas vanaf half 5, dus twee uurtjes geslapen.
Beterschap Deisyy. Ik heb het ook een paar keer gehad, dus ik weet hoeveel pijn het doet. Maar goed, laten behandelen en je bent er vanaf.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Oh.......... klote klote .....quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef Deisyy het volgende:
Sterkte!!! ik denk dat je nu in de tandartsstoel ligt....quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede morgen !quote:Op maandag 15 juli 2019 07:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat krijg je bij twijfel? ................................Altijd spijt.quote:
Van mij wel, zolang die Ui's maar blijven staanquote:
quote:
Lekkerquote:
Morgen, Kleine vakantie meegepaktquote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Van mij wel, zolang die Ui's maar blijven staan
Kunnen we de tekst steeds varierenquote:
quote:
Illegaal?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze dit weekend in L`warden gezet. Mooi gedaan.
Deze is dan weer misluktquote:Op maandag 15 juli 2019 09:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze dit weekend in L`warden gezet. Mooi gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |