Dead Moon was geen band voor de radio en/of het grote publiek.quote:Op maandag 15 juli 2019 03:23 schreef aloa het volgende:
Oke, zegt me niks. Zal straks eens luisteren.
quote:
Wat een naam ookquote:Op maandag 15 juli 2019 03:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onbekend metalbandje uit de early 80', beter dan Iron Maiden, maar nooit bekend geworden.
Zulke bandjes vind ik leuk, ze zijn wars van commercie.
Ik wil hier nog eens heen, speciaal voor deze man (one band manquote:
Ga nu luisteren, ken het niet, ben benieuwd.quote:Op maandag 15 juli 2019 03:31 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik wil hier nog eens heen, speciaal voor deze man (one band man)
Dat hele festival is gestoord, je moet er zijn geweest zijn denk ikquote:Op maandag 15 juli 2019 03:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga nu luisteren, ken het niet, ben benieuwd.
Die banaan op het podium.![]()
![]()
![]()
Yeps, koesteren.quote:Op maandag 15 juli 2019 03:58 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat hele festival is gestoord, je moet er zijn geweest zijn denk ikWel mooi dat het nog kan
De Kaai. Is dat dat gedoe met dat reuzenrad enzo? Een vriendin van me kwam daar geregeld.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
vrijdag pas bij Via GladiolenGa ik @:qltel spotten. Of hoe heet ie.
Gister op de Kaai geweest, hartstikke leuk.
Die zit vrijdag ook op een supergeheim terras ergens langs de via Gladiola. Ze is herkenbaar aan een nogal opvallende gele loopfiets.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ik las dat. Ik ken zijn vrouw wel via FOK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |